قیمت کنسول بازی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 10:46:43

برای خرید قسطی کنسول بازی به بخش بازی و سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


قیمت کنسول بازی


قسطی کلاب و فروش اقساطی کنسول بازی

بدون تردید، در حال حاضر کنسول های بازی از جمله ابزارهای مهم سرگرمی و تفریح جوانان و نوجوانان به شمار می روند. بر همین اساس، قیمت کنسول بازی در راستای برخورداری از این تفریح مهیج و سرگرم کننده، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به طور کلی، دنیای بازی های دیجیتال و کنسول های بازی با توجه به پیشرفت های قابل توجهی که در گرافیک و طراحی این بازی های صورت گرفته است، بسیاری از کاربران را برای ساعت های متمادی به خود مشغول می سازد. 

در کشور ما کنسول های بازی عمدتاً از سه شرکت شناخته شده نینتندو، مایکروسافت و سونی تهیه شده و در اختیار کاربران این محصولات قرار داده می شود. طیف گسترده ای از قشر جوان و نوجوان استقبال قابل توجهی از کنسول های بازی ps4 به عمل آورده اند. بر همین اساس، ps4 از جایگاه ویژه ای در بین گیمرهای کشور ما برخوردار می باشد. در وضعیت اقتصادی حال حاضر، بسیاری از افراد بر روی قیمت کنسول بازی معطوف شده و نرخ های روز این محصول را دنبال می کنند. چراکه متاثر از نوسانات موجود در بازار و بی ثباتی نرخ ارز، قیمت این محصولات با افزایش چشمگیری همراه شده است. 

ناگفته نماند که وارداتی بودن این کالاها نیز در قیمت کنسول بازی تاثیر مستقیم از خود برجای می گذارد. به همین جهت، تحت تاثیر قیمت بالای این محصولات بسیاری از افراد در خرید کنسول بازی با مشقت ها و معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند. از سوی دیگر، خرید نقدی و به روز این محصولات هیچگونه توجیه منطقی و اقتصادی در بر ندارد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کنسول بازی

به طور کلی، با ارائه هر مدل جدید کنسول بازی، قیمت کنسول بازی نیز با تغییراتی همراه می شود. بر این اساس، ارائه مدل های جدید این محصولات به علت استفاده از پردازنده های گرافیکی قوی و قدرتمند در ساختار آن، در مقایسه با مدل های قبلی از قیمت بیشتر و بالاتری بهره می برند. همچنین مدل هایی که از فرمت های 4k پشتیبانی می کنند، به تبع آن از قیمت تمام شده بیشتری برخوردار می باشند. 

قابلیت ها و امکانات در نظر گرفته شده برای کنسول های بازی هم می تواند در قیمت آنها تاثیر گذار و مؤثر باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت کنسول بازی، ظرفیت های بکار رفته در ساختار دستگاه می باشد. بر این اساس، کنسول های برخوردار از ظرفیت یک ترا بایت در مقایسه با کنسول های دارای ظرفیت پانصد گیگا بایت، از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. 

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که برخی از نمونه های نسل جدید کنسول ها، قابلیت پشتیبانی از فناوری HDR را امکان پذیر می سازند. بر این اساس، قیمت کنسول بازی دارای چنین ویژگی هایی نیز در مقایسه با سایر مدل ها به مراتب بیشتر می باشد. در حال حاضر خرید نقدی کنسول بازی عملاً برای بسیاری از اقشار مختلف جامعه مقدور نمی باشد. در چنین شرایطی معطوف شدن بر روی روش های فروش اقساطی می تواند بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. چراکه استفاده از راهکارهای فروش اقساطی علاوه بر مقرون به صرفه بودن، تا حدی افزایش قیمت محصولات و کالاها را نیز تحت پوشش خود قرار می دهد.

فروش اقساطی ps4 در قسطی کلاب

از آنجایی که قیمت کنسول بازی با افزایش قابل توجهی روبرو شده است، مجموعه قسطی کلاب، اقدام به ارائه طرح فروش اقساطی ps4 نموده است. خرید اقساطی ps4 از قسطی کلاب در اقساط سه الی دوازده ماهه امکان پذیر می باشد. قیمت کنسول بازی با استفاده از تسهیلات طرح فروش اقساطی ps4 در مقایسه با خرید نقدی این محصول بسیار مقرون به صرفه و مناسب لحاظ می شود. ناگفته نماند که خرید اقساطی ps4 به صورت کاملاً آنلاین و غیر حضوری فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت

خرید اقساطی ایکس باکس با حکمت کارت
یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی مایکروسافت، ایکس باکس نام دارد که در مدل‌های متنوع و گوناگونی وارد بازار شده است. برای خرید اقساطی ایکس باکس...

خرید اقساطی ps4 slim

خرید اقساطی ps4 slim
کنسول بازی پلی استیشن 4 جز پرفروش‌ترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 slim به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...