فروش اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/31 10:28:43

برند اسنوا یکی از بهترین ماشین ظرفشویی‌های ایرانی است که از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا


معرفی ماشین ظرفشویی اسنوا

شرکت اسنوا با بهره‌گیری از به روز ترین و جدیدترین طراحی‌ها به تولید ماشین‌های ظرفشویی می‌پردازد. این محصولات با کمک آبپاش‌های مخصوص، با سرعت و فشار مناسبی ظروف را با آب و مواد شیمیایی شستشو می‌دهد. بخار داغ تولید شده در این ماشین‌ها ظروف بسیار چرب و کثیف را تمیز می‌کند. علاوه بر این ماشین‌های ظرفشویی اسنوا در مصرف آب و برق بهینه عمل می‌کند.

از طرفی این ماشین‌ها در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند و شما می‌توانید مطابق سلیقه خود یک ماشین مقرون به صرفه که ظرفیت مناسبی دارد، انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی یکی از جدیدترین محصولات تولید شده این کارخانه می‌پردازیم. شرایط خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

این ماشین ظرفشویی در رنگ سفید تولید شده است. البته رنگ تیتانیومی و سیلور آن نیز با T و S در انتهای مدل مشخص می‌شوند. شرکت انتخاب سرویس حامی این محصول را گارانتی می‌کند. این دستگاه ظرفشویی دارای دو محفظه مخصوص به شستشو است و یک سبد کوچک برای قراردهی قاشق چنگال دارد که در محفظه پایین قرار می‌گیرد.

این ماشین از نوع ماشین‌های ایستاده می‌باشد که دارای نمایشگر است. وزن این دستگاه در 52.4 کیلوگرم می‌باشد و ظرفیت شستشوی ظروف دوازده نفر را دارد. پهنا و عمقی برابر با 600 میلی‌متر و ارتفاعی معادل 850 میلی‌متر دارد. 

برچسب مصرف انرژی در این وسیله دارای نمودار A++ می‌باشد. میزان صدای تولید شده توسط این دستگاه در حدود 49 دسیبل است. این ماشین دارای شش برنامه شستشوی مخصوص می‌باشد که در ادامه توضیح داده می‌شوند.

برنامه شستشوی ظروف حساس

برنامه شستشوی ظروف حساس به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید ظروف چینی و شیشه‌ای خود را به راحتی و با اطمینان کامل درون ماشین قرار دهید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا تمامی ظروف گران و حساس خود را به راحتی شستشو دهید!

برنامه شستشو با تاخیر زمانی

برنامه شستشو با تاخیر به شما این امکان را می‌دهد حتی در زمانی که در منزل نیستید، بتوانید ظروف خود را شستشو دهید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید!

برنامه شستشوی اقتصادی

برنامه شستشوی اقتصادی با مصرف بهینه انرژی برق و میزان کمتری از آب، شستشو را برای شما انجام می‌دهد. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا در مصرف بهینه آب و برق صرفه‌جویی کنید.

برنامه شستشوی سریع

سیستم شستشوی سریع به شما این شرایط را مهیا می‌کند تا در زمانی که می‌خواهید ظروف به سرعت شسته شوند و در کمترین زمان این کار انجام خواهد شد.

برنامه شستشوی قدرتمند

برنامه شستشوی قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد تا ظروفی که کثیفی و چربی بالاتری دارد به سادگی شستشو دهید و آنها را تمیز سازید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا حتی چرب‌ترین ظروف نیز برق خواهد زد!

برنامه شستشو با نصف ظرفیت

با وجود مدل اسنوا SWD-226W این امکان را دارید تا از قابلیت شستشو با نصف ظرفیت بهره‌مند شوید. زمانی که تعداد ظروف کمتر است و می‌خواهید ظروفتان را برای وعده غذایی بعدی آماده سازید، از این قابلیت استفاده می‌کنید.

شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر شما هم یک آشپزخانه با لوازم سفید رنگ دارید و می‌خواهید یک دستگاه مناسب داشته باشید که با سایر لوازمتان ست شود، همچنین قصد دارید تا از یک ماشین ظرفشویی داخلی که مقرون به صرفه و با کیفیت است، برخوردار شوید. 

توصیه می‌کنیم برای خرید این محصول به قسطی کلاب مراجعه نمایید تا از مزایای فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با چک

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده دستگاه قهوه ساز، دلونگی است. برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی با چک به بخش نوشیدنی ساز در دسته...

خرید اقساطی هود داتیس

خرید اقساطی هود داتیس
شما می‌توانید برای خرید اقساطی هود داتیس به بخش هود در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را...