خرید اقساطی خودرو شاهین

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:16:48

یکی از خودروهای جذاب سایپا با طراحی زیبا و مدرن به بازار عرضه شده است که شاهین نام دارد. برای خرید اقساطی خودرو شاهین به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو شاهین


شاهین ایرانی

کمپانی سایپا یکی از بهترین شرکت‌های خودروسازی ایرانی می‌باشد که دارای سابقه طولانی می‌باشد. به تازگی خودروسازی سایپا از جدیدترین محصول خود با نام شاهین پرده برداری کرده است. در لغت نامه دهخدا نام شاهین به معنی پرنده آزاد و شکاری آمده است و قدرت و صلابت خاصی را در خود دارد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد این محصول جدید خودروسازی سایپا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید یک خودرو باکیفیت ایرانی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید اقساطی خودرو شاهین را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

بررسی خودرو شاهین

شرکت خودروسازی سایپا از ماشین جدید خود که کاملا ایرانی می‌باشد، در نمایشگاهی در شهر شیراز رونمایی کرد. این خودرو استثنایی در سال 98 روانه بازار شده است که ابتدا با نام رهام شناخته شد. کارشناسان شرکت سایپا اعلام کرده بودند که طراحی این خود را از پرنده شاهین الهام گرفته‌اند. بنابراین تصمیم بر این شد که این خودروی ایرانی با نام شاهین ثبت شود. خودرو شاهین دارای دو مدل S و G می‌باشد که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. 

خودرو شاهین G دارای ویژگی‌هایی همانند: سانروف، مولتی مدیا، دکمه‌های کنترل بر روی فرمان و تهویه اتومات اشاره کرد، ولی خودرو شاهین S این ویژگی‌ها را دارا نمی‌باشد. برای خرید قسطی خودرو شاهین به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی فنی خودرو شاهین

خودرو شاهین دارای محور محرک دیفرانسیل جلو می‌باشد و گیربکس 5 دنده‌ای دارد. این خودرو استثنایی پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ (M15T) دارد و بسیار قدرتمند طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های خودرو شاهین قدرت اسب بخار آن است که معادل با 110 می‌باشد، همچنین گشتاور آن 178 نیوتن بر متر قدرت دارد. خودروی شاهین دارای یک نقطه ضعف می‌باشد و این موضوع مربوط به موتور 8 سوپاپ (M15T) آن می‌باشد.

اگر بخواهیم به ویژگی مثبت این خودرو اشاره کنیم، وجود صندوق عقب 420 لیتری آن است که بسیار برای سفر رفت مناسب است، همچنین این خودرو استثنایی اولین پلتفرم ملی متعلق به شرکت خودروسازی سایپا می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو شاهین به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که خودرو شاهین را خریداری کرده‌اند!

در هنگام خرید خودرو تجربه افرادی که ماشین مورد نظر شما را خریداری کرده‌اند، می‌تواند تاثیر به سزایی بر تصمیم شما بگذارد. به همین منظور در این مقاله نظر افرادی که خودرو شاهین را خریداری کرده‌اند را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. 

از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی خودرو شاهین 40% رضایت را کسب کرده است، از لحاظ طراحی ظاهری 65% از لحاظ کابین و امکانات 55% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 45% و از لحاظ کیفیت 50% میزان رضایت را بدست آورده است. برای خرید قسطی خودرو شاهین با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید اقساطی خودرو شاهین از قسطی کلاب

اگر به دنبال خرید خودرو به صورت اقساطی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی خودرو از سایت معتبر قسطی کلاب است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش انواع خودرو، لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی نیز می‌پردازد. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته و حتی بدون ضامن خودرو مورد علاقه خود را خریداری نمایید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید قسطی خودرو شاهین به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید. ناگفته نماند که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری لیزینگ‌های معتبر ایرانی توانسته است شرایط خرید اقساطی را امکان پذیر کند. همین الان به سایت قسطی کلاب بیایید و خرید اقساطی خود را انجام دهید. شرکت قسطی کلاب دارای نماد اعتماد الکترونیک است و اعتبار بالایی در دنیای فروش آنلاین دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

موتور سیکلت اقساطی

موتور سیکلت اقساطی
موتور یکی از وسایل خوب و کارآمد برای اشخاصی است که هزینه خرید خودرو برای آنها بسیار زیاد است و توان مالی برای خرید....

فروش اقساطی خودرو برلیانس

فروش اقساطی خودرو برلیانس
خودرو برلیانس بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. این خودرو استثنایی از آپشن‌های بسیاری برخوردار است. برای خرید اقساطی خودرو برلیانس به...