خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 20:53:07

یکی از محبوب‌ترین محصولات برند اپل، مک بوک است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک


شرکت اپل و ساخت مک بوک

شرکت اپل، از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود به عنوان مک بوک 14 و 16 اینچی رونمایی کرده، این نسل از لپ‌تاپ‌، با طراحی جدید و تراشه قدرتمند وارد بازار شده اند، که کیفیت نمایشگر بالایی را برای کاربر به نمایش می‌گذارند. این لپ‌تاپ‌ها، نسبت به سری‌های قبل دارای درگاه‌های بیشتری از جمله درگاه سیف، کارت خوان حافظه Sd و درگاه hdmi می‌باشند. این سیستم جدید به تراشه M1 پرو و M1 مکس مجهز است. برای خرید قسطی مک بوک 2021 با چک، باید مطالب نوشته شده را با دقت مطالعه فرمایید. 

مشخصات انواع مدل مک بوک2021

نسل جدید این لپ تاپ‌ها، با یکدیگر تفاوت‌های جزئی دارند، ولی ساختار آنها مشابه یکدیگر می‌باشد. برای خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مک بوک 14 اینچی

شرکت اپل برای ساخت مک بوک جدید و 14 اینچی خود، به سراغ طراحی خاص و جدیدی رفته، در بالای نمایشگر آن ناچ قرار داده، که این طراحی سبب جذب بالای مشتری شده است. تراشه بکار رفته در این لپ‌تاپ M1 پرو می‌باشد. این سیستم دارای 8 هسته پردازشی که 2 هسته‌ کم مصرف و 6 هسته  قدرتمند بهره برده و همچنین پردازشگر گرافیکی آن 14 هسته‌ای می‌باشد و دیگری 10 هسته پردازشی که شامل دو هسته‌ای کم‌مصرف و 8 هسته قدرتمند است.

اگر کاربر بخواهد از سیستم قدرتمندتری استفاده کند می‌تواند به سراغ مک بوک دارای M1 مکس برود که این سیستم دارای 32 هسته گرافیکی و حداقل 10 سطح پردازشی مجهز می‌‍باشد. رم به کار رفته در مک بوک 14 اینچی، دارای حافظه 16 گیگابایت است، اما می‌توان مشاهده کرد که در مک بوک دارای تراشه M1 پرو، حافظه رم تا 32 گیگابایت و در تراشه M1 مکس حافظه رم تا 64 گیگابایت افزایش یافته است‌. 

این لپ تاپ دارای یک باتری لیتیوم پلیمر 70 وات ساعتی است که به گفته شرکت سازنده آن، به مدت 11 ساعت وبگردی و 17 ساعت پخش ویدئو، می‌تواند دوام بیاورد. نسخه دارای تراشه M1 پرو، این کالای دیجیتال، یک شارژر 67 واتی درون جعبه قرار داده شده است. این لپ تاپ مجهز به فناوری شارژ سریع، دارای کابل USB-C به مگ سیف را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. 

از دیگر ویژگی‌های این مک‌بوک می‌توان به دارا بودن وبکم 1080p و 6 اسپیکر اشاره کرد. برای خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک، باید تمام ویژگی‌های آن را با دقت بررسی نمایید. 

مک بوک 16 اینچی

این مک بوک نیز مانند مک بوک 14 اینچی، دارای ناچ بالای نمایشگر و طراحی مشابه به 14 اینچی آن می‌باشد. نمایشگر 16.2 اینچی Liquid Retina XDR، دارای فناوری Mini LED و رزولوشن 2234*3456 پیکسل مجهز شده است و رفرش ریت 120 هرتز دارد. تراشه‌های این مک بوک مانند تراشه‌های 14 اینچی آن می‌باشد. ولی مک بوک 16 اینچی از نظر پیکربندی کمی متفاوت تر از مدل 14 اینچی می‌باشد. در این مدل مک بوک تمام پردازنده‌ها ده هسته‌ای هستند دیگر خبری از پردازنده هشت هسته‌ای و یا 14 هسته‌ای نیست. 

در تراشه M1 پرو، 16 هسته گرافیکی و در M1  مکس پروداکشن در سی و دو هسته گرافیکی وجود دارد. طبق گفته شرکت اپل شارژدهی باتری 100 وات ساعتی می‌تواند تا 21 ساعت ویدیو پخش کند و 14 ساعت وبگردی انجام دهد. در جعبه‌ای که مک بوک 16 اینچی در آن قرار داده شده، یک شارژر 140 واتی و کابل USB-C به مگ سیف 3 قرار داده شده و این توانایی را دارد که در کمترین زمان شارژ می‌شود. خرید قسطی مک بوک 2021 با چک برای تمامی کاربران کاری بسیار آسان می‌باشد. 

خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک و شرایط آن

خرید اقساطی لپ تاپ، شرایطی را ایجاد کرده تا کاربران به راحتی بتوانند آن را فراهم کنند. سایت قسطی کلاب، شرایط فروش قسطی لپ تاپ اپل را در اختیار مشتریان قرار داده تا هم بتوانند به صورت قسطی و هم نقد خریداری کنند. برای خرید قسطی مک بوک 2021 با چک، می‌توانید با مشاوران سایت قسطی کلاب تماس حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان
بهترین گوشی تاریخ اپل تاکنون بی شک iphone 13 promax می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

فروشگاه اینترنتی meghdadit

فروشگاه اینترنتی meghdadit
در زندگی پر مشغله امروز اغلب افراد دیگر زمان رفتن به بازار های سنتی و خرید از ان ها را ندارند. از این رو فروشگاه های اینترنتی مانند meghdadit...