خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/5 01:57:19

کامپیوترهای ایسوس جز برترین کامپیوترهای خانگی دنیا می‌باشند که بیشترین فروش را در سال‌های اخیر داشته است. برای خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس


کامپیوترهای ایسوس 

یکی از بهترین کامپیوترهای ایسوس، کامپیوترهای همه کاره این شرکت است. البته شرکت ایسوس در زمینه‌های تولیدی زیادی مانند لپ‌تاپ، کارت گرافیک، سیستم‌های صوتی، مانیتور، مادربر، کامپیوترهای مخصوص بازی و محصولات دیجیتالی دیگر فعالیت می‌کند.

کامپیوترهای همه‌کاره ایسوس از نظر قیمت مناسب‌اند، فضای متعادلی را اشغال می‌کنند، با برنامه‌های کاربردی و تجاری نیز منعطف می‌باشند. در ادامه به معرفی چند تا از کامپیوترهای همه کاره این شرکت می‌پردازیم. قابلیت خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس در قسطی کلاب فراهم شده است. 

ASUS A6421-E 

این کامپیوتر ۲۲ اینچی است. دارای ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت می‌باشد. ظرفیت حافظه رم در این کامپیوتر ۸ گیگابایت است. از سری پردازنده‌های CORE i5 برخوردار است. 

دارای رزولیشن 1080*1920 است. قابل توجه است که نوع صفحه نمایش نیز لمسی است. این محصول ۸.۱۹ کیلوگرم وزن دارد. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ایسوس مدرن زندگی کنید!

کارت گرافیک این محصول ۲ گیگابایت بوده و از مدل انویدیا جی فورس ۹۳۰ می‌باشد. صفحه نمایش این محصول، مات است. نسبت صفحه به تصویر ۱۶ به ۹ است.

هم‌چنین این دستگاه دارای درایو نوری، بلوتوث، وبکم، بلندگو است و از پورت لن، شبکه وای‌فای، پورت HDMI، پورت USB، پورت VGA و پورت سریال پشتیبانی می‌کند.

نسخه اصلی سیستم عامل این دستگاه داس است. همراه با این دستگاه یک موس و کیبورد همراه با سیم اوریجینال ایسوس، یک کابل برق و دفترچه راهنما ارائه می‌شود. اين کامپیوتر، یکی از کامپیوترهای نیمه حرفه‌ای شرکت ایسوس است.

رنگ مشکی و طراحی بسیار زیبایی دارد. هم‌چنین این امکان را دارید تا دستگاهتان را به تلویزیون یا مانیتور دیگری متصل كنید. با خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس در انجام پروژه‌های دانشگاهی خود موفق شوید. 

AIO V222UAK-B 

این مدل دارای ظرفیت حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و رم داخلی ۴ گیگابایت است. پردازنده پنتیوم دارد. رزولوشن صفحه نمايش آن 1080*1920 است. وزن این کامپیوتر ۴.۸۴ کیلوگرم است. پردازنده اینتل آن با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. دارای ۲ مگابایت حافظه کش است.

اين دستگاه دارای بلوتوث داخلی، وب کم، کارت‌خوان، بلندگو، پورت لن، وای فای، پورت HDMI و پورت USB می‌باشد. همراه با این کامپیوتر یک کیبورد، یک موس و کابل شارژ ارائه می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ایسوس هیچ‌گاه پشیمان نخواهید بود! 

AIO V222GAK-C 

این کامپیوتر از سری پردازنده سلرون با ۴ گیگابایت رم ۴ استفاده می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی هارد آن ۵۰۰ گیگابایت می‌باشد. اندازه صفحه نمایش ۲۱.۵ اينچ است، از یک پردازنده گرافیکی اینتل بهره‌مند است. 

نوع صفحه نمایش، مات است و رزولوشن آن 1080*1920 می‌باشد. این دستگاه دارای بلوتوث داخلی، وب کم، شبکه بی‌سیم، پورت HDMI، پورت لن و پورت USB است. 

همراه با این سیستم یک موس، کیبورد، کابل شارژر و دفترچه راهنما ارائه می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ایسوس کارهای کامپیوتری خود را در خانه به سادگی انجام دهید. 

خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس 

با استفاده از سایت م قسطی‌کلاب می‌توانید کلیه کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه نماييد. قسطی کلاب، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های الکترونیکی آنلاین است كه می‌توانید با استفاده از آن به کالای مورد علاقه خود دست پیدا کنید، آن را با دیگر مدل‌ها و برندها مقایسه کنید و سرانجام نسبت به خرید نقدی یا اقساطی آن اقدام نمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. 

در خرید اقساطی از لیزینگ فرازاندیشان، مدارک ارسالی تا حداکثر 72 ساعت کاری بررسی می‌شود و سقف اعتبار در این روش تا ده میلیون تومان است.

به این نکته توجه داشته باشید که تنها شهروندان ساکن در البرز و تهران می‌توانند از این روش اعتبار خرید، اقدام نمایند. هم اکنون می‌توانید با خرید نقدی و اقساطی کامپیوتر ایسوس از قسطی کلاب، تجربه خریدی آسان و دلپذیر را برای خود به ارمغان آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک
خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ نه‌تنها یکی از بهترین فن‌ادیشن‌های این برند را در اختیار‌تان می‌گذارد، بلکه از پرداخت یکجای هزینه هم...

خرید اقساطي apple watch 7

خرید اقساطي apple watch 7
برای خرید اقساطي apple watch 7 بدون نیاز به ضامن تنها کافی است به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...