خرید قسطي ماشین لباسشویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 06:11:02

برند سامسونگ در حوزه لوازم خانگی پیشرو و موفق است و از جدیترین فناوری‌های روز دنیا برای طراحی و ساخت محصولات خود بهره برده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ماشین لباسشویی سامسونگ


چرا از ماشین لباسشویی‌های برند سامسونگ استفاده می‌نمایید؟

حتما برند سامسونگ را بخرید! زیرا این ماشین‌ها دارای قابلیت‌های بیشماری هستند که در زیر به چند قابلیت اشاره می‌کنیم. قابلیت Add Wash یا اضافه کردن لباس در حین شستشو، قابلیت Eco Babble یا ساخت حباب، قابلیت دیاموند درام یا دیگ الماسی خاصیت LED Screen یا صفحه نمایش ال‌ای‌دی از جمله این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها هستند! در ادامه این قابلیت‌‌ها را کمی توضیح می‌دهیم.

ویژگی Add Wash

با این ویژگی می‌توانید در زمان شستشو، لباس‌های خود را به محتویات ماشین لباسشویی در حال کار اضافه کنید. آیا پیش آمده است که ماشین لباس شویی خود را روشن کرده باشید ولی یادتان رفته باشد تا لباسی را اضافه کنید؟ 

قابلیت ادواش به شما اجازه می‌دهد تا لباس فراموش شده را به سیکل شستشو اضافه نمایید. گاهی پیش می‌آید که یک لباس را با دستانتان شسته‌اید، ولی می‌خواهید آن را آبکشی و یا خشک کنید.

با این قابلیت، می‌توانید لباستان را به سرعت در ماشین لباسشویی خود بیاندازید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ هیچ گاه نگران فراموشی نباشید!

ویژگی Eco Bubble

فناوری اکوبابل یا عملکرد خوب حباب‌سازی به شما کمک می‌کند تا بتوانید ماده شوینده خود را به حباب تبدیل کنید. این حباب‌ها حتی در دماهای پایین نیز در الیاف نفوذ می‌کنند و سبب می‌شوند تا به آسانی لکه‌های کثیف‌ را از بین ببرد. در حالی که الیاف شما نیز تحت مراقبت می‌مانند و همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

ویژگی Air Wash

این ویژگی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر اینکه باکتری‌ها با استفاده از مواد شیمیایی و شوینده از بین می‌روند، بوهای ناخوشایند از بین بروند! خاصیت Air Washیا پاکسازی هوا کمک می‌کند تا با استفاده از گرما بتوانید تمامی بوهای نامطبوع را از بین ببرید! به علاوه لباس‌های شما ضدعفونی خواهد شد!

ویژگی Bubble Soak

خاصیت لکه زدایی قدرتمند کمک می‌کند تا انواع و اقسام لکه‌های بوجد آمده که بر روی لباس شما باقی مانده، از بین برود. طرز کار طوری است که لباس‌ها در حباب خیس می‌شوند و لکه‌ها را سست و ناپایدار می‌سازد و سپس باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ تمامی لکه‌ها محو خواهند شد!

ویژگی Inventor Motor

موتور اینورتر، با عملکردی هوشمندانه و عمری طولانی همراه است. این موتورها از بازده انرژی بسیاری برخوردارند. عملکردی با کمترین ایجاد صدا دارد. موتور قوی آن‌ها باعث می‌شود تا دوام فوق العاده‌ای نیز داشته باشند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ در قسطی‌کلاب فراهم شده است.    

طراحی بسیار زیبا

درب کریستالی به صورتی براق است و به شکل سفیدآبی اقیانوسی جلوه می‌کند! این زیبایی برای شما یک انتخاب فوق‌العاده را به ارمغان می‌آورد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ آشپزخانه و یا روشورخانه‌ای رویایی داشته باشید.

ویژگی Smart Check

سیستم خودکار عیب یاب یا اسمارت چک تمامی مشکلات را تشخیص داده و شناسایی می‌کند و با استفاده از یک گوشی هوشمند راهکارهای برطرف کردن آن‌ها را برای شما فراهم می‌سازد. در وقت و هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند و لازم نیست تا به یک تعمیركار حضوری نیاز داشته باشید.

ویژگی پرزهای برجسته برای لباس‌های با مراقبت خاص

در عین مراقبت از لباس‌های حساس، ویژگی خاصی به نام برجستگی‌های نرم وجود دارد که سبب می‌شود تا در دیگ الماسی شکل، البسه به نرمی شستشو شوند.

سوراخ‌های ریز نیز باعث خارج شدن آب می‌شوند و از گیر افتادن لباس‌ها و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ لباس‌های حساس خود را به سادگی تمیز کنید!

خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ

برای خرید یک ماشین لباسشویی فوق‌العاده سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و غیر نقدی آن استفاده نمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام فرمایید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کولر گازی سامسونگ

خرید نقدی کولر گازی سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی سامسونگ...

خرید اقساطی کولر گازی گرین

خرید اقساطی کولر گازی گرین
برند Green یکی از برندهای موفق تولید وسایل سرمایشی است. برای خرید اقساطی کولر گازی گرین به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی...