خرید قسطی جاروبرقی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/25 07:40:42

اسنوا یکی از برترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی جاروبرقی اسنوا به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروبرقی اسنوا


خرید قسطی جاروبرقی اسنوا به چه صورت است؟

افراد زیادی از طریق شرکت‌ها و بازرگانی‌ها اقدام به خرید اقساطی جاروبرقی اسنوا می‌کنند. خرید اقساطی موقعیت مناسبی برای آن دسته از افرادی است که شرایط خرید نقدی را ندارند. برای آشنایی با مدل‌های جاروبرقی اسنوا و میزان کیفیت این محصول ما را در این مقاله همراهی کنید. 

ویژگی جاروبرقی اسنوا

جاروبرقی اسنوا از لحاظ برچسب مصرف انرژی در رده A قرار دارد. خرید قسطی جاروبرقی اسنوا به دلیل این مصرف انرژی کم، کاملا به صرفه است. این شرکت لوازم خانگی خود را در رنگ‌های متنوع برای سلیقه‌های متنوع تولید می‌کند. قابلیت‌های جاروبرقی اسنوا در کنار قیمت مناسب آن، خود سبب انتخاب این برند از سوی مشتریان زیادی شده است.

کیسه جاروبرقی اسنوا ظرفیت زیادی دارد. در جاروبرقی‌های اسنوا روی محصول نشانگری طراحی شده که زمان تعویض و یا تخلیه کیسه را به کاربر یادآوری می‌کند. در تولید این محصول از فیلتر هپا استفاده شده که این نوع فیلتر بالاترین جذب ذرات را دارد. در بعضی مدل‌های جاروبرقی اسنوا می‌توان دسته را طوری تنظیم کرد که نیاز به خم شدن در هنگام کار با جاروبرقی نباشد.

جاروبرقی اسنوا و مدل های مختلف آن

خرید اقساطی جاروبرقی اسنوا در تمامی مدل‌ها وجود دارد. مدل A2200GS اسنوا به دلیل قدرت مکش بالا و طراحی جدید آن جز مدل‌های پرفروش است. این محصول شرکت اسنوا از دسته جاروهای کیسه دار، و دارای قدرت مکش 1500 وات است. این جاروبرقی فقط مختص سطوح خشک طراحی شده و در صورت جذب مایعات موتور آن دچار مشکل می شود.

طول سیمی که برای این جاروبرقی طراحی شده حدود 9 متر است که استفاده از آن را در هر محیطی راحت می‌کند. دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه و همچنین تنظیم میزان قدرت مکش آن روی دسته جاروبرقی طراحی شده است.

همچنین از ویژگی‌های دیگر این مدل، لوله تلسکوپی جهت تنظیم ارتفاع لوله و استفاده از فیلتر بهداشتی در تولید آن است. این فیلتر مانع خارج شدن ذرات گردوغبار از جاروبرقی می‌شود. با این ویژگی‌ها می‌توان گفت که خرید اقساطی این محصول به صرفه است. 

مدل A2200BS و ویژگی‌های آن

قدرت موتور این مدل 2100 وات طراحی شده، و لوله جاروبرقی در زمان کار کردن قابل تنظیم با قد کاربر است. این مدل از نظر مصرف انرژی در حد پایین است. در این محصول بنا به طراحی که شده صدای بسیار پایینی دارد. همچنین میزان سیم کابل، 9 متر در نظر گرفته شده است.

جاروبرقی اسنوا در مدل 20200H و ویژگی‌های آن

خرید قسطی جاروبرقی اسنوا در این مدل هم توسط بازرگانی‌ها و شرکت‌ها فراهم شده است. قدرت موتور این جاروبرقی 2000 وات و مکش آن 350 وات است. این مدل از نوع پاکتی، که 3 کیلو گنجایش دارد اما نشانگر تعویض کیسه ندارد و خود کاربر باید پر بودن آن را چک کند. این جاروبرقی قابلیت جمع کردن مایعات را ندارد.

مدلهای دیگری هم از جاروبرقی‌های اسنوا وجود دارد از جمله: مدل کوله پشتی در دو نوع بدون سیم و با سیم، مدل کانتورس، مدل خودرو که این مدل هم به دو صورت سیم دار و بی سیم طراحی شده است.

در مدل کوله پشتی این محصول به صورت کوله پشتی طراحی شده است و نیاز نیست که کاربر آن را با خود حرکت دهد. این مدل برای مکان‌های شلوغ که احتمال برخورد جاروبرقی با اثاثیه و لوازم دارد مناسب است. همچنین از لحاظ صدا، لرزش و وزن طراحی مناسبی دارد و کاربر در حمل آن دچار مشکل نمی‌شود.

شرایط خرید اقساطی جاروبرقی اسنوا

جهت خرید انواع محصولات لوازم خانگی و اطلاع از قیمت این محصولات به سایت www.ghesticlub.com مراجعه نمایید. با مراجعه به این سایت کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. فروش قسطی کالا در این سایت بدون پیش پرداخت و به صورت تمام قسط است و از خریدار 3 تا 12 ماه و تا آخرین قسط چک دریافت می‌گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سام

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سام
برند سام یکی از برندهای ایرانی است که توسط شرکت سام سرویس بنیان گذاری شده است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سام به بخش...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام

خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام
یکی از بهترین‌های برند سام ظرفشویی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی...