خرید قسطی خودرو تیبا از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/31 19:08:56

یکی از خودروهای مقرون به صرفه ایرانی مدل تیبا می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو تیبا به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو تیبا از قسطی کلاب


آشنایی با مشخصات کلی خودرو تیبا 

خرید قسطی خودرو تیبا یکی از انتخاب‌های خوب برای بسیاری از ایرانیان است. تیبا یکی از ارزان‌ترین خودروهای تولید داخل کشور است و امکانات متوسطی دارد. طراحی داخلی این اتومبیل ساده است و استفاده از آپشن‌های آن به آموزش چندانی نیاز ندارد. میزان مصرف سوخت تیبا کم است و از این جهت هزینه زیادی را روی دست راننده نمی‌گذارد. این خودرو در دو مدل آپشنال و معمولی عرضه می‌شود و هر کس با توجه به شرایط مالی و علاقمندی خود یکی از آن دو را انتخاب و خریداری می‌کند. عملکرد موتور تیبا با توجه به ابعاد اتومبیل و قیمت آن خوب است. 

خودرو تیبا یکی از تولیدات شرکت سایپا است و به نوعی پیشرفته پراید محسوب می‌شود. این اتومبیل از نظر قطعات، مشترکات زیادی با سه خودروی تندر 90، ریو و پراید دارد. مدیران شرکت سایپا در ابتدا نام مینیاتور را برای محصول جدید خود در نظر گرفته بودند؛ ولی در آخر نام تیبا را برای آن برگزیدند. ظاهر تیبا شبیه هاچ بک ایتالیایی (لانچیا اپسیلون) است. این خودرو پس از توقف تولید پراید به عنوان ارزان‌ترین اتومبیل داخلی شناخته می‌شود. برای خرید اقساطی خودرو تیبا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

درباره خصوصیات موتور پرشتاب تیبا

خرید قسطی خودرو تیبا به جهت داشتن موتوری با شتاب نسبتا خوب یک انتخاب مطلوب محسوب می‌شود. موتور تیبا قدرت 87 اسب بخار دارد که برای به حرکت درآوردن اتومبیل 1050 کیلوگرمی مناسب است. این موتور مجهز به چهار سیلندر و هشت سوپاپ است و گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه دارد. به طور کلی می توان گفت موتور تیبا با توجه به قیمت و ابعاد خودرو یک موتور خوب با شتاب مناسب است. حداکثر سرعت تیبا 200 کیلومتر در ساعت است که البته رانندگی کردن در این سرعت با تیبا امری خطرناک محسوب می‌شود. 

معرفی امکانات خودرو تیبا

خرید اقساطی خودرو تیبا به جهت داشتن امکانات خوب نسبت به قیمت ارزان آن یک انتخاب مطلوب است. این اتومبیل دارای کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت، رادیو پخش USB، ریموت کنترل، گرم کن شیشه عقب و چراغ‌های آلارم عیب موتور است. البته برخی از خریداران آپشن‌های اختیاری مثل شیشه بالابر برقی عقب، کیت گازسوز و رینگ آلومنیومی R14 را نیز برای اتومبیل خود سفارش می‌دهند. یادآوری می‌شود که امکانات تیبا 2 پلاس زیادتر از موارد مذکور است و به همین جهت طرفداران بیشتری دارد. قابلیت‌هایی مانند: نگهدارنده صندلی کودک، سیستم مالتی مدیا و سنسور پارک خودرو. 

بررسی خصوصیات ظاهری ماشین تیبا

خودرو تیبا از لحاظ ظاهری در نظر برخی از مردم مورد قبول نیست. چراغ‌های مثلثی شکل نمای جلویی و خطوط منحنی کناری تیبا طراحی جذابی برای آن فراهم نکرده است. سپرهای یکپارچه و خطوط برجسته روی کاپوت و گلگیرها همگی ساده هستند و بسیاری از خریداران این خصوصیات ظاهری را نمی‌پسندند. بخش زیبای بدنه تیبا مربوط به نمای پشتی است. چراغ‌های یک تکه و سپر بزرگ پشتی تیبا جزو نقاط مثبت ظاهر این خودروی ملی به حساب می‌آیند. با خرید قسطی خودرو تیبا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اتاقک خودرو تیبا طراحی ساده‌ای دارد ولی در کل بهتر از پراید ساخته شده است. غربیلک خوش فرم فرمان، فضای بار و کابین مناسب همگی جزو نقاط مثبت تیبا نسبت به پراید به شمار می‌رود. برای خرید اقساطی خودرو تیبا با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی انواع وسایل نقلیه در قسطی کلاب

چنانچه تمایل به خرید اقساطی وسایل نقلیه دارید؛ حتما به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب سری بزنید. در این فروشگاه آنلاین انواع وسایل و مایحتاج مردم به صورت قسطی و نقدی به فروش می‌رسد. علاوه بر وسایل نقلیه انواع وسایل بازی و سرگرمی، لوازم خانگی، وسایل اداری، ابزار برقی و کالای دیجیتال نیز در قسطی کلاب عرضه می‌شود. با خرید قسطی می‌توانید امروز کالاهای مورد نیازتان را در اختیار داشته باشید و فردا هزینه‌های آنها را پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی خودرو کوییک از قسطی کلاب

خرید قسطی خودرو کوییک از قسطی کلاب
یکی از بهترین خودروهای ایرانی مدل کوییک می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو کوییک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی...

خرید قسطی خودرو ام وی ام 315

خرید قسطی خودرو ام وی ام 315
خودرو یکی از وسایل لازم و ضروری در دنیای امروز است. شما می توانید خرید قسطی خودرو ام وی ام 315 از بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی...