خرید اجاق گاز هافنبرگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 09:57:23

برند هافنبرگ یکی از پر طرفدارترین برندهای تولید کننده اجاق گاز در دنیا است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز هافنبرگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اجاق گاز هافنبرگ


اجاق گاز هافنبرگ

اجاق گاز یکی از مهم‌تين و ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز در هر خانه است. بدون اجاق گاز قادر نیستید تعداد بی‌شماری از غذاها را تهیه نمایید. به طور معمول، اجاق گازها در سه دسته اجاق گاز ایستاده، رومیزی و اجاق گاز توکار تولید می‌شوند.

بیشتر اجاق گازها دارای چهار یا پنج شبکه هستند که جنس این شبکه‌ها بیشتر از جنس چدن می‌باشد. بعضی از اجاق گازهای ایستاده دارای گریل و فر می‌باشند. بعضی از مدل‌ها دارای فندک جرقه زدن اتوماتیک هستند. جنس گازها نیز متفاوت است. 

امروزه از فلز و شیشه‌های ضد نسوز نیز در ساخت اجاق گاز استفاده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز هافنبرگ از توليدات باكيفيت داخلي حمايت نماييد.

در میان تولیدات اجاق‌گاز، دسته‌ای از اجاق گازها در ایران تولید می‌شوند. برای نمونه برند هافنبرگ، یک برند ایرانی است که به تولید این محصول می‌پردازد.

این برند، یک تجربه 33 ساله در تولید انواع اجاق گازهای فردار، طرح فر و اجاق گاز توکار کابینتی در ایران دارد. تایید شدن توسط استاندارد ایران، هافنبرگ را به برندی پر اطمینان تبدیل کرده است. 

همچنین، این شرکت، دارای یک آزمایشگاه اکرودیته است. هدف این شرکت، کسب رضایت مشتری و کیفیت در تولید است. هافنبرگ توانسته است تا استانداردهایی از انگلستان و آلمان دریافت کند.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از تولیدات این کارخانه بپردازیم. قابليت خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز هافنبرگ در قسطی كلاب فراهم شده است.

اجاق گاز بدون فر هافنبرگ مدل 1511

این اجاق گاز ابعادی معادل 90*56*89.5 میلی متر مکعب دارد. رنگ دستگاه سفید است و به راحتی، تمامی وسایل خانه ست می‌شود. هافنبرگ این محصول را گارانتی می‌کند. این دستگاه، ظاهر بسیار برازنده و زیبایی دارد.

یک بدنه نقره نما و استیلی دارد. در قسمت جلو و بالای گاز، یک صفحه نمایش با نور آبی رنگ، برای تنظیمات قرار گرفته است. به علاوه، پنج ولوم تیره رنگ نیز، به زیبایی آن جذابیتی خاص می‌بخشد.

در قسمت سمت چپ بالای گاز، یک تایمر قرار دارد که آن هم بر زیبایی ظاهری دستگاه می‌افزاید. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز هافنبرگ زيبايی و كارايی را تجربه نماييد!

علاوه بر این، یک صفحه تنظیمات دیگر به همراه دو ولوم در قسمت پایین‌تر قرار گرفته است. محصولات هافنبرگ دارای گرید و درجه مصرف انرژی A می‌باشد. 

این دستگاه دارای شبکه چدنی 5 شعله می باشد و شبکه‌های آن از جنس آهن و چدن دارد. ولوم‌های آن نیز  فلزی است. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز هافنبرگ طعم لذيذ پخت غذاهای ايرانی را بچشيد!

از نکات منفی این دستگاه می‌توان به نداشتن جوجه گردان و ترموکوپل، اشاره کرد. این گاز دارای یک صفحه شیشه‌ای است که به صورت صفحه سکوریت و نشکن می‌باشد. همچنین، دارای یک فندک اتوماتیک و یک زمان سنج می‌باشد.

طول سیم این گاز، یک و نیم متر است و وزنی در حدود 42.500 کیلوگرم دارد. پایه‌های این گاز به صورت قابل تنظیم می‌باشد و به راحتی می‌توانید آن را، جابجا نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز هافنبرگ يک گاز با قابليت جابه‌جايی آسان داشته باشيد!

خرید قسطی اجاق گاز هافنبرگ

در صورتی که مایل به تهیه یک اجاق گاز از برند هافنبرگ می‌باشید، به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی این سایت بی نظیر بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش ليزينگ صنعت و معدن، ليزينگ فراز انديشان، بای‌چک و ليزينگ پارسيان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز هافنبرگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال ساید بای ساید اقساطی

یخچال ساید بای ساید اقساطی
در زمان های گذشته هیچ یخچالی وجود نداشت که مردم از آن استفاده کنند از این رو مردم از روش های سنتی برای نگهداری از مواد غذایی خود استفاده می کردند....

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ
تلویزیون‌های جی پلاس دارای تنوع بالایی هستند و قیمت مناسبی دارند. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 32 اینچ به بخش تلویزیون در دسته...