خرید قسطي ماشین لباسشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/1/30 21:40:23

برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر و با کمک برندهای خارجی دیگر توانسته است بار دیگر نام خود را بر زبان‌ها بیاندازد. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ماشین لباسشویی پاکشوما


لباسشویی پاکشوما

از جمله لوازم ضروری در هر خانه لباسشویی است. برای اینکه در یک جمع حاضر شوید، باید لباس‌هایی تمیز و پاکیزه بر تن داشته باشید. برای خرید یک ماشین لباسشویی مناسب هم باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید. 

برای نمونه، اندازه فضای اشغال شده، نوع، طراحی، قیمت، مدل، میزان بهره‌وری انرژی و میزان قابلیت‌های موجود از جمله مواردی است که باید در یک خرید مناسب، رعایت شود.

در ادامه به معرفی چند مدل پرفروش از ماشین‌های لباسشویی پاکشوما اشاره کنیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ

این ماشین لباسشویی با ظرفیت 9.6 کیلوگرم طراحی شده است و از مخزن دوقلو برخوردار می‌باشد. از جمله ویژگی‌های موجود در این مدل، اضافه کردن لباس در زمان شستشو است. این محصول از جمله محصولاتی است که در میزان مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و برچسب انرژی آن A می‌باشد. 

جنس بدنه این ماشین از پلاستیک دو لایه و سبکی است که در داخل دارای پرزگیر و هدایت کننده آب است. از دیگر قابلیت‌های آن، قابلیت تنظیم زمانی است. 

ظرفیت خشک‌کن این ماشین لباسشویی نیز 4 لیتر است. هم‌چنین، قابلیت حباب سازی نیز دارد. از دیگر قابلیت‌های موجود در این مدل می توان به سیستم شستشوی آبشاری اشاره کرد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما ستاره جمع شوید!

این محصول دارای 18 ماه گارانتی است. سرعت چرخش موتور آن 800 دور در دقیقه می‌باشد و در رنگ سفید به بازار عرضه شده است. از نظر نوع نیز این ماشین لباسشویی، نیمه اتوماتیک است. در ابعادی برابر با 80*47*96 سانتی‌متر مکعب تولید شده است. 

دارای لرزش و صدای بسیار کم است و این یکی از نکات مثبت این مدل محسوب می‌شود. داشتن فیلتر جذب پرز، سیستم ایرجت، اندازه دهانه درب مناسب، سیستم پمپ تخلیه و داشتن سیستم شستشوی اسلامی از دیگر ویژگی‌های این مدل ارزشمنداست. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما لحظاتی درخشنده داشته باشید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل WFU-73422

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 7 کیلوگرم است و در دو رنگ زیبای نقره‌ای و سفید به بازار عرضه شده است. دارای 24 ماه گارانتی است. سرعت دور موتور در آن 1400 دور در دقیقه است. قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو را نیز دارد. قابلیت دیگر آن شستشوی خودکار دیگ است. 

اضافه بر اینها دارای 15 برنامه شستشوی اتوماتیک است. ورودی آب سرد و گرم در این ماشین، به صورت جداگانه است. میزان صدای تولیدی آن 59 دسیبل است. هم‌چنین، دارای صفحه نمایش LED است. این ماشین به قفل کودک مجهز است. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما در نهایت پاکیزگی در جمع دوستانتان حضور یابید!

دهانه درب این وسیله نیز به اندازه 140 میلی‌متر است و میزان باز شدن 180 درجه‌ای دارد. دارای 15 برنامه شستشوی خودکار است. رتبه مصرف انرژی آن از نوع A+++ است. 

برنامه‌های شستشوی مختلف آن شامل برنامه‌هایی مثل شستشوی روتختی و ملحفه، شستن لباس‌های کتان، شستن لباس‌های ضخیم، شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای و موارد دیگر است.

ابعاد این وسیله ارزشمند 850*495*600 میلی‌متر مکعب است. جهت باز شدن درب آن نیز از سمت چپ می‌باشد. میزان صدا در زمان آبکشی در حدود 78 دسی‌بل است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از تولیدات داخلی حمایت فرمایید.

خرید قسطی لباسشویی پاکشوما

برای خرید یک ماشین لباس‌شویی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و غیر نقدی آن استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام فرمایید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال دیپوینت با سفته

خرید قسطی یخچال دیپوینت با سفته
برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق در کشور است. برای خرید قسطی یخچال دیپوینت با سفته به بخش یخچال فریزر در دسته بندی...

خرید قسطی مایکروویو ال جی

خرید قسطی مایکروویو ال جی
پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع و اقسام وسایل برقی و هم چنین تغییر دیدگاه افراد به نوع زندگی باعث شده که ...