خرید قسطی گوشی Y7p هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 02:28:00

برند هوآوی جز پرطرفدارترین برندهای چینی است که دارای کیفیت و توع محصولاتی بالایی است. برای خرید اقساطی گوشی Y7p هوآوی با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی Y7p هوآوی


بررسی مدل Y7p

این میان رده چینی در دو رنگ زیبای مشکی و آبی مایل به سبز تولید شده است و جلوه‌ای رنگین کمانی دارد. همانطور که می‌دانید تمامی سرویس‌های گوگل توسط سرویس‌های موبایل هوآوی جايگزين شده‌اند.

این دستگاه هوشمند دارای ابعادی معادل 159.8x76.1x8.1 ميلی متر مكعب و وزنی برابر با 176 گرم می‌باشد. قسمت جلوی اين گوشی از شیشه و قسمت فریم و پشت آن از پلاستیک ساخته شده است و می‌تواند از دو سیم کارت نانو پشتیبانی نماید.

یکی از نقاط مثبت گوشی‌های هوآوی آن است که این دو سیم کارت مورد استفاده می‌تواند در کنار یک حافظه جانبی اضافه شده، به کار رود. در صورتی که در برندی مثل شیائومی این امکان وجود ندارد. 

سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی اندروید 9 یا پای می‌باشد و رابط کاربری آن نيز، EMUI 9.1 است. این گوشی را با نام P40 Lite E در دنیا نیز می‌شناسند. قابلیت خرید اقساطی گوشی Y7p هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات صفحه نمایش

نمایشگر این گوشی هوشمند از نوع لمسی و خازنی است و دارای تکنولوژی‌های آی پی اس و ال سی دی می‌باشد. به علاوه، قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به نمایش بگذارد. 

همچنین، رزولوشنی برابر با 720 در 1960 پیکسل دارد که در این صورت تراکم پیکسلی آن 369 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. با خرید قسطی گوشی Y7p هوآوی یک محصول باکیفیت و فوق‌العاده را تهیه فرمایید.

مشخصات سخت افزاری

مقدار رم این دستگاه 4 گیگابایت و میزان حافظه نیز 64 گیگابایت است همچنین، در این دستگاه، یک شکاف اختصاصی حافظه جانبی میکرو اس دی نیز قرار گرفته است. با خرید اقساطی گوشی Y7p هوآوی کارایی را تجربه نمایید.

دوربین‌های سه گانه

این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از نوع لنز واید است که قابلیت فوکوس خودکار به همراه تشخیص فاز را دارا می‌باشد. در کنار این دوربین از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض برخوردار خواهید شد و همچنین یک سنسور تشخیص عمق تصویر در اندازه 2 مگاپیکسل نیز قرار گرفته است.

این سه دوربین به صورت یک خط عمودی در قسمت پشتی گوشی در بالا سمت چپ قرار گرفته‌اند. در زیر این دوربین‌ها نیز یک فلش ال ای دی قرار دارد. این دوربین‌ها قادر هستند تا با کیفیت 1080 پیکسل و 30 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازند. 

همچنین دارای قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR نیز می‌باشد. دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که از کیفیتی مناسب بهره‌مند است. با خرید قسطی گوشی Y7p هوآوی هنرمندانه عکاسی نمایید و فیلم برداری کنید!

باتری مناسب، امکانات، اتصالات و قابلیت‌ها

هوآوی وای 7 از یک باتری غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری برخوردار است که دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی است و با یک شارژر 10 واتی به سرعت شارژ می‌شود. این دستگاه، دارای حسگرهای اثر انگشت در پشت گوشی، سنسور مجاورتی، شتاب سنج و قطب نما می‌باشد.

همچنین، قادر است تا به راحتی به وای فای و بلوتوث متصل شود. قابلیت GPS و رادیوی FM دارد و همچنین از یک گذرگاه microUSB 2.0 برخوردار است. به علاوه، دارای یک جک سه و نیم میلی متری صدا نیز می‌باشد. با خرید قسطی گوشی Y7p هوآوی یک انتخاب بهینه داشته باشید.

گوشی موبايل هوآوی مدل Y7p

در صورتی که مایل به تهیه یک گوشی قدرتمند و مقرون به صرفه می‌باشد که احتیاجات روزمره شما را تا حد زیادی برطرف کند، این مدل یکی از بهترین پیشنهادها است. 

در صورتی که ترجیح می دهید تا این کالا را به صورت اقساط خریداری نمایید، می توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه، تمهیداتی اندیشیده شده است تا بتوانید به راحتی به یکی از چهار روش موجود در این فروشگاه وام بگیرید و سپس بین 3 الی 5 روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی Y7p هوآوی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ

خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی ارزان مدل a23 می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی A23 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی مک بوک ایر m2

خرید قسطی مک بوک ایر m2
یکی از مدل‌های جذاب و پرفروش مک بوک اپل مدل M2 می‌باشد. برای خرید قسطی مک بوک ایر m2 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...