خرید اقساطی کنسول بازی ps5 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/10 12:37:37

یکی از بهترین کنسول‌های بازی سونی بی شک مدل ps5 می‌باشد. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps5 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کنسول بازی ps5 با سفته


معجزه‌ تازه‌ ‌شرکت بازی و سرگرمی سونی با رونمایی از کنسول جدید

بالاخره پس از سال‌ها انتظار طرفداران کنسول بازی پلی استیشن، نسخه‌ جدید آن در تاریخ 19 نوامبر 2020 روانه‌ی بازار‌های بین‌المللی شد. کنسول بازی ps5 به عنوان پنجمین کنسول بازی شرکت سونی معرفی و در نسل نهم این سری کنسول‌ها به رقابتی جدی در بین سایر رقبای خود می‌پردازد. پس از معرفی این کنسول، طرفداران دنیای بازی و سرگرمی به شدت به بررسی و نقد آن پرداخته‌اند. یکی از ویژگی‌های منحصر ‌به فرد این کنسول، ظاهر شگفت‌انگیز آن می‌باشد. کنسول بازی ps5 نه تنها تغییراتی در رنگ، بلکه در فرم و حالت خود نیز داشته است. برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کنسول با نمایی سه بعدی عرضه شده که خود یکی از دلایل محبوبیت آن می‌باشد. طراحی دستگاه به گونه‌ای است که می‌توان آن را در هر دو حالت عمودی و افقی روی میز قرار داد. از نظر بازیکنان حرفه‌ای گیم، ظاهر کنسول جدید حال و هوای گیمینگ بیشتری را القا می‌کند. ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی آن، تضاد زیبایی را در ظاهرش ایجاد کرده که حالتی شیک و به روز به آن می‌دهد. شرکت سونی با عرضه‌ی این معجزه، گامی پررنگ و بزرگ به سمت آینده‌ی خود برداشته و انتظارات را برای صنعت سرگرمی و بازی خود بالا برده ‌است. 

مدل‌های کنسول بازی ps5 و بازی‌های انحصاری آن

کنسول بازی ps5 در دو مدل دیجیتالی و دیسک خور به بازار عرضه شده ‌است. نسخه‌ دیجیتالی، بازی‌هایی را که برای اجرا نیازمند به دیسک هستند، ساپورت نمیکند. همین ویژگی باعث شده که مدل دیجیتالی آن قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی دیسک‌ خور داشته باشد. شرکت سونی، از 25 تا 30 بازی تحت انحصار خود برای کنسول بازی ps5 خبر داده است. این بازی‌ها تنها برای نسخه‌ پنجم این کنسول‌ها قابل اجراست. در ادامه به معرفی برخی از آنها می‌پردازیم.

بازی‌های Until Dawn, Marvels spider_man, Demons souls از سری بازی‌های انحصاری این کنسول هستند. کنسول بازی ps5 به عنوان بهترین کنسول بازی سونی در بین نسخه‌های قبلی خود پادشاهی می‌کند. این کنسول در کشورمان بسیار محبوب است، از این رو خیلی از بازی دوستان، اقدام به خرید اقساطی کنسول بازی ps5 می‌کنند تا از داشتن آن بی‌‌بهره نمانند. 

مشخصات فنی کنسول ps5

کنسول بازی ps5 دارای یک CPU سفارشی می‌باشد. پردازشگر اصلی CPU آن هشت هسته‌ای بوده و دارای فرکانس سه و نیم گیگاهرتز است. این کنسول دارای حافظه‌ی رم 16 گیگابایتی می‌باشد و ظرفیت هارد دیسک آن 825 گیگابایت است. کنسول بازی ps5 دارای فناوری ارتباطی بلوتوث بوده و سه عدد پورت High Speed Usb دارد. این کنسول همچنین دارای پورت USB_C نیز می‌باشد. خروجی صدا و تصویر آن HDMI بوده و کیفیت تصویر آن 4K است. این کنسول همچنین از تصویر‌هایی با خروجی HDR نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی کنسول بازی ps5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

دسته Dual Sense کنسول ps5 

نام دسته‌ی معرفی شده برای کنسول بازی ps5، Dual Sense می‌باشد. این دسته‌ جدید دارای یک سری تغییراتی نسبت به نسخه‌های قبلی خود بوده است. طراحی ظاهری این دسته بسیار شیک و مدرن می‌باشد و چراغ‌های ال ای دی آبی رنگ اطراف تاچ پد آن، بسیار دلنواز است. بازخورد لمسی دکمه‌های کنترلر Dual Sense، بسیار قوی‌تر و حساس‌تر از نسخه‌های قبلی آن می‌باشد. به صورتی که در هنگام بازی، زمانی که شخصیت‌تان زیر باران است، برخورد قطرات باران را در دستان‌تان حس می‌کنید. این القای واقعی حس از طریق کنترلر، برای گیمر‌ها بسیار خوشایند است.

دکمه‌ جدید Creat نیز به این دسته اضافه شده است. از این گزینه می‌توان برای اسکرین شات گرفتن و ذخیره‌ی ویدیو استفاده کرد. همچنین می‌توانید با انتخاب این گزینه به صورت زنده live بگیرید و با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. این پکیج به روز و کامل از نسخه‌ی جدید کنسول بازی ps5، آن را به بهترین کنسول بازی سونی تا به امروز مبدل کرده است. برای توضیحات بیشتر درباره‌ی نحوه‌ خرید اقساطی کنسول بازی ps5 با ما همراه شوید. 

خرید قسطی کنسول بازی ps5 از سایت قسطی کلاب

از زمان انتشار این نسخه، همه به دنبال خرید آن بوده‌ و یا در وسوسه‌ی دست‌یابی به این کنسول محبوب هستند. قطعا نمی‌توان در برابر این همه ویژگی مقاومت کرد. از این رو سایت قسطی کلاب شرایطی مناسب وضعیت اقتصادی روز ایجاد کرده تا همه‌ی بازی دوستان بتوانند از داشتن بستری امن و راحت برای بازی و سرگرمی خود و اطرافیان‌شان بهره‌مند شوند. سایت قسطی کلاب با ارائه‌ی شرایط خرید اقساطی و نقدی، آماده خدمت رسانی به مردم است. قسطی کلاب با فروش قسطی انواع محصولات، نگرانی خانواده‌های ایرانی را برطرف نموده است. دیگر نگران مقدار پول خود نباشید. شما می‌توانید از طریق خرید اقساطی سایت قسطی کلاب، اقدام به خرید اقساطی کنسول بازی ps5 کنید. برای اطلاع از نحوه‌ی خرید اقساطی و یا شرایط فروش قسطی محصولات به قسمت خرید اقساطی سایت مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک

خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک
پلی استیشن 5 یکی از وسایل بازی دوست داشتنی برای کودکان و حتی بزرگسالان است. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال با چک به بخش کنسول بازی...

خرید قسطی بازی سرگرمی

خرید قسطی بازی سرگرمی
از آنجایی که تفریح و سرگرمی یکی از ارکان مهم سبک زندگی سالم به شمار می رود، خرید قسطی بازی و سرگرمی در این زمینه بسیار ...