خرید قسطی موبایل a22

تاریخ انتشار:
1403/2/30 21:00:27

مدل گلکسی a22 یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل a22


راهنمای خرید گوشی a22 سامسونگ

امروزه موبایل یک وسیله جدا ناشدنی از زندگی انسان است. این کالای دیجیتال، در چند سال اخیر یکی از پر مصرف‌ترین وسایل الکترونیک می‌باشد و همانطور که می‌دانید، مدل‌های گلکسی A یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار بوده‌اند. در این مقاله قصد معرفی و پیشنهاد خرید قسطی موبایل a22 را به شما داریم. گوشی a22 سامسونگ در سال 2021 معرفی شده و در رنج گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار می‌گیرد. این موبایل را می‌توان یکی از ارزانترین گوشی‌های 5G نام برد. 

برسی کلی گوشی a22 سامسونگ

مانند اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ، این موبایل نیز از بدنه‌ای پلاستیکی برخوردار است. این موبایل در چهار رنگ سفید، بنفش، سبز و مشکی عرضه شده است. صفحه نمایش 6.6 اینچی گوشی a22 سامسونگ کمی حاشیه دارد که این امر در بخش پایینی قابل ملاحظه است. بطور کلی نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود 82.3 درصد می‌باشد.

این نمایشگر دارای فناوری Super AMOLED است که دارای نرخ refresh (تازه سازی) 90 هرتز است. همچنین با خرید اقساطی موبایل a22 از رزولوشن 2400 پیکسل در 1080 پیکسل بهره مند می‌شوید که برای موبایل میان رده صفحه نمایش مناسبی می‌باشد. 

در قسمت پشت موبایل، شاهد ماژول دوربین هستیم که به صورت مربعی شکل با گوشه‌های گرد طراحی شده است و طراحی جدیدی برای سری گوشی‌های A نمی‌باشد.

دوربین اصلی گوشی a22 سامسونگ دارای کیفیت دوربین 48 مگاپیکسلی است که دارای لرزشگیر (OIS) و گشودگی دیافراگم f/1.8 است. دوربین اولتراواید، دارای کیفیت 8 مگاپیکسل و زاویه دید 123 درجه است که از لنز مدل f/2.2 بهره مند است. بعلاوه دوربین عمق سنج که کیفیت 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این مدل دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است. دوربین‌ها و فلش گوشی دارای بیرون زدگی نمی‌باشند و بسیار شیک و جمع و جور هستند. برای خرید قسطی موبایل a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یک درگاه USB20OTG Type-C در قسمت پایینی قرار دارد و در کناره‌های پورت، یک جک 3.5 میلیمتری، بلندگو اصلی و یک میکروفون قرار دارد. در سمت راست گوشی a22 سامسونگ، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار دارند که از طراحی رایج و استانداردی برخوردار هستند. 

همچنین در قسمت دکمه پاور، حسگر اثر انگشت نیز وجود دارد بدین معنی که دکمه پاور موبایل با حسگر اثر انگشت در یک جا حضور دارند. میکروفون دوم گوشی درقسمت بالا قرار دارد و چیز خاص دیگری در قسمت بالای موبایل وجود ندارد. برای خرید اقساطی موبایل a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سیستم عامل گوشی، اندروید 11 است. شرکت سامسونگ، اعلام کرده است که گوشی a22 سامسونگ دارای دو بروزرسانی اصلی می‌باشد و به مدت چهار سال بروزرسانی های امنیتی را ارائه می‌کند. پردازنده مرکزی گوشی، 8 هسته است که پردازنده مناسب و رایجی برای گوشی‌های میان رده می‌باشد.

سامسونگ برای پردازنده گرافیکی این گوشی از مدل Mail-G57 MC2 استفاده می‌کند که برنامه و بازی‌های سبک و نیمه سنگین را به راحتی می‌تواند اجرا کند. البته بازی‌ها و برنامه‌های سنگین نیز قابل اجرا هستند اما در برخی موارد امکان لگ در بازی‌ها وجود دارد که در گوشی‌های این رنج، امری کاملا عادی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a22 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری گوشی a22 سامسونگ، دارای 5000 میلی آمپر می‌باشد و امکان شارژ سریع 15 وات را داراست. از نظر حافظه نیز در چهار مدل 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم عرضه شده است. 

خرید اقساطی موبایل

در این مقاله گوشی a22 سامسونگ را بررسی کردیم و با مشخصات کلی و مزایای آن آشنا شدیم. فروشگاه قسطی کلاب با سال‌ها فعالیت در زمینه فروش قسطی گوشی، شرایط خرید اقساطی موبایل را برای شما عزیزان فراهم کرده است. با مراجعه به صفحه خرید محصول می‌توانید اقدام به خرید اقساطی موبایل a22 و همچنین خرید نقدی از فروشگاه قسطی کلاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک

خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک
پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ با طراحی جذاب و کاربردی در قسطی کلاب موجود است. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra با چک به بخش موبایل در...

خرید اقساطی اپل واچ سری6

خرید اقساطی اپل واچ سری6
یکی از گجت‌های پوشیدنی پر فروش در کل دنیا مدل اپل واچ می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...