خرید قسطی ps5 بدون ضامن

تاریخ انتشار:
1403/2/28 18:31:40

کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی ps5 بدون ضامن به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps5 بدون ضامن


Ps5 غول کنسول‌های بازی در دنیا!

پلی استیشن 5 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است که با وجود قیمت بالایی که دارد، طرفداران آن اندکی تامل نکرده و به خرید آن پرداخته‌اند. کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از محصولات برند سونی است که از کیفیت ساخت بالا و فناوری جدید برخوردار می‌باشد. در دنیای گیم و بازی کنسول‌های سونی همیشه رقیبی برای کنسول‌های مایکروسافت بوده‌اند. شما می‌توانید خرید قسطی ps5 بدون ضامن از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

جدیدترین محصول سونی پلی استیشن 5 نام دارد که رقیب سر سخت ایکس باکس سری ایکس شرکت مایکروسافت است. با این وجود بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از برند سونی کنسول بازی خریداری کنند. یکی از دلایلی که سبب می‌شود فروش محصولات سونی بیشتر از مایکروسافت باشد، وجود بازی‌های انحصاری پلی استیشن است که ایکس باکس‌ها از داشتن آن محروم هستند.

بنابراین اگر به دنبال خرید اقساطی ps5 بدون ضامن هستید، تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید تا یک فروشگاه استثنایی با شرایطی عالی را به شما معرفی کنیم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

بررسی Playstation 5 به صورت کلی!

پلی استیشن 5 دارای ابعاد260 × 104 × 390 میلی‌متر می‌باشد و وزنی حدود 4.5 کیلوگرم دارد. رنگ این کنسول جذاب سفید می‌باشد ولی رنگ مشکی آن شخصی سازی شده و قابل سفارش است. پردازنده اصلی این کنسول بازی پردازنده 8 هسته‌ا‌ی zen2 با فرکانس پردازشی 3/5 گیگاهرتز  می‌باشد و هرگز مکس و مشکلی در اجرای بازی‌ها پیش نمی‌آید.

قدرت پردازشی گرافیکی PS5 حدود 10.28 ترافلاپس است، این عدد نشان دهنده سرعت اجرای بازی و نبود صفحه Lodding می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این کنسول دوست داشتنی می‌توان به حافظه RAM  16  گیگابایت  GDDR6  اشاره کرد. این عدد نمایانگر سرعت العمل پردازنده کنسول و عدم هنگی در این دستگاه می‌باشد. 

حافظه قابل استفاده و داخلی این کنسول بازی 825 گیگابایت از نوع SSD سفارشی‌سازی ‌شده است. همان طور که اطلاع دارید، حجم بازی‌های پلی استیشن 5 بسیار بالا است و با این حافظه نهایت بتوانید 2 تا 3 عدد بازی را بر روی کنسول خود داشته باشید، با توجه این موضوع می‌توانید هارد اکسترنال SSD تهیه نمایید و با اتصال آن به کنسول بازی از فضای بیشتری استفاده نمایید.

البته کنسول بازی PS5 دو مدل متفاوت دارد. یکی دیجیتال و دیگری با درایو است. کنسول بازی دیجیتال جایگاه درایو ندارد و فقط بازی‌ها به صورت دانلود شده قابل اجرا می‌باشد. کنسول بازی پلی استیشن 5 با درایو همزمان امکان دانلود بازی و استفاده از CD بازی را دارد. درایو نوری تعبیه شده در کنسول بازی سونی بلوری   4K UHD می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 بدون ضامن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی مینیمال و چشم نواز کنسول بازی جدید سونی

پلی استیشن 5 یکی از متفاوت‌ترین طراحی‌ها را دارد. این کنسول جادویی نمایی زیبا به خانه شما می‌بخشد و می‌توان گفت بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است. کنسول بازی ps5 دارای دو رویه سفید و یک بنده مشکی میانی است که به صورت موج دار می‌باشد. یکی از هیجان انگیز ترین کنترلر‌های بازی همراه این کنسول قرار دارد. دسته بازی PS5 یک دسته تمام عیار است و حس واقعی و بی‌نظیری را به گیمر انتقال می‌دهد.

این دسته بازی به گونه‌ای طراحی شده که کاربر را در دنیای بازی غرق می‌کند و از طرفی صدای با کیفیت این کنسول حرفی برای زدن باقی نمی‌گذارد! با خرید قسطی ps5 بدون ضامن از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

خرید اقساطی ps5 بدون ضامن فقط در قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و پرفروش‌ترین سایت‌های آنلاین موجود در کشور است که دارای مشتریان بسیاری است. سایت قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی موبایل، لوازم خانگی، کالای دیجیتال و کنسول بازی را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی ps5 بدون ضامن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بازی ps4 اقساطی

خرید بازی ps4 اقساطی
به طور کلی، کنسول بازی ps4 برای قشر نوجوان، جوان و گیمرها، گزینه کاربردی و کارآمدی محسوب می شود. امروزه بازی های تولید شده این مدل کنسول بازی...

فروش قسطی دوچرخه

فروش قسطی دوچرخه
بسیاری از فعالان و علاقمندان به محیط زیست برای مسافت های کوتاه از دوچرخه استفاده می کنند. دوچرخه وسیله ای است که.....