خرید قسطی موتور سیکلت وسپا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:44:28

یکی از وسایل نقلیه‌ای که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتور سیکلت است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موتور سیکلت وسپا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موتور سیکلت وسپا


موتور سیکلت وسپا

موتور سیکلت وسپا توسط کمپانی ایتالیایی پیاجیو در سال 1946 متولد شد. این کمپانی سازنده، در زمان جنگ به تولید هواپیما و کشتی مشغول بود و پس از جنگ با توجه به نیاز مردم از فرصت استفاده کرد و به ساخت موتور سیکلت پرداخت.

از آن زمان تا کنون در حدود 12 مدل از این موتورسیکلت در 6 مدل متفاوت تولید شده‌اند که تمامی این مدل‌ها دارای 50 سی سی و دو سیلندر تا 300 سی سی و چهار سیلندر ظرفیت می‌باشند. قابلیت خرید اقساطی موتور سیکلت وسپا در قسطی کلاب وجود دارد.

موتورسیکلت وسپا vxl150

این موتور دارای 177 سانتی متر طول، 69 سانتی متر عرض و 114 سانتی متر ارتفاع است. ارتفاع آن تا زین نیز 77 سانتی متر می‌باشد. فاصله بین دو محور این موتور 129 سانتی متر و کمترین فاصله بدنه از زمین 15.5 سانتی متر است. وزن 118 کیلوگرمی دارد و حجم مخزن سوخت آن 8 لیتر است.

باک زاپاس نیز 2 لیتر حجم دارد. ارتفاع صندلی در این موتور 77 میلی متر است. نوع شاسی صندلی ارگونومیک است و مطابق بدن طراحی شده است تا یک تجربه لذت بخش موتورسواری را به شما هدیه دهد. با خرید قسطی موتور سیکلت وسپا از این سر شهر به آن سر شهر، سفر کنید!

این موتور کلاس اسکوتر دارد و در سال 2017 میلادی تولید شده است. همزمان دو نفر سرنشین می‌توانند از این موتور استفاده کنند. به علاوه، این موتور دارای دو عدد چرخ می‌باشد که سایز چرخ جلو یازده اینچ و‌سایز چرخ عقب ده اینچ می‌باشد.

جنس رینگ آن از نوع آلومینیوم و مدل اسپرت است. دارای سیستم تعلیق جلو از نوع سینگل ساید آرم و سیستم تعلیق عقب از نوع هیدرولیک شاک ابزوربر می‌باشد. نوع لاستیک آن نیز بدون تیوب است. با خرید قسطی موتور سیکلت وسپا از موتورسواری‌ مهیج لذت برید!

حجم موتور 125 تا 150 سی سی است و دارای یک سیلندر می‌باشد. تعداد سوپاپ‌ها سه عدد و تعداد شمع یک عدد است. توانی برابر با 9.5 کیلو وات می‌باشد و گشتاور آن 511 نیوتون متر است. سوخت این موتور بنزینی است و از نوع سیستم سوخت رسانی انژکتور و کاربرات بهره‌مند است. 

از طرفی، جعبه دنده دستی و کلاج اتوماتیک دارد. دارای یک عدد خروجی اگزوز است. حداکثر سرعت موتور 100 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن 2.5 در 100کیلومتر است. نوع ترمز جلو و عقب از نوع دیسکی است. 

اندازه درام در دیسک جلو، 200 میلی متر و در دیسک عقب 140 میلی متر است. همچنین مجهز به سیستم ترمز ABS است. دارای جرقه زن و سیستم خنک کننده هوا می‎باشد. گیربکس اتوماتیک دارد. با خرید اقساطی موتور سیکلت وسپا مطمئن سیر کنید!

نوع چراغ به کار رفته در این موتور، لامپ‌ هالوژن است. البته بر روی آیینه چراغ راهنما ندارد، همچنین، دارای چراغ مخصوص روز نیز، نمی‌باشد! استارت پایین موتور به صورت برقی است.

دارای یک کیلومتر شمار آنالوگ می‌باشد. این موتور دارای آمپرهای ساعت، بنزین و کیلومتر شمار است. وسپا  vxl150 فاقد رادیاتور و دزدگیر است. یک جک وسط دارد. 

این اسکوتر فضای جمع و جوری در قسمت زین دارد که برای برای گذاشتن کلاه ایمنی در نظر گرفته شده است، یک داشبورد کوچک که می‌تواند از برخی از وسایل ضروری شما محافظت کند. با خرید قسطی موتور سیکلت وسپا یک وسیله مدرن با طراحی کلاسیک داشته باشید!

خرید موتور سکلت وسپا

اگر دوست دارید تا موتور سیکلت وسپا خريداری نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه این سایت در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید.

برای خرید غيرنقدی می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی موتور سیکلت وسپا از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین 405

خرید قسطی ماشین 405
یکی از جذاب‌ترین خودروهای پژو در سال‌های اخیر ماشین 405 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین 405 به بخش وسایل نقلیه در ...

خرید اقساطی باتری خودرو

خرید اقساطی باتری خودرو
از جمله طرح های مقرون به صرفه و کاربردی خرید قسطی وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب، می توان به طرح خرید اقساطی باتری خودرو اشاره نمود. بدون تردید باتری