خرید قسطی مک بوک 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/7 20:40:11

لپتاپ‌های برند اپل دارای کیفیت و ساخت بسیار بالایی هستند. برای خرید قسطی مک بوک 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی مک بوک 2021


مشخصات مهم مک بوک 2021

طرح خرید قسطی مک بوک 2021 یک فرصت ویژه و مقرون به صرفه برای خریداران لپ‌تاپ MacBook 2021 به شمار می‌رود. لپ‌تاپ مک بوک 2021 از محصولات جدید کمپانی اپل محسوب می‌شود. 

مک بوک مدل 2021 از لحاظ قدرت پردازش، در مقایسه با نسل‌های قبلی بهبود قابل توجهی پیدا نموده است. استفاده از پردازنده اختصاصی M1 در ساختار لپ‌تاپ مک بوک، مصرف برق پایین‌تر و راندمان و کارایی بالای دستگاه را رقم زده است. 

برخورداری از قدرت پردازشی بیشتر را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی مک بوک 2021 به حساب آورد. طراحی پردازنده مرکزی 12 هسته‌ای با عنوان M1X در بخش سخت افزاری مک بوک 2021، قدرت پردازش و عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده است. همچنین، استفاده از چیپست گرافیکی 8 هسته‌ای، عملکرد سریع تر لپ‌تاپ مک بوک 2021 را در مقایسه با نسل‌های قبلی به دنبال داشته است.

لازم به ذکر است که مک بوک‌های 2021 اپل در دو دسته کلی مک بوک پرو و مک بوک ایر طبقه بندی می‌شوند. مک بوک ایر 2021 در سایز 13 اینچ و مک بوک پرو در سایزهای 13/16 اینچ تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌شوند. ظاهر کلی لپ‌تاپ Macbook pro 2021 به نسبت نسل‌های قبل، تغییر آن چنانی نداشته است.

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی مک بوک 2021 می‌توان به نمایشگر محصول، اشاره نمود. برای مک بوک پرو از صفحه نمایش غیر لمسی Retina استفاده شده است. نمایشگر این مدل لپ تاپ اپل به علت مجهز شدن به فناوری True Tone، رزولوشن 1600×2560 پیکسل و 500 نیت روشنایی، تصاویر واضح و باکیفیتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین، برخورداری از یک هارد SSD با ظرفیت 2 ترابایت و یک رم 16 گیگا بایت، انتقال سریع داده‌ها و عملکرد بالای دستگاه را تضمین می‌کند. 

سایر مشخصات لپ تاپ مک بوک 2021

بهره مندی از درگاه‌ها و پورت‌های ارتباطی متنوع را می توان از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید اقساطی مک بوک 2021 قلمداد نمود. کمپانی اپل در ساختار سری جدید مک بوک‌ها از تعدادی پورت ارتباطی USB-C استفاده نموده است. 

درگاه‌های ارتباطی لپ‌تاپ مک بوک 2021 به فناوری Thunder bolt مجهز شده است. این قابلیت امکان انتقال انواع داده‌ها و اطلاعات را برای کاربران میسر ساخته است. در ضمن، تعبیه درگاه اختصاصی HDMI در لپ تاپ مک بوک، امکان اتصال دستگاه را به انواع تلویزیون‌ها و مانیتورها محقق می‌سازد.

علاوه بر این، قابلیت متصل نمودن هدفون با جک 3.5 میلیمتری برای لپ‌تاپ Macbook 2021 لحاظ شده است. همچنین، برخورداری لپ‌تاپ مک بوک از وای فای نسل 6، امکان شارژ لپ تاپ، انتقال تصاویر و اطلاعات را تسهیل نموده است. دوربین طراحی شده برای مک بوک 2021 تصاویر را با کیفیت HD و رزولوشن 720 پیکسل نمایش می‌دهد. برای خرید قسطی مک بوک 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مجهز به حسگر اثر انگشت، دارای Touch Bar، سیستم صوتی باکیفیت و دارای برد وسیع و گسترده، تاچ پد و کیبورد باکیفیت و مجهز به نور پس زمینه، رنگ بندی جذاب، صفحه نمایش از نوع IPS LED، سیستم عامل Apple Mac OS و بلندگوهای استریو داخلی، از دیگر مشخصات قابل توجه فروش قسطی لپ‌تاپ مک بوک 2021 محسوب می‌شود. 

شیوه خرید اقساطی مک بوک 2021

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در ادامه طرح‌های خرید اقساطی، این بار طرح فروش اقساطی لپ‌تاپ مک بوک 2021 را در دستور کار قرار داده است. خریداران می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ghesticlub.com در جریان ریز و جزئیات این طرح قرار گیرند. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال برای متقاضیان فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی گوشی آیفون 14

فروش قسطی گوشی آیفون 14
جدیدترین محصول شرکت اپل با ظاهری جذاب و فوق العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 به بخش موبایل در دسته بندی....

خرید اقساطی گوشی ناتینگ با چک

خرید اقساطی گوشی ناتینگ با چک
یکی از گوشی‌های متفاوت موجود در کشور مدل ناتینگ است. برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...