فروش قسطي تلویزیون جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:51:19

برند جی پلاس با معرفی تلویزیون مدرن سبد محصولاتی خود را تکمیل کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی تلویزیون جی پلاس


تلویزیون جی پلاس

جی پلاس یک برند ایرانی است که تحت لیسانس شرکت ال‌جی به فعالیت مشغول است. این برند از قطعات مناسب و پیشرفته در ساخت تجهیزات صوتی و تصویری استفاده می‌کند. 

این برند، دست به تولید محصولات متنوعی زده است. برای مثال در تولید تلویزیون، دارای تلویزیون‌هایی از نوع هوشمند و معمولی می باشد. در تکنولوژی ساخت آنها نیز از فناوری‌های متفاوتی استفاده شده است. 

همچنین، در سایزهای متفاوتی نیز تولید می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی و بررسی یکی از این تلویزیون‌ها که 65 اینچ سایز دارد، بپردازیم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65KE821S

این تلویزیون هوشمند طراحی ظریف و زیبایی دارد. کیفیت صوتی و تصویری آن مناسب است. از فناوری‌ها و قابلیت‌های مناسبی استفاده می‌کند و دارای گذرگاه‌های اتصالی و ارتباطی مناسبی است. قابلیت خرید قسطی تلویزیون جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصیات صفحه نمایش

این تلویزیون یک صفحه نمایشگر تخت دارد و تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر آن از نوع LED می‌باشد. زاویه دید این تلویزیون نیز فوق گسترده می‌باشد و امکان تماشای آن را از دو جهت افقی و عمودی امکان پذیر می‌سازد. 

همچنین در نصب بر روی دیوار نیز هیچ گونه حاشیه‌ای از نمایشگر مشاهده نمی‌شود. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K می‌باشد و رزولوشن آن نیز Ultra HD است. 

به صورتی که با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل قابل مشاهده است. با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس وضوح تصویر را در دو حالت افقی و عمودی تجربه کنید.

مشخصات صوتی

از نظر مشخصات صوتی نیز دارای دو اسپیکر 8 واتی است و جمع خروجی صدا در این دستگاه 16 وات می‌باشد. همچنین از استانداردهای Dolby Digital و Dolby نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این قابلیت کنترل تطبیقی صدا یا Adaptive Sound Control دارد. همچنین می‌توانید سایر لوازم صوتی با کنترل تلویزیون تنظیم کنید. با خرید قسطی تلویزیون جی پلاس تجربه پخش صدایی رسا داشته باشید.

فناوری ULTRA Luminance

از جمله فناوری‌های به کار رفته در این تلویزیون وجود آلترا لومینس می‌باشد. این تکنولوژی سبب می‌شود تا تصاویر درخشان‌تر دیده شوند و دچار تاری نشوند. 

در واقع این فناوری، قسمت‌های تیرهتر را تیره می‌کند و قسمت‌های روشن را روشن‌تر می‌سازد. به این ترتیب کمک می‌کند تا کنتراست تصویر بهبود یابد. برای این منظور از فناوری‌های  HLG و HDR10 پشتیبانی می‌کند.

هوشمند بودن، قابلیت اسکرین میرورینگ و داشتن گیرنده دیجیتالی

از جمله نکات مثبت این تلویزیون هوشمند بودن آن می‌باشد. این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید نسخه 9 استفاده می‌کند. همچنین، دارای امکانات اسکرین میرورینگ است.

این قابلیت کمک می‌کند تا بتوانید به صورت بی‌سیم، گوشی هوشمند خود را به کنترل لمسی تلویزیون تبدیل کنید. همچنین توانایی تبدیل صفحه تلویزیون به گوشی و بالعکس را نیز دارا می‌باشد. ویژگی‌های هوشمند کمک می‌کنند تا تلویزیون‌ها به راحتی به اینترنت متصل شوند. 

علاوه بر این یک گیرنده دیجیتالی داخلی نیز در این تلویزیون وجود دارد که با آن می‌توانید تمامی کانال‌های دیجیتالی را مشاهده نمایید. همچنین تلویزیون به راحتی با بلوتوث نیز ارتباط برقرار می‌کند. با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس از امکانات و قابلیت‌هایی بی‌نظیر برخوردار خواهید بود.

گذرگاه‌های ارتباطی و اتصالی، محتوای همراه

از نظر گذرگاه‌های داخلی و خارجی نیز دارای سه عدد پورت HDMI ، دو عدد پورت USB و یک پورت LAN می‌باشد. همراه با این تلویزیون از یک دفترچه راهنما، یک ریموت کنترل و یک کابل برق برخوردار خواهید شد. با خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس همیشه متصل باشید!

خرید تلویزیون جی پلاس

اگر مایل به تهیه یک محصول ایرانی هوشمند تلویزیون می‌باشید، به شما توصیه می‌کنیم تا این مدل را از قسطی‌کلاب تهیه فرمایید. در این فروشگاه اینترنتی شرایطی به وجود آمده است تا بتوانید به صورت اقساطی کالا اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ

 فروش قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ
زمانی که به قسمت فروش قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ مراجعه می کنید به خوبی متوجه می شوید که این یک فرصت ویژه و امتیاز بزرگی....

فروش اقساطی کولر گازی جی پلاس

فروش اقساطی کولر گازی جی پلاس
یکی از بهترین کولرگازی‌های ایرانی بی‌شک متعلق به برند جی پلاس است. برای خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس به بخش سرمایشی در دسته بندی...