خرید قسطی ps4 ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/26 11:58:31

کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از محبوب‌ترین وسایل بازی در میان بزرگسالان و کودکان است. برای خرید قسطی ps4 ویژه کارمندان به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps4 ویژه کارمندان


بررسی ps4 و فروش قسطی آن

با توجه به میزان محبوبیت بازی‌های ps4 در بین مردم، این دستگاه‌ها با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه شده‌اند. برای افرادی که توانایی پرداخت قیمت این دستگاه را ندارند امکان فروش قسطی هم وجود دارد. برای خرید قسطی ps4 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرکت سونی یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کنسول‌های بازی است و ps4 یک نمونه از با کیفیت‌ترین محصولات این شرکت است و توجه اکثر کاربران را به خود جلب کرده است. Ps4 یک وسیله برای بازی سرگرمی است که هیجان زیادی برای کاربران به دنبال دارد. پورت‌های این دستگاه در کنار و پشت دستگاه جا سازی شده‌اند. استفاده از کانفیگ‌های سخت افزاری بسیار با کیفیت باعث ایجاد عملکرد بهتر و ماندگاری بیشتر دستگاه می‌شود. 

انواع ps4

Ps4 نام نسل چهارم کنسول‌های تولید شده شرکت سونی است که بعد از موفقیت PS3 در بازار، آن را در بازار عرضه کرد. کنسول‌‌های ps4 با سه مدل در بازار عرضه شده‌اند. مدل‌های: معمولی، PS4 Slim و PS4 Pro می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرکت سونی به خاطر بازی‌های با کیفیت و قیمت پایین ps4 معمولی، با تقاضاهای بسیار زیادی از کاربران مواجه شد و فروش بالایی هم داشت. بعد از آن ps4 slim و بعد از گذشت مدتی دیگر ps4 pro را وارد بازار کرد. Ps4 pro از لحاظ سخت افزاری از بقیه مدل‌ها جلوتر است و به همین خاطر قیمت بالاتری هم دارد.

قیمت و خرید اقساطی پلی استیشن 4

امکان خرید قسطی ps4 هم وجود دارد تا افرادی که به این وسیله بازی سرگرمی علاقه مند هستند توانایی خرید آن را پیدا کنند. این دستگاه پر فروش و همچنین موفق سونی که در اوایل عرضه، چون قیمت پایین تری نسبت به دیگر دستگاه‌های بازی سرگرمی داشت، مورد توجه قرار گرفت. قیمت پایین ps4 همراه با بازی‌های زیبا و منحصر به فرد آن باعث افزایش فروش این دستگاه بازی شد. تفاوت قیمت در مدل‌های ps4 بیشتر به خاطر اختلاف در هارد داخلی آن‌ها است. 

خصوصیات و مزیت‌های ps4

دستگاه ps4 پردازنده 1.84، را جهت پردازش بالای داده‌ها مورد استفاده قرار داده است. دستگاه بازی سرگرمی PS4 به راحتی به وای فای و اینترنت متصل می‌شود و می‌توان از خدمات آنلاین آن استفاده کرد. با کابل DVI نیز دستگاه ps4 به تلویزیون متصل می‌شود. علاوه بر قیمت پایین مزیت‌های زیادی برای دستگاه ps4 وجود دارد که عبارتند از: بازی‌های انحصاری مختلف و فوق العاده با کیفیت، انواع کنترلر بی‌سیم، قدرت سخت افزاری بسیار بالا و مجهز بودن به بازی‌های اکانتی و اشتراکی.

نکات طلایی خرید اقساطی ps4  

خرید قسطی ps4 راه حل مناسب و بهینه‌ای برای افرادی است که توانایی پرداخت نقدی خرید این دستگاه بازی سرگرمی را ندارند و از طرفی علاقه ‌مند به خرید آن هستند. قسطی کلاب در واقع سایتی برای فروش قسطی بیشتر کالاها مثل لوازم اداری، ابزار برقی، لوازم خانگی و انواع کالاهای دیگر مخصوصاً وسایل بازی سرگرمی به مشتریان می‌باشد. خرید اقساطی یک امتیاز برای خریداران محسوب می‌شود که می‌توانند با بودجه کم لوازمی که نیاز دارند را تهیه نمایند.

سایت قسطی کلاب روش‌های فروش قسطی متنوعی دارد، که بسته به انتخاب خریداران هر کدام از این روش‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهد. نخستین روش خرید اقساطی، روش طرح پایا است که تا پنجاه میلیون تومان، لوازم را به صورت فروش قسطی ارائه می‌دهد. 

دومین روش خرید قسطی ps4 و وسایل دیگر از طریق بای چک می‌باشد که البته در این روش به حساب بانکی معتبر نیاز است. سومین راه خرید اقساطی ps4، وسایل برقی، لوازم اداری و دیگر کالاها با روش لیزینگ پارسیان می‌باشد که حداکثر تا صد میلیون تومان قابل استفاده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 pro

خرید اقساطی ps4 pro
سونی در اواخر تابستان از کنسول جدید خود یعنی ps4 pro پرده برداشت این کنسول توانایی اجرای بازی هایی با رزولوشن 4k را دارد و حتی باعث می شود بازی...

خرید اقساطی ایکس باکس وان

خرید اقساطی ایکس باکس وان
کمپانی مایکروسافت جز برترین سازندگان کنسول بازی در دنیا است که محصولات فراوانی دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس وان به بخش...