خرید قسطی دوربین پولاروید

تاریخ انتشار:
1403/2/22 16:54:03

برندهای بسیاری به طراحی و تولید دوربین عکاسی می‌پردازند که انتخاب بین آن‌ها کار بسیار دشواری است. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد یک برند موفق اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی دوربین پولاروید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی دوربین پولاروید


دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید مدل OneStep2 View Finder

گرفتن عکس‌های سریع و فوری مزایای خاص خود را دارد. برند پولاروید نیز، در زمینه چاپ عکس‌های سریع بسیار محبوب است. استفاده از این دوربین بسیار آسان است و تجربه زیادی نمی‌طلبد. 

به علاوه، این دوربین، طراحی زیبا و کلاسیکی دارد. همچنین لنز به کار رفته در این دوربین دارای کیفیت مطلوبی است. فلش قدرتمندی نیز در جلوی دوربین وجود دارد که بر روی کیفیت عکس‌های گرفته شده اثر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد. شرایط خرید اقساطی دوربین پولاروید در قسطی کلاب فراهم شده است.

این دستگاه دارای باتری قابل شارژ است و می‌تواند برای مدت زیادی دوربین را روشن نگه دارد. از طرفی، وزن این دستگاه بسیار کم است و به راحتی حمل و نقل می‌شود. 

بنابراین شما می‌توانید در مسافرت‌ها و جاهایی که می‌روید، آن را به همیشه به همراه داشته باشید. شکل طراحی این دستگاه مبتنی بر دوربین one Step اصلی است.

قابلیت‌های مدرن در کنار طراحی کلاسیک، جذابیتی خاص به این دستگاه بخشیده است. با خرید قسطی دوربین پولاروید لحظات جذاب را شکار کنید!

برش موجود در قسمت شیب دار، قابلیت منظره یابی یا viewfinder دارد. این منظره یاب ابعاد بزرگی دارد و صحنه‌هایی که در لنز مشاهده می‌کنید با آنچه در منظره یاب وجود دارد، متفاوت است. این اختلاف به علت قرارگیری منظره یاب است که کمی بالاتر و در سمت راست لنز قرار گرفته است.

دستگاه از یک لنز 106 میلی متری با فوکوس ثابت برخوردار است. همچنین یک میدان دید 41 درجه عمودی و 40 درجه افقی دارد. لنز نیز قادر است تا یک زاویه دید 57 درجه‌ای مورب را در اختیار شما قرار دهد. 

متاسفانه باید توجه داشته باشید تا در هنگام عکاسی دوربین را ثابت نگه دارید تا دچار لرزش نشود. زیرا در غیر این صورت عکس‌های شما به احتمال زیاد دچار تاری خواهد شد.

در بخش دیگر دوربین با یک دکمه قرمز رنگ که همان شاتر می‌باشد، مواجه می‌شویم. به علاوه یک LED مادون قرمز، دکمه سنجش خودکار و فلش داخلی نیز قابل مشاهده است.

در قسمت پایین، نگه دارنده فیلم عکاسی وجود دارد. بر روی این نگهدارنده یک محافظ قرار گرفته است که در زمان بیرون کشیدن عکس روی آن را می‌پوشاند تا از عکس، در برابر نور محیط محافظت کند. با خرید اقساطی دوربین پولاروید لذت دیدن عکس‌های فوری را تجربه کنید!

قبل از عکاسی حتما باید مطمئن باشید که کابل USB این دستگاه، دوربین را به صورت کامل شارژ کرده است. چراغ LED که در کنار گذرگاه USB قرار گرفته است با  نور قرمز چشمک زدن نشان می‌دهد که دستگاه شارژ شده و آماده کار است. 

شارژ این دوربین چیزی حدود دو تا چهار ساعت به طول خواهد انجامید. با خرید قسطی دوربین پولاروید همیشه در صحنه حضور یابید!

لنز این دوربین از جنس پلی کربنات نوری است، زیرا باید برای کاهش نور مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، بدنه دوربین نیز از پلاستیک ABS ساخته شده است و سبب می‌شود تا مقاومت بسیار بالایی نسبت به شرایط محیطی متفاوت داشته باشد. 

با توجه به نور محیط می‌توانید توسط سوئیچی که بر روی دوربین قرار گرفته است، حالت‌های مختلف نور را تنظیم کنید. به علاوه، وجود تایمر نیز از جمله قابلیت‌های موجود در این دستگاه است.

با این دوربین حتی قادر هستید در محیط‌های کم نور نیز به خوبی عکس بگیرید و این به لطف فلاش بسیار قوی موجود در دوربین است. با خرید اقساطی دوربین پولاروید لذت عکاسی را تجربه کنید!

دوربین عکاسی چاپ سریع پولاروید

اگر شما اهل گشت و گذار در طبیعت هستید و علاقه شدیدی به هنر عکاسی دارید و همچنین مایل به حضور در مکان‌های ظهور عکس نیستید، به شما توصیه می‌کنیم تا حتما این مدل از دوربین را تهیه فرمایید. برای خرید این دوربین می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از تجربه خرید اقساطی در این وب سایت فوق‌العاده بهره‌مند شوید.

این شرایط را دارید تا به یکی از چهار روش موجود در این فروشگاه اقدام به کسب اعتبار اقساط نمایید، از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی دوربین پولاروید می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps4 پرو از قسطی کلاب

خرید قسطی ps4 پرو از قسطی کلاب
اگر شما قصد خرید قسطی ps4 پرو از قسطی کلاب را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از...

خرید کنسول بازی

خرید کنسول بازی
با وجود شرایط ویژه در کشور و شیوع بیماری کرونا بهترین روش برای در امان ماندن از بیماری، ماندن در خانه می باشد. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی...