خرید قسطی پوکو x3

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:41:03

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی poco x3 نام دارد که بسیار خوش دست طراحی شده است. برای خرید قسطی پوکو x3 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پوکو x3


گوشی شیائومی پوکو ایکس تری

شیائومی پوکو X3 در ماه سپتامبر سال 2020 به بازار معرفی شد. پنل پشتی این اسمارتفون جنسی از پلاستیک دارد و فریم‌ها آلومینیومی هستند. در پنل پشت ماژول دوربین جلوه می‌کند. این گوشی دارای گواهینامه IP53 است و در برابر قطرات آب مقاوم می‌باشد. 

این گجت در دو رنگ آبی و خاکستری تولید شده است. بیایید با هم نگاهی به ویژگی‌های این دستگاه هوشمند بیاندازیم. شرایط خرید اقساطی پوکو x3 در قسطی کلاب فراهم شده است.

امکانات جذاب شیائومی پوکو ایکس تری

در فریم سمت راست این گوشی جذاب کلید پاور قرار دارد. تشخیص اثر انگشت توسط همین دکمه انجام می‌شود. گوشی شیائومی Poco X3 با امکانات ویژه شما را شگفت زده می‌کند. وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا برای اتصال هدفون‌ها، قابلیت پشتیبانی از وای‌فای 5، داشتن NFC و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.1 گوشه‌ای از این امکانات است.

اگر بخواهیم این دستگاه را از نظر صوتی بررسی کنیم، این دستگاه یکی از مجهزترین گوشی‌هایی است که دارای بلندگوهای استریوی دوگانه می‌باشد و تجربه شنوایی خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

نمایشگری با نرخ تازه سازی بالا

پوکو ایکس تری یک صفحه نمایش 6.67 اینچی دارد که از فناوری‌های LCD و IPS پشتیبانی می‌کند. کیفیت ارائه تصاویر در این گوشی به صورت Full HD است. نسبت تصویر به صورت 20:9 می‌باشد و نرخ نوسازی صفحه در این اسمارتفون، 120هرتز و روشنایی 450 نیت است.

این گجت از قابلیت HDR10 پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر 84.6 درصد است و از حاشیه‌های باریکی برخوردار می‌باشد. بر روی صفحه این گوشی یک لایه محافظ گوریلاگلس 5 قرار دارد. با خرید اقساطی پوکو x3 لذت دیدن فیلم در یک نمایشگر حرفه‌ای را تجربه کنید!

نرم افزار و سخت افزار قدرتمند POCO X3

در قلب این اسمارتفون تراشه قدرتمند شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 732G می‌تپد. این تراشه 8 نانومتری در محدوده فرکانسی بین 108 تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی آدرنو 618 نیز عملکردی مناسب در داده‌های گرافیکی دارد. 

رم موجود در این گجت برابر 6 یا 8 گیگابایت است و حافظه داخلی در دو نسخه متفاوت 64 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود. البته در صورت نیاز می‌توانید از یک کارت حافظه میکرو SD برای ذخیره سازی استفاده کنید.

این گوشی از نظر نرم افزاری از جدیدترین نسخه رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 12 و نسخه 10 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. با خرید قسطی پوکو x3 دقت، سرعت و کیفیت را مقایسه کنید!

دوربین‌های چهارگانه و سلفی پوکو ایکس 3

در این گوشی با یک ماژول دوربین چهارگانه رو به رو هستید. دوربین اصلی از یک لنز 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی با زاویه دید 119 درجه‌ای‌، یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. 

از قابلیت‌های این گوشی می‌توانیم به فیلمبرداری با کیفیت FuLL HD و نرخ سرعت 120 فریم بر ثانیه یا کیفیت 4K اشاره کرد. علاوه بر این دارای قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن است، همچنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در ناچ نمایشگر قرار دارد. با خرید قسطی پوکو x3 هنرمندانه عکاسی کنید!

باتری قدرتمند پوکو X3

این اسمارتفون با وجود امکانات بی‌نظیر این گوشی مانند تراشه قدرتمند و نرخ بالا در تازه سازی صفحه، به یک باتری قدرتمند نیاز دارد. در این گوشی از یک باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهید بود که می‌تواند تا دو روز شارژ را برای شما فراهم سازد. این باتری از یک شارژر پرسرعت 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

شرایط خرید قسطی پوکو x3

برای تهیه یکی از بهترين گوشی‌های میان رده شیائومی می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی و اقساطی این گوشی هوشمند برخوردار شويد. گوشی دلخواه خود را در تهران یا شهرستان‌ها به صورت اقساطی خریداری کنید و نسبت به پرداخت اقساط گوشی از دم قسط خود اقدام فرمایید. پيشنهاد ما به شما خرید اقساطی پوکو x3 از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو

خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو
اگر تمایل به خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو با قیمت عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی لپ تاپ ایسر چکی

خرید قسطی لپ تاپ ایسر چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر چکی به بخش لپ تاپ ایسر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...