خرید قسطی ایکس باکس سری اس

تاریخ انتشار:
1403/2/31 08:09:25

یکی از کمپانی‌های سازنده کنسول بازی، شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری اس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ایکس باکس سری اس


بررسی کنسول بازی ایکس باکس سری s

شرکت مایکروسافت با عرضه کنسول ایکس باکس سری s تجربه متفاوتی از بازی با یک کنسول نسل نهمی را برای کاربران به ارمغان آورد. در وضعیت کنونی خرید اقساطی ایکس باکس سری اس یکی از ساده‌ترین روش‌های موجود برای تهیه این کنسول است. 

امروزه انجام بازی سرگرمی در میان افراد به ویژه نوجوانان شکل دیگری به خود گرفته است، به گونه‌ای که دیگر خبری از انجام بازی‌های سنتی در میان نوجوانان نخواهد بود. همچنین بسیاری از افراد روی به انجام بازی‌های ویدیویی و سرگرم کننده آورده‌اند. این موضوع باعث شده تا استفاده از کنسول‌های بازی و کامپیوترها با استقبال خوبی روبرو شوند. سال 2020 دستخوش چالش‌های زیادی بود و از طرفی عرضه کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس خاطره خوشی را برای کاربران به جای گذاشت. 

کنسول ایکس باکس سری s با قیمتی مناسب به عنوان ارزان‌ترین کنسول نسل نهمی شناخته می‌شود. به همین منظور می‌توان با خرید قسطی ایکس باکس سری اس این کنسول ارزان قیمت را تهیه نمود. 

شرکت مایکروسافت در کنسول ایکس باکس سری s از سخت افزاری استفاده کرده که این کنسول را از نظر قدرت در جایگاه خوبی قرار داده است. اما این کنسول در مقایسه با کنسول ایکس باکس سری x از قدرت کمتری برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی های سخت افزاری کنسول ایکس باکس سری s

همانطور که در بخش ابتدایی این مطلب عنوان گردید، کنسول ایکس باکس سری s از قدرت مناسبی برخوردار است. به عبارتی دیگر این کنسول تنها در تعدادی از قطعات با کنسول ایکس باکس سری x تفاوت دارد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری اس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

وجود ویژگی‌های مناسب در کنسول ایکس باکس سری s باعث شده تا افراد زیادی از خرید قسطی کنسول بازی برای تهیه آن استفاده نمایند. بهتر است بدانید در قسمت پردازنده این کنسول از یک پردازنده شخصی سازی شده Zen 2 با تعداد هشت هسته و فرکانس 3.8GHz استفاده شده است.

همچنین بهره گیری از پردازنده گرافیکی RDNA 2 با 4 ترافلاپس باعث قدرت پردازشی خوب این کنسول شده است. علاوه بر آن، حافظه موقت (Ram) این دستگاه 10 گیگابایت رم GDDR6 می باشد. در کنار این موارد، وجود هارد SSD 500 گیگابایتی بارگذاری و نصب بازی‌ها را بسیار آسان کرده است.

با این تفاسیر خرید اقساطی کنسول بازی راهی مناسب برای تهیه این کنسول نسل نهمی فوق العاده خواهد بود. کنسول ایکس باکس سری s توانایی نمایش تصاویر خروجی را با کیفیت 4K-1440p دارد. وجود تمامی این موارد در بخش سخت افزار کنسول ایکس باکس سری s باعث عرضه این کنسول با قیمت 299 شده است. 

شرایط خرید اقساطی ایکس باکس سری اس

با توضیحات ارائه شده در این مطلب اینطور به نظر می‌رسد که خرید قسطی ایکس باکس سری اس گزینه مناسبی برای تمامی افراد خواهد بود. زیرا با خرید اقساطی ایکس باکس سری s پس انداز کردن بخش دیگری از هزینه خرید امکان پذیر می‌باشد. امروزه شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی در زمینه خرید اقساطی ایکس باکس سری s فعالیت می‌کنند.

اگر بخواهیم یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کالای دیجیتالی را معرفی کنیم، بدون شک آن فروشگاه قسطی کلاب خواهد بود. در حال حاضر قسطی کلاب شرایط خوبی را برای خرید اقساطی ایکس باکس سری s فراهم کرده است.

با وجود این شرایط تهیه این کنسول بازی برای هرکس امکان پذیر خواهد بود. بنابراین تنها کاری که برای خرید اقساطی ایکس باکس سری s باید انجام دهید مراجعه به وب سایت قسطی کلاب است. با مراجعه به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید از شرایط موجود جهت خرید این کنسول مطلع شوید. با خرید اقساطی ایکس باکس سری اس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایکس باکس سری x

خرید قسطی ایکس باکس سری x
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری x به بخش کنسول...

خرید اقساطي پلی استیشن 4

خرید اقساطي پلی استیشن 4
کنسول بازی پلی استیشن 4 پر طرفدارترین محصول کمپانی سونی است. اگر شما تمایل به خرید اقساطي پلی استیشن 4 دارید به بخش بازی سرگرمی...