فروش قسطی ظرفشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/20 06:22:24

برند پاکشوما در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می‎‌کند و محصولاتی باکیفیت دارد. برای خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه کنید.


فروش قسطی ظرفشویی پاکشوما


بررسی مشخصات فنی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت پاکشوما می‌باشد و بر اساس جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است و این عامل میزان تمایل بانوان برای خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما را افزایش داده است.

شرکت پاکشوما به عنوان یکی از برند‌های تولید کننده لوازم خانگی در ساخت این محصول از جدید‌ترین الگوهای طراحی استفاده کرده است و این عامل باعث شده است تا ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 بسیار زیبا‌تر از رقبای خود باشد و بتواند نظر مساعد خریداران لوازم خانگی را کسب کند. این ماشین ظرفشویی 15 نفره دارای برچسب انرژی A++ و 8 برنامه اختصاصی برای شستشوی انواع ظروف آشپزخانه است و بی‌تردید تمامی نیاز‌های شما را پوشش خواهد داد.

میزان صدای تولید شده توسط ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 در حدود 49 دسیبل است و صدای بسیار پایین این دستگاه تاثیر زیادی را بر روی میزان فروش قسطی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 گذاشته است و این محصول را به انتخاب اول مشتریان تبدیل کرده است.

ابعاد این ماشین ظرفشویی برابر با 850*600*600 میلی‌متر است و به راحتی در فضاهای کوچک جای می‌گیرد و مجهز بودن این محصول به نمایشگر LED یکی از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود و این مورد باعث شده است تا خرید اقساطی ظرفشویی پاکشوما به میزان قابل توجهی افزایش یابد. 

وزن نهایی این دستگاه برابر با 46 کیلوگرم است و در هر بار شستشوی ظرف‌های شما تنها 10 لیتر آب را مصرف می‌کند که کم‌تر از میانگین جهانی است و این ویژگی کلیدی نقش پررنگی را در افزایش خرید اقساطی ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 توسط مردم ایفا کرده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 از طراحی بی‌‎نظیری برخوردار است. 

ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303

1. قابلیت شستشوی میوه‌ها و سبزیجات با کم‌ترین میزان آب 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 امکان استفاده از این دستگاه برای شستشوی انواع میوه‌ها و سبزیجات است و شما می‌توانید با کمک این محصول این کار را به راحتی انجام دهید و دیگر نگران مصرف بیش از حد آب در هنگام شستشوی میوه‌ها و سبزیجات نباشید. 

این ماشین ظرفشویی دارای برنامه اختصاصی برای این منظور می‌باشد و از کم‌ترین میزان آب برای شستشوی صحیح میوه‌ها استفاده می‌کند و این مورد باعث گردیده است تا افراد بسیاری برای بهره‌مند شدن از این قابلیت برای خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما اقدام نمایند. 

2. دارای 3 طبقه مجزا برای قرار گرفتن انواع ظروف

جادار بودن جزو ویژگی‌های اصلی ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303 محسوب می‌شود و این دستگاه دارای 3 طبقه مجزا برای قرار گرفتن انواع ظروف می‌باشد و حتی این امکان برای شما وجود دارد که قابلمه‌ها و دیس‌های برنج خوری خود را بدون ترس از شکستن در داخل این دستگاه قرار دهید و آن‌ها را در کم‌ترین زمان شستشو دهید. این محصول دارای برچسب انرژی A++ است. 

3. متنوع بودن برنامه‌های شستشوی ظروف

همان‌گونه که در قسمت‌های قبلی به آن اشاره گردید، این ماشین ظرفشویی دارای 8 برنامه اختصاصی برای شستشوی انواع ظروف آشپزخانه است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی ظروف حساس و شکننده، شستشوی اقتصادی ظرف‌ها، قابلیت کار کردن با نصف ظرفیت نهایی و برنامه اختصاصی برای از بین بردن لکه‌های مقاوم اشاره کرد و این ویژگی بسیار مهم باعث شده است تا خریداران بسیاری با هدف خرید اقساطی ظرفشویی پاکشوما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایند و این محصول به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های شرکت پاکشوما تبدیل شود. قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی پاکشوما محسوب می‌شود. 

از کجا برای خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما اقدام کنیم؟

امروزه انتخاب‌های بسیار متعددی برای خرید لوازم خانگی در اختیار مردم قرار دارند، ولی با این حال هیچ کدام از مجموعه‌های فعال در این زمینه قابلیت رقابت با قسطی کلاب از نظر قیمت تمام شده محصولات و کیفیت خدمات را ندارند و بدون تردید این فروشگاه بهترین انتخاب برای خرید اقساطی ظرفشویی پاکشوما محسوب می‌شود.

شما با استفاده از خدمات قسطی کلاب می‌توانید ماشین ظرفشویی مورد نظر خود را با نازل‌ترین قیمت و بهترین شرایط خریداری کنید و خاطره زیبایی را از همکاری با ما به یادگار داشته باشید، زیرا قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی ماشین ظرفشویی در ایران است و بدون شک رضایت کامل شما را کسب خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لباسشویی امرسان

فروش اقساطی لباسشویی امرسان
برند امرسان جز برندهای ایرانی موفق و پرفروش می‌باشد که در سال‌های اخیر فروش بالایی را داشته است. برای خرید اقساطی لباسشویی امرسان به...

خرید اقساطی کولر ابی

خرید اقساطی کولر ابی
در فصل تابستان ضروری‌ترین وسیله برقی خانه بی شک کولر آبی می‌باشد. برای خرید اقساطی کولر ابی به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی...