خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 13:56:20

جدیدترین عضو خانواده سامسونگ در سال 2022 مدل a53 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ


همه آنچه درباره گوشی a53 سامسونگ باید بدانید!

همانطور که می‌دانید در عصر حاضر موبایل‌های هوشمند به عنوان یکی از کالاهای ضروری برای هر فرد شمرده می‌شود. موبایل‌های هوشمند با تکنولوژی و فناوری نوین خود ارتباط و تماس بین افراد را بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

موبایل‌های هوشمند دارای طیف گسترده‌ای هستند که هر یک دارای شکل و قابلیت‌های مختص خود می‌باشند. گوشی a53 سامسونگ یکی از مدل‌های جدید گوشی در بازار است که طرفداران بی‌شماری در سراسر نقاط جهان دارد.

شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌های ابر قدرت و پیشرفته در تولید انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال می‌باشد که شهرت جهانی دارد. گوشی a53 سامسونگ نیز ساخت این شرکت می‌باشد و از نظر قابلیت‌های ویژه در رتبه برتر قرار دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مشخصات فنی و قابلیت‌های ویژه این گوشی محبوب و جدید آشنا شوید. برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی مشخصات فنی و کیفی گوشی a53

•وزن این موبایل به صورت کلی 189 گرم می‌باشد که بسیار سبک و خوش دست است.
•صفحه نمایش طراحی شده برای این موبایل، 6.5 اینچ می‌باشد که وضوح تصاویر را با 1080*2400 نمایش می‌دهد.
•حافظه داخلی این موبایل 128 گیگابایت می‌باشد که با اطمینان خاطر می‌توانید به تماشای فیلم بپردازید.
•اندروید این موبایل 12 می‌باشد که سبب قابلیت‌های ویژه شده و کارکرد گوشی را بالا می‌برد.
•دارای دوربین سلفی روی صفحه نمایش با قدرت 32 مگاپیکسلی است.

در قسمت پشت دارای 4 لنز دوربین می‌باشد که عبارتند از: 

لنز اصلی که 64 مگاپیکسلی است.
یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی
دو عدد لنز 5 مگاپیکسلی
•دارای حسگر انگشت در زیر صفحه نمایش است که امنیت موبایل را افزایش می‌دهد.
•قاب طراحی شده برای پشت این گوشی با استفاده از جنس پلاستیک است که پوست دست را نوازش می‌کند.
این قاب دارای بافت‌های نرم است که از لیز خوردن گوشی در دست جلوگیری می‌نماید.
•اسپیکر قوی در این گوشی تعبیه شده که موسیقی را با صدای رسا و قدرتمند می‌توانید گوش کنید.
•این گوشی فاقد درگاه کابل هندزفری می‌باشد، به صورتی که کاربران برای گوش کردن موسیقی باید از هندزفری‌های بلوتوثی استفاده کنند.
•کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست موبایل طراحی شده‌اند.
•درگاه شارژ و بلندگو صدا در قسمت پایین صفحه نمایش طراحی شده‌اند.

این موبایل محبوب و دوست داشتنی در رنگ بندی سفید، مشکی، آبی روشن و نارنجی موجود است که کاربر با توجه به سلیقه خود حق انتخاب دارد.  
البته که گوشی a53 جدیدترین نسل موبایل‌های سامسونگ شمرده می‌شود و هنوز اطلاعات دقیق و جامعی از این گوشی نیست. برای خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ما در این مقاله به صورت کلی چند مورد از مشخصات فنی و کیفی این گوشی فوق العاده زیبا را بیان کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما که در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما هستند، تماس بگیرید. 

خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ به صورت غیر حضوری

با توجه به اصالت برند سامسونگ و کیفیت و کارایی ویژه گوشی a53 سامسونگ، هر روزه بر تعداد خواهان و طرفداران این موبایل افزوده می‌شود. اگر شما نیز قصد خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را دارید، می‌توانید مجموعه حاضر را انتخاب کنید. مجموعه حاضر متعلق به فروشگاه بزرگ و معتبر قسطی کلاب می‌باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز به فروش گوشی قسطی هوشمند پرداخته است.

پس برای خرید اقساطی گوشی a53 سامسونگ از درگاهی معتبر، هم اکنون با ما تماس بگیرید و از شرایط فروش مطلع گردید. فراموش نکنید هدف مجموعه قسطی کلاب خشنودی مشتریان عزیز می‌باشد، از همین جهت خرید اقساطی موبایل را فراهم آورده است، پس از این فرصت طلایی استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلفن

خرید قسطی تلفن
تلفن در هر خانه و محل کاری جز لوازم ضروری است و شما با داشتن یک تلفن با برند معتبر می‌توانید تا چندین سال از این وسیله ارتباطی فوق‌العاده ...

خرید قسطی موبایل شیائومی

خرید قسطی موبایل شیائومی
استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله موبایل در میان تمام مردم جهان رونق پیدا کرده است. با پیشرفت های علمی و صنعتی، کم کم تمام کارهای روزمره اغلب