خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 11:04:39

برند سامسونگ یکی از موفق‌ترین برندهای کره جنوبی است که محصولات فوق‌العاده با کیفیتی دارد. برای خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ


انواع مانیتورهای خمیده شرکت سامسونگ 

شرکت سامسونگ از برترین کمپانی‌ها در زمینه تولیدات صوتی و تصویری به شمار می‌رود و یکی از محصولات این شرکت مانیتورهای خمیده این کمپانی است که با توجه به کیفیت و زیبایی آن، طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد. یکی از راه‌های خرید این محصول درجه یک، خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ است. اگر شما نیز به تولیدات شرکت سامسونگ علاقه مندید و می‌خواهید درباره این محصول اطلاعات کاملی داشته باشید با ما همراه باشید. 

همانطور که حتما تا کنون به گوشتان خورده محصولات کمپانی سامسونگ در زمینه صوتی و تصویری بسیار با کیفیت بوده است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. این شرکت با توجه به نیازهای مشتریان خود اقدام به تولید انواع مختلفی از مانیتور در سایزها و با ویژگی‌های منحصر کرده است. یکی از برترین این تولیدات مانیتورهای منحنی سامسونگ است که توجه علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری و همچنین دوستداران سینما را به خود جلب نموده است.

مانیتورهای منحنی سامسونگ در اندازه‌های مختلف و متناسب با نیاز مشتریان تولید شده است. این محصولات کیفیت تصویری بسیار بالا دارد و با توجه به منحنی بودن آن، تسلط خوبی را برای کاربر ایجاد می‌کند که شاید بتوان مهم‌ترین دلیل علاقه گیمرها به مدل را تسلط بر صفحه بازی دانست. برای خرید اقساطی مانیتور خمیده سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

 یکی از روش‌های خرید این محصول، خرید قسطی مانیتورهای خمیده سامسونگ است. مانیتورهای خمیده سامسونگ که به آنها مانیتورهای منحنی نیز می‌گویند در چندین مدل و سایز متفاوت روانه بازار شده‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

● مانیتور خمیده سامسونگ مدل LC49HG90

● مانیتور خمیده سامسونگ مدل C27H711

● مانیتور خمیده سامسونگ مدل C27FG70

● مانیتور خمیده سامسونگ مدل C27F591

● مانیتور خمیده سامسونگ مدل LC27R500FH-M

● مانیتور خمیده سامسونگ مدل LS22R350FH-M 

هر کدام از این مدل‌ها تراکم پیکسلی و اندازه متفاوتی دارند و می‌توانند گزینه مناسبی برای افرادی که در طول روز زیاد از مانیتور استفاده می‌کنند و از آن انتظار کیفیت و وضوحی بالا دارند، باشد.

مشخصات فنی مانیتور خمیده سامسونگ

برای دوستداران تکنولوژی‌های برتر روز دنیا چند مدل از بهترین مدل‌های مانیتورهای منحنی سامسونگ را بررسی می‌کنیم تا با خیالی آسوده تر و اطلاعاتی کامل اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود نمایید. با خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مانیتور خمیده سامسونگ مدل LC27R500FH-M

این مانیتور 27 اینچی زیبا در ابعاد 94.4*362.8*614.2 طراحی شده است که با این ابعاد 4.3 کیلوگرم وزن دارد. این محصول زیبا و بی نظیر گزینه‌ای بسیار خوبی برای مصارف خانگی و صفحه‌نمایشی پر قدرت برای کنسول بازی شما خواهد بود. 

این ال ای دی سامسونگ با رزولوشن تصویر 1920*1080، تصویری Full HD را در اختیارتان قرار می‌دهد، جالب است بدانید که تعداد رنگ قابل نمایش این نمایشگر 16.7 میلیون رنگ است. زاویه دید افقی و عموی این مانیتور خمیده 178/178 است و می‌تواند در کارهایی همچون گیمینگ، طراحی و ادیت عکس و بسیاری کارهای هنری و حرفه‌ای دیگر همراهتان باشد.

مانیتور خمیده سامسونگ مدل LS22R350FH

این مانیتور خمیده و زیبای کمپانی سامسونگ 22 اینچی بوده و در ابعاد 46.9*291.84*488.18 طراحی و روانه بازار شده است. این مانیتور زیبا همانند مدل قبلی تصویری Full HD با رزولوشن 1080*1920 را به کاربرد می‌دهد.

این مدل از مانیتورهای خمیده نیز با همان زاویه دید افقی و عمودی 178/178 می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای گیمر ها و افرادی باشد که زمان زیادی از روز خود را با دنیای دیجیتال می‌گذرانند. خرید اقساطی مانیتور خمیده سامسونگ می‌تواند راهی آسان برای خرید این وسیله زیبا باشد. 

شرایط خرید قسطی مانیتور خمیده سامسونگ

حال که با برخی از مدل‌ها و کیفیت و ویژگی‌های مانیتورهای خمیده سامسونگ آشنا شده‌اید بهتر است بهترین وبسایت برای خرید اقساطی مانیتور خمیده سامسونگ را نیز بشناسید تا خریدی مطمئن را رقم بزنید. فروشگاه قسطی کلاب یکی از بهترین مراکز برای خرید اقساطی مانیتور و محصولات دیجیتال است، شما می‌توانید در این فروشگاه بهترین کالای دیجیتال را با بهترین قیمت به صورت نقد و اقساط خریداری نمایید. 

فروشگاه قسطی کلاب با فروش قسطی مانیتور، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا از تکنولوژی روز دنیای و برترین کالای دیجیتال استفاده نمایید و هزینه آن را در مدت زمان مشخصی پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون بی‌سیم کریتیو

خرید اقساطی هدفون بی‌سیم کریتیو
اگر به دنبال خرید یک هدفون عالی و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی هدفون بی‌سیم کریتیو از بخش هدفون در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی S21 FE

خرید قسطی گوشی S21 FE
گوشی پرفروش و پرطرفدار سامسونگ با قیمتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی S21 FE به بخش موبایل در دسته بندی کالای...