خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/9 23:34:47

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس با چک



گوشی آیفون 14

خرید قسطی گوشی آیفون 14 بعد از 13 پرومکس درخواست کننده زیادی دارد، چرا که به عنوان بهترین گوشی آیفون شناخته می‌شوند. با اینکه آیفون 15 به بازار آمده اما فروش قسطی آیفون 14 همچنان پر رونق است. در نظر داشته باشید که وب‌سایت قسطی کلاب علاوه بر خرید اقساطی، کالای دیجیتال و سایر محصولات خود را به صورت نقدی به فروش می‌رساند.

اما برای خرید موبایل به صورت قسطی باید به قیمت گوشی آیفون نیز توجه شود. از مزیت‌های این سایت این است که کمترین سود را برای مشتریان در نظر گرفته است. چرا که همه‌ی هموطنان بتوانند با این روش موبایل مورد علاقه و مورد نیاز خود را به دست بیاورند. با ما همراه باشید تا در مورد این موبایل توضیحات بیشتری ارائه دهیم. 

برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 باید مانند سایر موبایل‌ها شرایط فروش اقساطی را دانسته و مطابق با آن عمل کنید. روشی که این سایت برای مشتریان در نظر گرفته با کمترین سود بیشتری بهره را به مشتری می‌دهد. افزایش قیمت موبایل به دلیل تورم و یا افزایش از سمت شرکت اپل خرید را برای مشتریان سخت کرده است. 

به همین دلیل پیشنهاد می‌گردد با خرید موبایل به صورت اقساطی، قبل از گران شدن کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. چون همانطور که اشاره کردیم قیمت گوشی آیفون رو به افزایش است. بنابراین خرید اقساطی تلفن همراه به مراتب به نفع خریدار خواهد بود. چرا که با استفاده از این روش خیلی زود می توانید به محصول مورد علاقه‌ی خود دست پیدا کنید. محصولی که در دنیا طرفداران زیادی داشته و خیلی از مشتریان به دنبال به دست آوردن آن هستند. 

سری های iphone 14 چند مدل دارند؟

شاید بهتر باشد قبل از خرید قسطی گوشی آیفون 14 در مورد مدل‌های این سری بیشتر بدانیم. بر خلاف سری 13 در سری 14 خبری از مدل مینی نیست. به جای آن در سری 14 از آیفون 14 مکس رونمایی شده است. شرکت اپل علت حذف مدل مینی را فروش ضعیف سری های 12 و 13 نامید. بنابراین با این روش سعی داشت که یک کالای ارزشمند را روانه بازار کند. نمایشگر 14 مکس یا 14 پلاس نمایشگر بزرگتری نسبت به سایر سری‌های 14 دارد.

سری های 14 آیفون به طور خلاصه

قبل از اینکه به خرید قسطی گوشی آیفون 14 فکر کنید بهتر است یک نگاه اجمالی به سری‌های 14 آیفون داشته باشیم. شاید بخواهید در قسطی کلاب سری‌های دیگر را خریداری کنید. به طور کلی 4 مدل در سری‌های 14 یافت می‌شود. آیفون 14، 14 مکس، 14 پرو و پرومکس که دو مدل 14 و 14 پرو دارای صفحه نمایشگر 6.1 اینچی بوده که از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند. از طرفی دو مدل 14 مکس و پرومکس نیز صفحه نمایشگر بزرگ تر یعنی 6.7 دارند. بنابراین در سری‌های 14 دو مدل از موبایل نیز از لحاظ ظاهر با دو مدل دیگر متفاوت هستند.

هر چند بهتر است در هنگام خرید درباره تمام مشخصات و جزییات این سری از موبایل اطلاعات کامل به دست بیاورید. در نظر داشته باشید هر سری جدیدی که از آیفون وارد بازار می‌شوند سعی دارند ایرادات قبلی موبایل‌های خود را برطرف کنند. همچنین بتوانند با معرفی سری‌ها جدید آیفون، این گوشی را از لحاظ تراشه، دوربین ارتقا داده و مطابق با استانداردها پیش روند. چرا که رقبا در حال پیشرفت و ارائه پلتفرم‌های جدید هستند. به همین دلیل شرکت اپل به هیچ عنوان از تکنولوژی عقب نمی‌ماند. 

شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 14

شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 14 برای کسانی است که می‌خواهند با مقرون به صرفه‌ترین هزینه موبایل آیفون داشته باشند. همه‌ی ما از قیمت گوشی آیفون با خبر هستیم، بنابراین برای اینکه به صورت یکجا مبلغ سنگینی برای خرید کالای دیجیتال پرداخت نکنید، خرید اقساطی بهترین راه است. روش کار بدین صورت است که شما باید در سایت قسطی کلاب ثبت نام کرده باشید و بعد از ثبت نام کالای خود را انتخاب کنید.

آنگاه روش پرداخت به صورت قسطی را انتخاب کرده و با توجه به شرایط موجود پیش پرداخت خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که مزیت این روش این است که قبل رسیدن به پرداخت قسط پیامکی برای شما ارسال می‌شود. پیامک واریزی که به همراه لینک ارسال شده و به منظور سهولت در پرداخت انجام می‌شود. بخاطر داشته باشید که شما در قسطی کلاب بدون موبایل خارج نمی‌شوید، چرا که شرایط در این سایت فوق‌العاده عالی است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش ساعت هوشمند

فروش ساعت هوشمند
امروزه خیلی از افراد به جای ساعت‌های مچی قدیمی از ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند. ساعت‌های هوشمند بسیار کاربردی هستند. در ادامه بیشتر راجب...

خرید قسطی ساعت هوشمند هوآوی

خرید قسطی ساعت هوشمند هوآوی
داشتن یک ساعت هوشمند در دنیای مدرن بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت ....