خرید قسطی ایکس باکس وان

تاریخ انتشار:
1403/2/7 17:12:42

وجود یک کنسول بازی در روزهای گرم و آفتابی تابستانی بدون مسافرت و قرنطینه‌ای بسیار لارم و ضروری است. برای خرید اقساطی ایکس باکس وان به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ایکس باکس وان


آشنایی با XBOX 1 

بیشتر بچه‌ها و بزرگترها دوست دارند که تفریح و بازی کنند. دنیای دیجیتال امروزی افراد را به سمت بازی‌های کامپیوتری کشانده است. همین دلیل باعث شد که بسیاری از برندهای دیجیتالی معروف، به ایجاد و اختراع کنسول‌های بازی بپردازند. 

هدف آنها این بود تا کاربران بتوانند در منزلشان به راحتی بازی کنند. بازی های کنسولی به سه صورت تکی، گروهی و بازی با کامپیوتر قابل اجرا است. یکی از پیشرفته‌ترین خصوصیات بازی‌های امروزی این است که می‌توانید کنسول را به تلویزیون وصل کنید.

همانطور که می‌دانید دو کنسول معروف رایج در دنیا به نام‌های ایکس باکس 1 و پلی استیشن ۴ بسیار معروف هستند. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان حسابی از بازی‌ كردن در خانه لذت ببرید! 

کنسول بازی چیست؟ 

این کنسول‌ها مانند کامپیوترهای شخصی عمل می‌کنند. این کنسول‌ها شامل اجزای اصلی کامپیوتر مثل واحد پردازشگر مرکزی، واحد پردازشگر گرافیکی و حافظه هستند.

به طور معمول برای فروش بیشتر و پایین آوردن قیمت‌ها، در کنسول‌ها از نسخه‌های قدیمی cpu کامپیوترها استفاده می‌شود. با خرید اقساطی ایکس باکس وان همیشه هیجان را تجربه كنید! 

کنسول بازی یکی از بهترین وسیله‌ها برای سرگرم شدن کودکان و بزرگسالان می‌باشد و با داشتن یکی از آن‌ها می‌توانید تا ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

چرا كنسول بازی تهیه می‌كنیم؟ 

کنسول‌های بازی چه خصوصیاتی دارند که آنها را به صورت مجزا تهیه می‌کنیم؟ یک بازی با سرعت بیشتری بر روی آنها انجام می‌شود، دارای بازی‌های ویدیویی افزونه دار هستند. 

مشکلات سازگاری درایور در آنها یافت نمی‌شود و اگر مشکلی پیدا شد، بسیار نادر است. بیشتر کنسول‌ها به یک دستگاه پخش مناسب متصل هستند. اجزای بازی در این کنسول‌ها با سیستمی هماهنگ و یکنواخت همراه است. 

قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان در قسطی كلاب فراهم شده است. با خرید اقساطی ایکس باکس وان در دنیای مهیج بازی‌ها قدم زنید! 

کنسول xbox one x 

در سال ۲۰۱۷ نسل جدیدی از اکس باکس وان ها با نام xbox one x معرفی شد که از پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی به مراتب بالاتری بهره‌مند بود. به علاوه ۱۲ گیگابایت حافظه رم داشت. 

از این مقدار ۹ گیگ در دسترس بازی‌ها قرار می‌گرفت و ۳ گیگابایت نیز در اختیار سیستم عامل بود. پهنای باند بیشتر اجازه می‌داد تا بازی‌ها با وضوح منطقه‌ای بهتر و با گرافیک بهبود یافته بیشتری اجرا شوند.

قابلیت‌های جدیدی مثل سازگاری با بازی‌های نسل ششم و هفتم مایکروسافت نیز در آن وجود داشت. این کنسول دارای حافظه داخلی ۱ ترابایتی بود. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس وان پرهیجان باشید! 

خرید قسطی ایکس باکس وان 

قسطی کلاب، یک پلتفرم تامین کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان است. این فروشگاه آنلاین اینترنتی شرایط و ویژگی‌های مطلوبی برای خرید به مشتریان خود ارائه می‌دهد. 

شما می‌توانید با خرید نقدی و یا اقساطی از کالاهای ارزشمند این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. در این فروشگاه اینترنتی تسهیلاتی به وجود آمده است تا در صورت نیاز، درخواست اعتبار خرید اقساطی کالاهای خود را به دو روش خرید اقساطی از بای‌چک و خرید اقساطی از لیزینگ تهیه نمایید. در روش خرید اقساطی از بای‌چک سقف اقساط حداکثر تا ۲۴ ماه خواهد بود. 

برای بررسی مدارک و اعطای اعتبار باید شماره حساب حقوق و پس انداز خود را پر نمایید. به این نکته دقت کنید که باید اطلاعات فردی که در بای‌چک ثبت نام می‌کند با اطلاعات صاحب دسته چک یکسان باشد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ایکس باکس وان از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ps5 دیجیتال

فروش قسطی ps5 دیجیتال
کنسول بازی پلی استیشن 5 در دو نوع متفاوت به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...

فروش قسطی PS5

فروش قسطی PS5
جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی PS5 می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی PD5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...