خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 09:19:00

برند جی پلاس با ارائه بهترین محصولات خانگی توجه همه ایرانیان را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس با شرایطی عالی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس


خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس

ماشین‌های ظرفشویی امروزه به عنوان یکی از ضروری‌ترین لوازم موجود در آشپزخانه محسوب می‌شود. در هنگامی که مهمانان زیادی دارید، می‌توانید بدون زحمت شستن ظروف در عرض کمتر از 3 ساعت آشپزخانه خود را به شکل قبل برگردانید. 

علاوه بر اینکه برخی از پوست‌ها نسبت به شوینده‌های شیمیایی حساس می‌باشند و دچار آسیب می‌شود. بنابراین خرید یکی از این ماشین‌ ظرفشویی‌ها به تمامی خانواده‌ها توصیه می‌شود. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس همه چیز از تمیزی برق می‌زند!

جی پلاس به عنوان یک برند ایرانی سعی در تهیه و تولید محصولات خانگی باکیفیت دارد که ماشین ظرفشویی یکی از آن‌ها می‌باشد. این برند تحت لیسانس ال جی کره کار می‌کند، ولی توسط سازندگان داخلی تولید می‌شود.

همچنین قطعات آن نیز مناسب و مدرن می‌باشد که در ساخت محصولات ال جی مورد مصرف است. در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از این مدل ماشین‌های ظرفشویی که کیفیت مناسبی نیز دارد، بپردازیم. قابلیت خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462S

این ماشین ظرفشویی از نوع ماشین‌های ظرفشویی مبله می‌باشد که توسط گلدیران گارانتی شده است. دارای یک صفحه نمایش LED است و ظرفیت 14 نفره دارد. 

این ظرفیت ماشین ظرفشویی برای یک خانواده متوسط و پر جمعیت مناسب است. پهنای آن 600 میلی متر و عمق آن نیز 600 میلی متر می‌باشد. همچنین، ارتفاع آن نیز 145 میلی متر است. 

میزان نمودار مصرف انرژی آن از درجه A++ است و متوسط میزان مصرف آب در هر بار شستشو برابر با 13 لیتر می‌باشد. این نشان‌ دهنده بهینه سازی موفق در مصرف برق و آب می‌باشد. این ماشین در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و تیتانیومی تولید شده است. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس ظروفتان درخشش خواهد داشت!

این ماشین دارای 8 برنامه شستشوی اتوماتیک و 3 برنامه شستشوی انتخابی است. همچنین، دارای قفل کودک می‌باشد. از نظر طراحی نیز دارای 3 عدد سبد است که در طبقه سوم یک راک جداگانه دارد. 

از نظر تولید صدا نیز تنها 47 دسیبل صدا تولید می‌کند که نسبت به ماشین‌های امروزی بسیار صدای کمی است و دچار آزار و اذیت همسایگان و اهالی خانه نخواهد شد.

یکی از قابلیت‌های موجود در این دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع در سبد میانی می‌باشد. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی جی پلاس دیگر ظرفی کثیف نخواهد ماند!

برنامه‌های شستشو

از جمله برنامه‌های شستشوی ماشین ظرفشویی جی پلاس می‌توان به برنامه ویژه جهت شستشوی ملایم ظروف کریستالی اشاره کرد. این حالت کمک می‌کند تا ظروف شیشه‌ای که درجه حساسیت بالایی دارند، بدون هیچ گونه شکستگی یا آسیبی شستشو شوند. برنامه شستشوی سریع در این ماشین قادر است تا در عرض 30 دقیقه تمامی ظروف کثیف شما را پاکیزه سازد.

برنامه پیش شستشو که تنها برای خیس خوردن ظروف قبل از شستشو می‌باشد، مخصوص ظروفی است که به دلیل داشتن چربی فراوان باید مقداری در آب خیس بخورند تا بتوانند آماده شستشو شوند. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس قابلیت‌های بی‌نظیری خواهید داشت!

برنامه شستشوی پر قدرت برای ظروف بسیار کثیف مناسب است. برنامه شستشوی سبک برای ظروف معمولی و برنامه شستشوی مخصوص بدنه و بخش‌های داخلی به منظور تمیز کردن خود ماشین به کار می‌رود.

البته می‌توانید به دلخواه شستشو را در زمان مطلوب خود نیز انجام دهید. یکی دیگر از آپشن‌های موجود در این دستگاه استفاده از شستشوی اکو یا حالت اقتصادی می‌باشد که آب و برق کمتری استفاده می‌شود.

خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس

اگر قصد دارید تا یک محصول باکیفیت ایرانی تهیه کنید و هم چنین ظروف خود را بدون هیچ دردسری شستشو دهید. همچنین مهمانی‌های بسیاری را بدون زحمت ترتیب دهید، بهتر است تا این مدل ماشین ظرفشویی را از قسطی کلاب خریداری نمایید. 

در قسطی کلاب شرایطی وجود دارد تا بتوانید با استفاده از وام لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب لوازم مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ماشین ظرفشویی جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس از قسطی کلاب

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه ...

خرید قسطي ماشین لباسشویي اسنوا

خرید قسطي ماشین لباسشویي اسنوا
برند اسنوا یه تازگی با کمپانی دوو همکاری خود را آغاز کرده است و بسیاری از موتورهای محصولات خود را از خارج از کشور وارد می‌کند. بنابراین ...