خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 19:10:39

گوشی‌های هوشمند سامسونگ جز برترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ


خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی و سایر انواع کالای دیجیتال با توجه به افزایش قیمت‌ها منطقی به نظر می‌رسد. در این سایت امکان خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ, که یکی از گوشی‌های با کیفیت گروه M از محصولات سامسونگ محسوب می‌شود, امکان پذیر شده است. با بروز نوسانات نرخ ارز در بازار موبایل, فروش قسطی موبایل, به مصرف کنندگان در انتخاب گوشی‌هایی که قدری از بودجه آن‌ها بالاتر است, کمک می‌نماید. 

با توجه به تغییرات روزانه و عرضه تولیدات جدید به بازار, مشتریان ترجیح می‌دهند, موبایل‌های فعلی خود را با کالاهای روز بازار جایگزین نمایند. اما بالا بودن قیمت یکی از موانع در این مسیر می‌باشد. سایت قسطی کلاب, با عرضه بهترین و به روزترین انواع کالا دیجیتال, امکان خرید قسطی گوشی را برای مخاطبان میسر نموده است. با فروش قسطی موبایل در پورتال این شرکت شما می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید و به راحتی وجه آن را به صورت نقدی یا در قالب اقساط پرداخت نمایید. 

گوشی m32 سامسونگ

گروه M در گروه محصولات سامسونگ یکی از گروه‌های برتر محسوب می‌شود. این گروه طرفداران خاص خود را دارد. با خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ شما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های این گروه را در اختیار خواهید داشت. این سایت با عرضه انواع کالای دیجیتال, امکان فروش قسطی موبایل را فراهم نموده است.

 برای کسانی که علاقه مند امکانات برتر و قابلیت‌های خاص گوشی هستند, موبایل‌های این سری, انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. امکان خرید اقساطی گوشی, در این سایت, نگرانی از نحوه پرداخت و قیمت کالا را از بین می‌برد.

داشتن ارتباط شبکه‌ای 5G, از ویژگی‌های بارز این کالای دیجیتال محسوب می‌شود. این گوشی با داشتن 3 ماژول دوربین, امکان تصویر برداری با کیفیتی را برای کاربر فراهم می‌کند. داشتن قابلیت5G  که البته هنوز در کشور ما همگانی و فراگیر نشده است, از برتری‌های این گوشی محسوب می‌شود. مشتریان با خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ خواهند توانست, از قابلیت‌های خاص این دسته از گوشی‌ها, بهره‌مند شوند. 

این گوشی, دارای صفحه نمایش با تکنولوژی super AMOLED می‌باشد که کیفیت تصویر شگفت انگیزی در مشاهده تصاویر و فیلم‌ها را دارد. رزولوشن عکس این موبایل 6 مگاپیکسل است که در میان گوشی‌های موجود, کیفیت خارق العاده‌ای محسوب می‌شود. 

اطلاعات بیشتر

این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت می‌باشد و دارای وزن تقریبی 205 گرم است. با وجود امکان فروش قسطی موبایل در این سایت شما می‌توانید از تراشه MediaTek موجود در این کالای دیجیتال بهره‌مند شوید. پردازنده مرکزی قدرتمند این گوشی Cortex-A76 و Cortex-A55 که در میان پردازنده‌های موجود کم نظیر است. با خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ شما می‌توانید از حافظه جانبی micoSD با استاندارد eMMC 5.1 استفاده نمایید. 

رزولوشن تصاویر در این گوشی 720×1600 پیکسل می‌باشد. این وضوح تصویر کیفیت دریافت تصاویر روشن را برای شما به همراه می‌آورد. با وجود این کیفیت تصویر شما می‌توانید از این گوشی برای گرفتن عکس‌های سلفی, عکاسی با فاصله کانونی گوناگون و بازی‌های رایانه‌ای, استفاده نمایید. 

فرمت کلی این گوشی, آن را در طبقه فبلت قرار می‌دهد و صفحه نسبتا بزرگی را در اختیار کاربر می‌گذارد. این گوشی با داشتن بدنه مقاوم, از محبوب‌ترین گوشی‌های این گروه می باشد. این گوشی قابلیت استقرار دو سیم کارت با سایز نانو (8.8*12.3) میلی متر را دارا می‌باشد.    

نحوه خرید قسطی گوشی a32 سامسونگ

امکان خرید اقساطی گوشی m32 سامسونگ در این سایت برای همه کاربران فراهم شده است. به علاوه در صورتی که تمایل به خرید قسطی نداشته باشید, سفارشات ثبت شده شما حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری برای شما ارسال می‌گردد. 

این سایت با ارائه انواع کالای دیجیتال, امکان فروش قسطی موبایل را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است. شما می‌توانید جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی گوشی به بخش مربوطه در این سایت مراجعه نمایید. این شرکت با ارائه شیوه‌های مختلف پرداخت نظیر "لیزینگ پارسیان","پویا", "طرح چابک" یا طرح  "بایچک", خرید آسانی را برای شما رقم زده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون S6

خرید قسطی آیفون S6
زندگی امروز به گونه ای می باشد که بسیاری از افراد برای انجام کارهای مهم خود از گوشی های هوشمند استفاده می کنند گوشی های هوشمند به یک وسیله ضروری...

مانیتور بنکیو

مانیتور بنکیو
برند بنکیو جز جدیدترین و بهترین برندهای تولید کننده محصولات دیجیتالی است که مانیتورهای باکیفیتی دارد. برای خرید اقساطی مانیتور بنکیو به...