خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/17 22:05:13

برند اسنوا به تازگی سبد محصولاتی خود را افزایش داده و ماشین ظرفشویی زیبا و جذابی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا


ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

شاید مردد باشید تا یک ماشین ظرفشویی ایرانی انتخاب کنید، ولی در اینجا به شما می‌گوییم چرا باید حتما این کار را انجام دهید. ماشین ظرفشویی 12 نفره اسنوا قادر است در هر بار شستشو 144 قطعه ظرف را تمیز و درخشان سازد. با وجود ظرفیت بالایی که این ماشین در شستشو دارد، همچنان در مصرف بهینه انرژی صرفه‌جویی می‌کند و سبب می‌شود تا هزینه‌های آب و برق شما به شدت کم شود. زیرا این ماشین لباسشویی دارای رتبه مصرف انرژی A++ است. با خرید قسطی ظرفشویی اسنوا بهینه مصرف کنید!

یکی از امتیازات ماشین‌های ظرفشویی امروزی که در اسنوا هم به کار گرفته شده است، قابلیت تاخیر در زمان شستشو می‌باشد. در ماشین‌‌های ظرفشویی اسنوا می‌توانید زمان شستشو را ذخیره‌سازی کنید و در تایم‌های مرده یا وقتی در منزل حضور ندارید حتی زمان‌هایی که پیک مصرف کم است، ماشین خود را به کار بیاندازید! با این قابلیت، زمان شستشو بین یک تا بیست و چهار ساعت، به عقب می‌افتد و شستشو طبق برنامه دلخواه شما در زمان مناسب انجام می‌شود!

قدرت شستشو و دما دو اهرم مهم در کیفیت شستشو هستند. در ماشین ظرفشویی مدل SWD-226W می‌توانید با توجه به میزان کثیفی، نوع ظروف و زمان یکی از 6 برنامه اصلی شستشو را انتخاب کنید تا بدون هیچ نگرانی و دغدغه، ظروفی درخشان و تمیز تحویل بگیرید! با خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا راحت استفاده کنید!

گزینه شستشوی میوه و سبزیجات کار از بین بردن و نابودی تمامی باکتری‌های موجود در میوه‌ها و سبزیجات را انجام می‌دهد. خشک‌کن نیز به شما یادآوری می‌کند که دیگر نوبت آن رسیده است تا با خشک کردن دستی ظروف خداحافظی ککنید و کار خشک کردن را به ماشین اسنوا بسپارید!

با سیستم عیب‌یاب هوشمند که در ماشین‌های جدید استفاده می‌شود و با کمک تکنولوژی اینترنت اشیا ماشین، نشانه‌های بروز اختلال در سیستم آن را بدون این که شما درگیر باشید ارسال کرده و برای رفع این مشکلات به شما راهکار خواهد داد. بنابراین، با خرید قسطی ظرفشویی اسنوا بدون نیاز به تکنسین ایرادات جزئی ماشین، خود به خود حل خواهد شد.

ویژگی‌های استثنایی

با داشتن قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، حداکثر 11 لیتر آب مصرف می‌شود. به خصوص اگر هر روز ماشینتان را روشن می‌کنید، ولی تعداد زیادی ظرف برای شستشو ندارید، قابلیت Half load کمک زیادی در مصرف بهینه آب، برق و مواد شوینده می‌کند و تنها 5.5 لیتر از مخزن شستشو توسط ظروف کثیف پر می‌شود!

این ماشین دارای 600 میلی‌متر عرض، 600 میلی‌متر عمق و 850 میلی‌متر ارتفاع است. وزنی برابر با 43 کیلوگرم دارد. میزان صدای تولید شده توسط این ماشین، تنها 49 دسیبل می‌باشد. در رنگ سفید تولید شده و حرف w در نام این محصول نشانه همین رنگ است.

این ظرفشویی جذاب دارای یک نمایشگر LED و دکمه‌های مکانیکی است. دو طبقه دارد، ولی برای قاشق چنگال‌ها طبقه مجزایی وجود ندارد. دو بازوی آبپاش قدرتمند دارد که کار شستشو را با قدرت بالایی انجام می‌دهند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا همه چیز از تمیزی برق می‌زند!

ارتفاع سبد دوم، قابل تغییر و تنظیم است و علاوه بر مکانیزم تغییر ارتفاع، از آسانسوری کششی و سبدهای داخلی تاشو نیز برخوردار می‌باشد. جنس مخزن شستشو تمام استیل است و مکانیزم جاپودری به صورت کتابی می‌باشد. این ماشین از سنسور تشخیص نشتی آب استفاده می‌کند. 

در این ماشین می‌توانید از گزینه شستشو با قرص چند منظوره استفاده کنید. به علاوه، این ماشین دارای قابلیت قفل کودک می‌باشد، بنابراین با خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا خطر ایمنی کودکان خردسال را تهدید نمی‌کند!

از بین شش برنامه شستشوی موجود در این ماشین، برنامه‌های شستشوی قوی، شستشوی اقتصادی، شستشوی ظروف حساس، شستشوی روزانه به مدت یک ساعت، شستشوی سریع 42 دقیقه و قابلیت پیش آبکشی وجود دارد. علاوه بر تمام این‌ مزایا، اسنوا برای این ماشین ظرفشویی 24 ماه گارانتی و ضمانت قطعات و 8 سال پشتیبانی فنی و قطعات قرار داده است!

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا

برای تهیه این ماشین ظرفشویی ایده‌آل به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و بدون دردسر لوازم ضروری و مورد نیازتان را خریداری کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ظرفشویی اسنوا از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی با سفته

خرید قسطی با سفته
امروزه برای خرید کردن فروشگاه‌هایی اولویت دارند که امکان فروش اقساطی برای مشتریان خود را مهیا کرده‌اند. برای خرید قسطی با سفته به بخش...

خرید تلویزیون ایکس ویژن قسطی

خرید تلویزیون ایکس ویژن قسطی
با توجه به شرایط اقتصادی فعلی خرید لوازم خانگی مانند تلویزیون های هوشمند برای اغلب خانواده ها سخت شده است. از این رو سایت قسطی کلاب در بخش لوازم...