خرید اجاق گاز سینجر قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 06:15:20

برند سینجر جز موفق‌ترین کمپانی‌های ایرانی است که همگان این برند را به تولید کننده اجاق گاز می‌شناسند، ولی این کمپانی محصولات متنوع دیگری نیز دارد. برای خرید اقساطی اجاق گاز سینجر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.خرید اجاق گاز سینجر قسطی

شرکت سینجر 

یکی از بهترین برندهای ایرانی سینجر است که در زمینه تولید کالاهای برودتی و حرارتی فعالیت دارد. سینجر ادعا دارد که هدف اصلیش ایجاد رضایت مشتریان، شرکا و کارکنان می‌باشد. 

این شرکت سعی دارد تا کیفیت ارائه شده در کالاهایش را به قدری ارتقا دهد که از طریق کم‌کردن ضایعات به محیط زیست کمک کند و به تولید محصولاتی نوآورانه روی آورد.

هم‌چنین، این شرکت در نظر دارد تا یکی از بهترین خدمات ‌دهنده‌های پس از فروش و رسیدگی‌ کننده به شکایت‌های مشتریان باشد. در سال ۱۳۹۰ شرکت سینجر نمایندگی انحصاری محصولات کندی ایتالیا را کسب کرده است.

در ادامه با چند مدل پر فروش از محصولات این شرکت آشنا می‌شویم. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر همیشه غذاهای خوشمزه بخورید! 

اجاق گاز سینجر مدل SG-ECO 5055 

این اجاق گاز پنج شعله‌ای از جنس استیل است و گنجایش فرد 76 لیتر می‌باشد. اجاق گاز و فر هر دو دارای فندک هستند. هم‌چنین فر، دارای جوجه گردان نیز می‌باشد. 

این دستگاه شامل ترموکوپل و سپر حرارت‌گیر است. درب فر از نوع شیشه سکوریت دوجداره می‌باشد. وزن این دستگاه ۶۹ کیلوگرم است. این دستگاه دارای یک تایمر و پایه قابل تنظیم است و به راحتی تمیز می‌شود. 

همراه با این دستگاه یک دفترچه راهنما نیز ارائه می‌شود. با خرید اقساطی اجاق گاز سینجر هیچ‌وقت با شکم خالی نخواهید خوابید! 

اجاق گاز سینجر مدل SG-2X90FSTL 

این اجاق گاز یکی از زیباترین اجاق گازهای شرکت سینجر است که شعله‌های قرینه دارد و دارای دو فر می‌باشد. جنس بدنه این اجاق گاز از استیل ضد زنگ است و جنس ولوم‌های ارگونومیک آن از کروم است. 

تعداد شعله‌ها ۵ عدد است. گنجایش فر برقی ۲۸ لیتر و فرگازی ۵۸ متر است. این اجاق گاز دارای فندک ترموکوپل، در پوش شیشه نشکن، چراغ داخل فر، فندک فر، جوجه‌گردان و زمان‌سنج است. 

هم‌چنین از امکاناتی نظیر ترموستات برقی دو جهته، ترموستات گازی، دیواره‌های جداشدنی برای تمیز کردن و فن گردش هوا برخوردار است. با خرید اقساطی اجاق گاز سینجر از تولید محصولات باکیفیت ایرانی حمایت نمایید. 

اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 401 

این اجاق گاز ۵ شعله‌ای، ۹۰ سانتی‌متر طول و ۵۲ سانتی‌متر عرض دارد. رنگ آن مشکی خوش استایل است، جنس صفحه از شیشه نشکن است. این اجاق، مدرن و امروزی طراحی شده است. 

شبکه چدنی داکتیل دارد که با استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است و سبب می‌شود تا حرارت به صورت یکنواخت منتقل شود. یکی از بهترین نوع نقاط مثبت این اجاق گاز، درجه مصرف انرژی A است که در میزان انرژی مصرفی، صرفه‌جویی می‌کند.

شعله پلوپز در قسمت وسط قرار دارد. این اجاق گاز در برابر ضربه و حرارت مقاوم است. به‌علاوه، دارای فندک خودکار و سیستم پخش ایمنی شعله می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر آشپزخانه خود را زینت بخشید. 

خرید اقساطی اجاق گاز سینجر 

برای خرید اجاق گاز سینجر به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این پلتفرم تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان می‌توانید از  مواهب خرید نقدی و یا اقساطی کالا استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید.

در خرید اقساطی از لیزینگ فرازاندیشان، مدارک ارسالی تا حداکثر 72 ساعت کاری بررسی می‌شود و سقف اعتبار در این روش تا ده میلیون تومان است. به این نکته توجه داشته باشید که تنها شهروندان ساکن در البرز و تهران می‌توانند از این روش اعتبار خرید، اقدام نمایند.

پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز سینجر از این سایت است. همین‌حالا، سفارش خرید خود را ثبت فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید محصولات خانگی امرسان

خرید محصولات خانگی امرسان
شرکت امرسان جز یکی از موفق‌ترین و معروف‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی...

خرید سینک ظرفشویی

خرید سینک ظرفشویی
سایت‌های اینترنتی به طور تقریبی 20 سال است که با گسترده شدن اینترنت و استفاده همگانی از آن به وجود آمدند. در اوایل راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی...