خرید اقساطی تلویزیون هوشمند دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:16:42

شرکت دووالکترونیک یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولاتی متنوع دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند دوو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون هوشمند دوو

تلویزیون دوو 55 اینچ

دوو یکی از شرکت‌هایی است که از سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی آغاز کرد. تلویزیون یکی از محصولات مهمی است که هر کاربری خرید آن را برای منزل لازم می‌داند. خرید قسطی تلویزیون هوشمند دوو به شما این امکان را می‌دهد تا با هزینه نه چندان زیاد این محصول را خریداری نمایید. با تماشای آن اوقات خوشی را در کنار اعضای خانواده داشته باشید. این شرکت توانسته است در سراسر دنیا با برندهای موفق دیگر رقابت کند و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نماید. 

تلویزیون دوو 55 اینچ مدل UHD 4K DSL-55K5700U یکی از جدیدترین تلویزیون‌های برند دوو است که توانسته است با سایر مدل‌ها خوش بدرخشد. این تلویزیون نظر خیلی از خریداران را به خود جلب کرده است. تلویزیون دوو 55 اینچ مدل UHD 4K DSL-55K5700U براساس آخرین استانداردها و فناوری‌های به روز طراحی و ساخته شده است. این امر باعث می‌شود تا تماشای تلویزیون برای شما لذت بخش باشد.

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند دوو به شما چه امکاناتی می‌دهد؟

تلویزیون دوو 55 اینچ مدل UHD 4K DSL-55K5700U قابلیت‌ها و امکانات ویژه و منحصر به فردی دارد. این به معنای ارائه تصاویری با کیفیت می‌باشد. به طوری که با خرید قسطی تلویزیون هوشمند دوو به راحتی به همه شبکه‌ها دسترسی خواهید داشت. با داشتن این تلویزیون دیگر نیازی به خرید دستگاه دیجیتال جداگانه ندارید. 

علاوه براین با خرید از خدمات گارانتی شرکت دوو بهره ببرید. دلیل ارائه تصاویر با کیفیت این تلویزیون مجهز بودن به پنل IPS می‌باشد که براساس آخرین فناوری‌ها ساخته شده است. پورت HDMI این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سایر لوازم صوتی و تصویری را به آن متصل نمایید. یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه تلویزیون 55 اینچی دوو، درگاه های ورودی و خروجی آن است. با این درگاه‌ها شما می‌توانید به آسانی به دستگاه‌های دیگر متصل شوید و نیاز خود را برآورده کنید.

بررسی تلویزیون 55 اینچی دوو

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند دوو به شما این فرصت را می‌دهد تا از تمام مزایای محصولات دوو استفاده نمایید. این تلویزیون طراحی زیبایی دارد و موجب می‌گردد شما علاوه بر تماشای برنامه مورد علاقه خود دکوراسیونی زیبا در منزل داشته باشید. تلویزیون 55 اینچ دوو مجهز به مدیا پلیری است که از فناوری نوینی بهره می‌برد. این مدیا پلیر از تمام فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می‌نماید.

خرید اقساطی تلویزیون به شما این امکان را می‌دهد تا از صفحه نمایش تخت این تلویزیون و همچنین سیستم عامل اندروید 9 آن استفاده کنید. ارائه صفحه نمایش تخت با بهره وری از پنل IPS امکان تماشای با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده مهیا می‌کند. با ارائه تصاویری با نسبت 16:9 و رزولوشن 2160*3840 تصاویر واضحی را با ابعاد مناسب را برای شما فراهم می‌کند. 

مزایای خرید قسطی تلویزیون دوو

شما با خرید قسطی تلویزیون هوشمند دوو می‌توانید از 2 بلند با توان 30 وات بهره ببرید. این باندها براساس استاندارد صوتی Dolby طراحی و ساخته شده‌اند. علاوه براین این تلویزیون مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای، قفل کودک، گیرنده دیجیتال، اتصال بی‌سیم و ورودی آنتن، حافظه داخلی 8 گیگابایت، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی، ریموت هوشمند، ماشین زمان است. تصاویری با کیفیت Ultra HD – 4K را به شما ارائه می‌کند.

سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که انواع محصولات خانگی را با شرایط نقد و اقساط عرضه می‌کند. فروش قسطی یکی از مزایای خرید از این سایت می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون آیوا با چک

خرید قسطی تلویزیون آیوا با چک
تلویزیون آیوا یکی از جدیدترین محصولات ایرانی می‌باشد که دارای کیفیت بالایی است. برای خرید قسطی تلویزیون آیوا با چک به بخش تلویزیون در...

خرید تلویزیون Xvision

خرید تلویزیون Xvision
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای فروش بالایی است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون Xvision دارید، به بخش...