خرید قسطی پلی استیشن5 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/16 21:22:50

اگر تمایل به خرید قسطی پلی استیشن5 با چک دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی پلی استیشن5 با چک



پلی استیشن 5

همه گیمرها همواره در آرزوی داشتن دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته‌ای برای انجام بازی‌های مورد علاقه خود هستند. دستگاه‌هایی که با دارا بودن قابلیت‌ها و سرعت بالا، برای آن‌ها امکان انجام بازی‌های به‌روز و جدید با حجم و گرافیک بالا را فراهم آورد. اما به دلیل هزینه‌های زیاد و قیمت بالایی که این دستگاه‌ها دارند، شاید در خیلی از مواقع نیاز این گیمرها برآورده نشده و آن‌ها مجبور به انتخاب کنسول بازی ساده‌تر شوند. 

مجموعه قسطی کلاب در نظر دارد به‌منظور رفاه حال کلیه کاربران و علاقه‌مندان به گیمینگ، امکان خرید قسطی پلی استیشن5 را برای آن‌ها فراهم آورد، تا بدین‌ترتیب با شرایطی ساده و قابل‌قبول آن‌ها را به دستگاهی ایده‌آل با سرعت و با‌کیفیت بالا برساند.

چنانچه قصد خرید این دستگاه را داشته و در نظر دارید که آن را به‌ صورت قسطی خریداری کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که درباره ویژگی‌های این دستگاه که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت، مطالعه داشته باشید و پس‌از آن انتخاب خود را به انجام برسانید.

معرفی پلی استیشن 5 و بیان ویژگی‌های آن 

شرکت سونی با معرفی دستگاه پلی استیشن 5 به رویاهای بسیاری از گیمرها تحقق بخشیده است. این شرکت ادعا دارد که پلی استیشن 5 در سرعت بالا رکورد دار بوده و حرف اول را می‌زند. مزیت سرعت بالا برای گیمرها گزینه بسیار پر‌اهمیتی می‌باشد و این پلی استیشن در سرعت بخشیدن به جریان و داستان بازی‌ها، بسیار خوب عمل کرده است. 

این دستگاه به سرعت بازی مورد علاقه شما را اجرا کرده و لذت یک بازی روان و با سرعت را به شما منتقل می‌کند. البته لازم به ذکر است که بازی سازان  و کمپانی‌های عرضه کننده انواع بازی به زمان بیشتری برای پی بردن به قدرت و سرعت پلی استیشن 5 نیاز دارند. 

پلی استیشن 5، با قابلیت‌های شگفت انگیز

پلی استیشن 5 پیکربندی بزرگی دارد که این ویژگی آن را از دیگر کنسول‌های بازی متمایز ساخته است. این دستگاه به واسطه یک استند، به صورت افقی یا عمودی قرار می‌گیرد. اندازه بزرگ و ظاهر بسیار زیبای این کنسول بازی، چینش آن را در دکوراسیون منحصر به فرد ساخته است. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فضای داخلی

در داخل پلی استیشن 5، یک درایو اختصاصی با ظرفیت 825 گیگابایت تعبیه شده است. میزان فضای مورد‌نیاز برای سیستم عاملی نصب شده بر روی دستگاه، 158 گیگابایت می‌باشد، بنابراین 667 گیگابایت فضای باقیمانده برای نصب انواع بازی‌ها می‌باشد. بهتر است از این فضا برای نصب بازی‌های مختص پلی استیشن 5 استفاده کنید و برای نصب بازی‌های مخصوص پلی استیشن 4، از یک هارد اکسترنال کمک بگیرید.

صدا

پلی استیشن 5، از نوعی موتور صوتی با عنوان Tempest برخوردار می‌باشد که نسل جدیدی از صداهای سه بعدی و فراگیر محسوب می‌شود. این تکنولوژی به گونه‌ای است که گیمر به واسطه یک هدست 3D Pulse، می‌تواند 100 نوع صدای مختلف را به صورت سه بعدی و همزمان بشنود. در بازی‌هایی که به صورت گروهی و چند نفره برگزار می‌شوند، این ویژگی جذابیت و هیجان وصف ناپذیری را به گیمرها منتقل خواهد کرد. برای خرید قسطی پلی استیشن5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوال سنس

در کنار سرعت بالای پلی استیشن 5، ویژگی جذاب و منحصر به فرد دیگری که می‌توان برای این کنسول بازی برشمرد، مشخصه دوال سنس آن می‌باشد. دوال سنس یک کنترلر جدید و شگفت انگیز بوده که کمی از دوال شاک 4 بزرگتر می‌باشد و حس لامسه را با جزئیات فوق العاده و دقتی بی‌نظیر و سرعتی اعجاب انگیز به گیمر منتقل می‌کند. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پلی استیشن 5، امکان قرار گرفتن به صورت افقی یا عمودی

به عنوان مثال، در هنگام استفاده از اسلحه در بازی، لرزشی که هنگام شلیک آن ایجاد می‌شود، در انگشتان گیمر با سرعت و ظرافتی بسیار شبیه به واقعیت منتقل خواهد شد.

مرکز خرید قسطی پلی استیشن5 با بهترین شرایط

چنانچه از افرادی هستید که بازی سرگرمی برای شما لذت‌بخش بوده و همیشه به‌دنبال خرید کنسول‌های بازی به‌روز هستید که از بازی‌ها و گیم‌های جدید به بهترین شکل ممکن لذت ببرید، می‌توانید با خرید اقساطی پلی استیشن خود از مجموعه قسطی کلاب، خریدی لذت بخش و با صرفه را تجربه کنید. مجموعه قسطی کلاب با سابقه درخشانی که در زمینه فروش و خدمات پس‌از فروش انواع دستگاه‌های دیجیتال داشته‌است، این‌بار در نظر دارد که با فروش قسطی ps5، رضایت خاطر کلیه کاربران و مشتریان خود را به سادگی فراهم آورد.

در فروشگاه اینترنتی این مجموعه، مراحل خرید به‌صورت کاملا آنلاین قابل‌انجام بوده و کلیه کاربران از سراسر ایران می‌توانند به جای خرید نقدی به خرید اقساطی پلی استیشن5 اقدام کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps4 با سفته

خرید قسطی ps4 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی کنسول بازی مایکروسافت

خرید قسطی کنسول بازی مایکروسافت
طراحی ظریف و در عین حال بسیار باکیفیت و خلاقانه کنسول های بازی مایکروسافت، موجبات رضایت و خشنودی خریداران را به میزان چشمگیری فراهم...