خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 13:08:47

برند سامسونگ برندی موفق و مشهور در دنیا می‌باشد که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ


گوشی s22 ultra سامسونگ

گوشی s22 ultra سامسونگ در تاریخ 9 فوریه سال 2022 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد. این گوشی به واسطه مشخصات ظاهری و فنی بسیار قدرتمند خود به عنوان یکی از بهترین پرچمداران سامسونگ شناخته می‌شود. کافی است تنها یک بار این گوشی را در دست بگیرید تا متوجه طراحی شگفت انگیز آن شوید. این گوشی زیبا، در چهار رنگ مشکی، سبز، برنزی و سفید به بازار عرضه شده است. 

گوشی s22 ultra سامسونگ با حافظه 256 و 512 و همچنین رم 12 گیگابایت در بازار به فروش می‌رسد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی مشخصات ظاهری و فنی گوشی بسیار خوش دست s22 ultra  بپردازیم. پس اگر شما هم می‌خواهید با گوشی s22 ultra سامسونگ بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش بسیار قدرتمند

یکی از نقاط قوت گوشی s22 ultra سامسونگ، صفحه نمایش بی‌نظیر آن است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی است که حدود 90 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. به طوری که شما در نگاه اول به این گوشی، فقط نمایشگر را در پنل جلویی مشاهده می‌نمایید.

صفحه نمایش این گوشی جذاب دارای رزولوشن 1440×3088 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز می‌باشد. به دلیل استفاده از گوریلاگلس وکتوس پلاس برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی، نمایشگر آن دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین گوشی s22 ultra سامسونگ

گوشی s22 ultra دارای یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار دو سنسور 10 مگاپیکسلی از نوع پریسکوپ و تله فوتو و همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع ultrawide می‌باشد. گوشی s22 ultra سامسونگ همچنین دارای یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی نیز می‌باشد. 

به همین دلیل می‌توانید به راحتی با این گوشی جذاب عکس‌های بسیار زیبا و دقیقی را ثبت نمایید. در کنار ثبت تصاویر زیبا، به واسطه این گوشی می‌توانید ویدیوهای فوق العاده‌ای را نیز ضبط کنید. این گوشی قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 8k و سرعت 24 فریم در ثانیه را دارد. با خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید به بادماندنی را تجربه نمایید.

باتری فست شارژ 

همانند نسل قبلی این گوشی، گوشی s22 ultra سامسونگ نیز از یک باتری 5000 میلی آمپری بهره می‌برد. تفاوت این گوشی با گوشی‌های نسل قبل خود در پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی می‌باشد. گوشی s22 ultra سامسونگ همچنین دارای یک شارژر 15 واتی بی‌سیم نیز می‌باشد. باتری این گوشی به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما در طول روز باشد. برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قلم گوشی s22 ultra سامسونگ

گوشی s22 ultra تنها گوشی موجود در بازار است که به همراه قلم هوشمند عرضه شده است. قلم S-Pen این گوشی با تاخیر 2.8 میلی ثانیه یک شاهکار فوق العاده می‌باشد. جایگاه تعبیه شده برای قرارگیری قلم در فریم پایینی گوشی می‌باشد. با فشار این بخش، قلم به راحتی بیرون می‌آید و می‌توانید به سادگی از آن استفاده نمایید.

خرید قسطی گوشی s22 ultra سامسونگ از قسطی کلاب

قسطی کلاب از بهترین و معتبرترین سایت‌های اینترنتی برای خرید نقدی و اقساطی کالاهای مختلف می‌باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید اقساطی گوشی s22 ultra سامسونگ به بخش موبایل، در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. از طریق وب سایت قسطی کلاب، می‌توانید اقدام به خرید اقساطی موبایل و یا سایر کالاهای مورد نظر خود کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط فروش اقساطی وب سایت قسطی کلاب، کافی است همین امروز به این وب سایت سر بزنید. شما می‌توانید با طرح‌های فروش قسطی گوشی وب سایت قسطی کلاب، بهترین گوشی‌های بازار را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید و یک خرید مقرون به صرفه و خاطره انگیز را تجربه کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی +note 12 pro

خرید قسطی گوشی +note 12 pro
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی با ظاهری جذاب مدل ردمی نوت 12 پرو پلاس می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی +note 12 pro به بخش موبایل در...

خرید گوشی Redmi 8a

خرید گوشی Redmi 8a
خرید تلفن‌همراه یکی از سخت‌ترین خریدها محسوب می‌شود و نیاز به تحقیقات بسیاری دارد. گوشی‌های شیائومی گزینه خوبی برای خرید می‌باشند. برای...