خرید PS5 قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 18:31:00

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی PS5 با قیمتی عالی به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید PS5 قسطی

خرید PS5

پلی استیشن 5 یکی از جدیدترین محصولات برند سونی است و طبق ادعای این کمپانی، اين کنسول، دنیای بازی‌های ویدیویی را تغییری اساسی می‌دهد و تجربه‌ای متفاوت را ارائه می‌نماید. 

این پلی استیشن، دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد. برای نمونه از یک پردازنده هشت هسته‌ای به نام Zen 2 تشکیل شده است که با سرعتی در حدود 3.5 گيكاهرتز، عمل می‌كند.

همچنین، یک پردازنده گرافیکی با قدرتی برابر با 10.28 ترافلاپ دارد که از 36 واحد پردازنده متفاوت با فرکانس‌های متغیر و در حوزه 2.2 گیگاهرتزی تشكيل شده است. قابلیت خرید اقساطی PS5 در قسطی کلاب فراهم شده است.

کارت گرافیک اين محصول، ساخت شرکت AMD است. به علاوه، از یک رم پرسرعت 16 گیگابایتی برخوردار است که دارای معماری پردازشی 256 بيتی می‌باشد. 

پهنای باند حافظه 448 گیگابایت بر ثانیه است. سرعت ورودی خروجی آن برای داده‌های خام، در حدود 5.5 گیگابایت بر ثانیه می‌باشد. به علاوه از یک هارد اکسترنال SSD با ظرفیت 825 گیگابایت، برخوردار است و از یک درایو نوری اپتیکال بلوری با کیفیت 4K و ظرفیتی چند برابر برخوردار می‌باشد. 

بیان این خصوصیات به تنهایی نشان دهنده ارزشمندی و مهیج بودن این كنسول می‌باشد. در ادامه سعی داریم تا این محصول را بیشتر معرفی نماییم. با خرید قسطی PS5 از بازی‌های آنلاین لذت ببرید!

پردازنده گرافیکی که با قدرت 10.28 ترافلاپ عمل می‌کند، نسبت به محصول جدید مایکروسافت به نام ایکس باکس سری ایکس که 12 ترافلاپ ظرفیت دارد، کم قدرت‌تر است.

به علاوه، پردازنده گرافیکی سونی قادر است تا فرکانس‌های متغیر را به وجود آورد و در نتیجه سرعت پردازنده به نوع بازی نیز بستگی خواهد داشت. پلی استیشن 5 نسبت به پلی استیشن 4 دارای پهنای باند سریعتری می‌باشد و سرعت آن در حد بالایی ارتقا یافته است. با خرید قسطی PS5 دور هم جمع شوید و بازی کنید!

یکی از بهترین مزایای این کنسول، کم شدن زمان بارگذاری بازی‌های پلی استیشن 5 است. در اين كنسول، بارگذاری 2 گیگابایت اطلاعات کمتر از نیم ثانیه زمان لازم دارد. استریم یا سرعت بارگذاری اطلاعات یک بازی ویدیویی در كنسول جديد 100 برابر خواهد بود. 

سرعت اجرای بازی‌ها نیز تا حد زیادی پیشرفت خواهد کرد و حتی دیگر نیازی به نصب بازی و آپدیت‌های آن نیز نخواهد بود، زیرا در نسل جدید کنسول سونی، طراحی بازی‌ها با آزادی عمل بیشتری صورت گرفته‌ است. 

در این کنسول از یک هارد اکسترنال SSD استفاده شده است. همانطور که می‌دانید این هاردها از تکنولوژی بازیابی فایل‌های فشرده و سرعت بسیار خارق‌العاده بهره‌مند می‌باشند.

از دیگر مزایای این کنسول وجود تکنولوژی سه بعدی صدا است که نسبت به تکنولوژی دالبی اتموس بهبود بیشتری دارد و بیشتر از 100 منبع صوتی را پشتیبانی می‌کند. 

برای مثال در یک بازی اکشن می‌توانید به راحتی جهت، فاصله، عمق و اکوی صدا را تشخیص دهید و يا در محیط بارانی، صدای قطرات باران را به خوبی گوش کنید. این کنسول دارای یک تجربه فوق‌العاده در صدا می‌باشد. با خرید اقساطی PS5 یک تجربه صدای دلپذیر داشته باشید.

کنترلر آن به نام Dual Sense از قابلیت و کارایی به مراتب بالاتری نسبت به کنترلر Dual Shock 4 بهره‌مند است. لرزش‌های مختلفی در کنترل به وجود می‌آيد که تاثیر فوق‌العاده‌ای در هنگام بازی دارد.

برای مثال در حرکت یک ماشین بر روی زمین، می‌توانید آن را احساس کنید. یک دکمه جدید به نام Create نیز جایگزین دکمه Share شده است و سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید از امکانات مختلف بهره‌مند باشید. این کنترلر طراحی مناسب‌تر، کوچکتر و اصلاح شده تری دارد و وزن آن نیز سبک‌تر است. با خرید قسطی PS5 تفاوت را احساس کنید!

خرید PS5

اگر مایلید تا این کنسول فوق‌العاده را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده کالاهای دیجیتال مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید. 

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید قسطی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و از طریق انتخاب چهار لیزینگ موجود در سایت اقدام به دریافت اعتبار کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی PS5 از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ماشین لباسشویی ال جی

فروش اقساطی ماشین لباسشویی ال جی
ماشین های لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانگی هستند که شاید سهم بیشتری در افزایش سطح رفاهی افراد داشته باشند. تصور کنید مانند گذشته افراد مجبور...

خرید قسطی PS4 pro

خرید قسطی PS4 pro
کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی PS4 pro به بخش بازی سرگرمی در سایت...