خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/1 13:25:13

برند جی پلاس برند دوستداشتنی ایرانی می‌باشد که با وجود تازه وارد بودن از فروش بالایی برخوردار شده است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس

یخچال جی پلاس

در حدود سی سال از حضور موفق شرکت گلدیران در ایران می‌گذرد. این شرکت در ارائه محصولات ال‌جی در ایران پیشتاز بوده و توانسته است تا با کیفیت مطلوبی محصولات ال‌جی را روانه بازار کشور کند و خدمات پس از فروش مناسبی نیز به ایرانیان عرضه نماید. 

جی پلاس نیز یکی از برندهای ایرانی شرکت ال جی است که به صورتی انحصاری معرف محصولات ایرانی تحت پوشش ال جی است. این برند ایرانی سعی دارد تا محصولاتی با کیفیت تولید نماید. 

محصولات این برند انواع متفاوتی دارند. برای مثال می‌توان به تولیداتی چون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی چند محصول از یخچال فریزرهای جی‌پلاس بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J505T

این محصول دارای 105 کیلوگرم وزن است و در ابعادی معادل 688*836*1855 میلی‌متر مکعب به بازار عرضه شده است. گنجایش یخچال 335 لیتر و گنجایش فریزر 190 لیتر است. گنجایش کل نیز 525 لیتر می‌باشد.

با خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس راحتی را حس کنید. هم‌چنین تعداد طبقه‌های فریزر نیز دو عدد است. متاسفانه این مدل فاقد یخساز اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می‌باشد.

این یخچال، دارای نمایشگر است و مصرف بهینه انرژی در آن A++ است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس از مصرف کم انرژی مطمئن باشید.

کاربرانی که این محصول را خریده‌اند، طراحی، مصرف انرژی، کیفیت ساخت، قابلیت‌ها و ارزش خرید آن را در حد خوبی برآورد می‌کنند. از نظر ظاهری و مونتاژ نیز مناسب است و صدای تولید شده توسط آن بسیار کم است. 

یکی از انتقادهایی که به این مدل وارد شده است، کوچک بودن جا تخم مرغی آن می‌باشد. یکی دیگر از معایب آن این است که باید به صورت دستی محفظه یخ ساز و آبسردکن آن را پر کنید و متاسفانه به آب شهری وصل نمی‌شود. با خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس طراوت داشته باشید.

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-J705W

این یخچال نیز در ابعاد178.8*62.8*92 میلی‌متر مکعب موجود است و حجمی معادل 623 لیتر دارد. یکی از نکات مثبت این یخچال راندمان پایین در مصرف انرژی آن است. درجه مصرفی این یخچال A+ است. 

قسمت فریزر 4 طبقه و دو کشو دارد و در قسمت یخچال نیز دو کشو برای نگهداری میوه و غذا میوه و سبزی‌های تازه وجود دارد. برروی هر در یخچال نیز 4 طبقه قرار داده شده است و در مجموع یخچال دارای 8 طبقه است. 

با خرید نقدی یا اقساطی ماشين لباسشویی جی پلاس کیفیت را احساس کنید!

در این یخچال از فناوری هوشمند تنظیم دما استفاده شده و دارای فناوری چرخش هوای تازه است که سبب می‌شود تا به صورت یکنواختی سرما در یخچال برقرار شود. همچنین یخچال دارای صفحه نمایش LED است که اطلاعاتی مثل دمای داخل یخچال فریزر را به شما نشان می دهد.

این یخچال دارای دو رنگ زیبای سفید و سیلور است. این مدل یخچال از موتور اینورتر برخوردار است که دارای مزایای فوق العاده‌ای است. برای مثال سر و صدای تولید شده توسط این موتور بسیار کم است.

هم‌چنین این موتورها کم مصرف هستند و طول عمرشان بالا و مصرف انرژی آن هم مناسب است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر جی پلاس حتی در شب نیز لباس‌های خود را بدون هیچ مزاحمتی شستشو نمایید!

خرید قسطی یخچال جی پلاس

در صورتی که مایل به تهیه یک ماشین لباسشویی جی پلاس می‌باشید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی این سایت بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال فریزر جی پلاس از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی دوو

خرید قسطی جاروبرقی دوو
برند دوو در زمینه لوازم خانگی پیشرفت‌های بسیاری داشته است. برای خرید قسطی جاروبرقی دوو به بخش جاروبرقی دوو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

فروش کولر گازی اقساطی

 فروش کولر گازی اقساطی
فروش کولر گازی اقساطی، به ویژه در فصل گرما برای برخورداری از هوای مطبوع و دل انگیز، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. گرفتن گرما و.......