خرید قسطی اپل واچ سری 7

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:22:15

جدیدترین محصول اپل اپل واچ سری 7 نام دارد که بسیار جذاب و حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی اپل واچ سری 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی اپل واچ سری 7


بررسی اپل واچ سری 7

برند اپل یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین شرکت‌های آمریکایی است که محصولات منحصر به فردی را طراحی و تولید می‌کند. جدیدترین محصول شرکت اپل که با آیفون 13 رونمایی شده است، اپل واچ سری 7 می‌باشد که نظر همه منتقدین را به خود جلب کرده است. این ساعت هوشمند پر طرفدار در پاییز 2021 روانه بازار خواهد شد. در این مقاله قصد داریم در مورد این ساعت هوشمند استثنایی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. به زودی شرایط خرید اقساطی اپل واچ سری 7 در سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

روکش کریستالی مقاوم‌تر از همیشه!

اپل واچ سری 7 از نسخه قبلی خود تا 50 درصد آسیب پذیری کمتری دارد و صفحه نمایشگر آن به صورت کامل طراحی شده است. این ساعت هوشمند جذاب از روکش کریستال مقاوم طراحی شده، همچنین زیبایی و منحصر به فردی خاصی دارد. گجت پوشیدنی اپل صفحه نمایشی بزرگتر از مدل‌های قبلی خود دارد و ادعا می‌شود که تا 33 درصد سرعت بالاتری در هنگام شارژ شدن خواهد داشت. برای خرید قسطی اپل واچ سری 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی و رنگبندی بی‌نظیر Apple Watch 7

اپل واچ سری 7 دارای تنوع رنگی فوق‌العاده‌ای است. شما می‌توانید این ساعت هوشمند دوستداشتنی را در رنگبندی سبز، قرمز،آبی، بژ و میدنایت خریداری نمایید. جنس این اپل واچ از آلومینیوم است و بزرگترین تغییر این ساعت نسبت به مدل‌های قبلی آن بزرگ بودن صفحه نمایشگر می‌باشد. بزرگ شدن صفحه نمایشگر سبب شده است که کیبورد به سادگی در این ساعت هوشمند نمایش داده شود و کاربر برای تایپ کردن با ساعت مشکلی نداشته باشد. برای خرید قسطی اپل واچ سری 7 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قابلیت‌های سنجش سلامتی

اپل واچ سری 7 امکان اندازه گیری فشار خون، سطح اکسیژن خون را دارد و شما برای اطلاع از میزان فشار خون تنها باید 30 ثانیه وقت بگذارید، همچنین شرایط تنفس و تپش قلب شما را در هنگام خواب اندازه گیری می‌کند و بهترین برنامه برای تایم خواب را در اختیار شما قرار خواهد داد. با خرید اقساطی اپل واچ 7 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قیمت اپل واچ سری 7

ساعت هوشمند اپل با وجود تغییرات عالی و مدرنی که داشته‌ است تفاوت بسیاری با اپل واچ سری 6 ندارد و شما می‌توانید به زودی این ساعت هوشمند جذاب را خریداری نمایید. اگر اهل استفاده از ساعت هوشمند در هنگام ورزش هستید، خرید اقساطی اپل واچ سری 7 را در اولویت خود قرار دهید.

طراحی بی‌نظیر بند ساعت هوشمند اپل سری 7

شرکت اپل برای ساعت هوشمند جدید خود تنوع بند ساعت بالایی قرار داده است. بندهای سیلیکونی با رنگ‌های متنوع، بند ساعت نخی کشی سیلیکونی به حالت بافت، بند ساعت با جنس فلورالاستومر مختص ورزش کردن، بند ساعت نایلونی نرم و قابل تنفس، بند ساعت ورزشی نایک از جنس فلورالاستومر، بند ساعت نایلونی محکم با طرح نایک، بند ساعت چرم به همراه جذب مغناطیسی فولاد ضد زنگ، بند ساعت فولاد ضد زنگ، بند ساعت از جنس پارچه Jumping Single Tour، بند ساعت از جنس چرم هرمس (چرم گوساله دست دوز)

شما می‌توانید اپل واچ جدید خود را با هر بند ساعتی که دوست دارید ست کنید و هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارید. با خرید اقساطی اپل واچ سری 7 یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی اپل واچ سری 7

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران است که مشتریان بسیاری دارد. اگر تمایل به خرید انواع کالای دیجیتالی، لوازم خانگی و کنسول بازی با چک یا سفته دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط خرید اقساطی مطلع شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ

خرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ
کامپیوتر مخصوص گیم یکی از محصولات برندهای معروف و موفق است و دارای سیستم عامل بسیار قدرتمندی می‌باشد. برای خرید اقساطی کامپیوتر...

فروش اقساطی ساعت هوشمند شیائومی

فروش اقساطی ساعت هوشمند شیائومی
برند شیائومی با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا توانسته تاکنون طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. برای خرید اقساطی ...