خرید قسطی فن هیتر پارس خزر

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:27:34

برند پارس خزر یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی فن هیتر پارس خزر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی فن هیتر پارس خزر

معرفی فن هیتر پارس خزر

برند پارس خزر دیگر نیازی به معرفی ندارد و همه ایرانیان به طور قطع یکبار هم که شده نام این برند معروف را شنیده‌اند. برند پارس خزر در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیاری را تجربه کرده است. 

یکی از محصولات جدیدی که برند پارس خزر طراحی و تولید کرده است، فن هیتر است که بسیار کاربردی برنامه‌ریزی شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد فن هیترهای برند پارس خزر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی فن هیتر پارس خزر دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی فن هیتر پارس خزر

فن هیتر پارس خزر با طراحی زیبا و کاربردی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و جز پر فروش‌ترین محصولات پارس خزر در زمستان می‌باشد. 

فن هیتر پارس خزر به آسانی محیط را گرم می‌کند و بسیار قدرتمند طراحی شده است. این فن هیتر دارای 2000 وات گرما می‌باشد که به آسانی فضای اطراف خود را گرم می‌کند. 

همچنین این فن هیتر دارای ترموستات بسیار قدرتمندی است و بسیار حساس طراحی شده که اجازه داغ شدن بیش از حد بدنه را ندهد. شما می‌توانید با خرید قسطی فن هیتر پارس خزر از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

کاربرد فن هیتر پارس خزر

فن هیتر پارس خزر را شما می‌توانید در خانه، محیط کار، کارخانه، سوله‌های صنعتی، پرورش قارچ، مدارس و موارد دیگر استفاده کرد و بسیار از آن لذت برد.

مصرف برق فن هیتر پارس خزر 2000 وات است و اگر شما می‌خواهید در مصرف برق صرفه جویی کنید می‌توانید تنها یکی از المنت‌های آن را روش کنید که نزدیک به 800 وات مصرف انرژی دارد. با خرید قسطی فن هیتر پارس خزر از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

عملکرد فن هیتر پارس خزر

فن هیتر پارس خزر به کمک دو المنت قدرتمند طراحی و تولید شده است و تا 2000 وات گرما را در محیطی معادل با 35 متر مربع البته با ارتفاع 3 متر پخش می‌کند. 

وزن فن هیتر پارس خزر برابر با 2.23 کیلوگرم است و به آسانی جا به جا می‌شود، همچنین دارای سیم برق عایق شده و ضد گرما می‌باشد و تا 1.80 متر طول دارد و به آسانی در هر مکانی قرار می‌گیرد. با خرید اقساطی فن هیتر پارس خزر از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

فن هیتر پارس خزر و امنیتی باورنکردنی!

فن هیتر پارس خزر دارای امنیتی بسیار بالا می‌باشد. به طور مثال اگر فن هیتر پارس خزر را در مکانی بالا قرار داده باشید و بنا بر اتفاق به پایین سقوط کند، به صورت خودکار خاموش ‌می‌شود.

همچنین در بدنه فن هیتر پارس خزر از فلزات خاصی استفاده شده است که دما گرما را تا جای ممکن بروز نمی‌دهد و حتی شما می‌توانید به آسانی از فن هیتر پارس خزر در اتاق کودکان خود استفاده کنید. 

ناگفته نماند که فن هیتر پارس خزر علاقه بر سیستم گرمایشی که دارد هوا را نیز تصفیه می‌کند و در تابستان نیز به عنوان تصفیه کننده هوا و پنکه قابل استفاده است. با خرید قسطی فن هیتر پارس خزر از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط آسان خرید اقساطی!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی محصولات و کالاهای به روز دنیا را به فروش می‌رساند.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب با دریافت اعتبار خرید اقساطی امکان پذیر شده است که این اعتبار از 4 شرکت بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان قابل دریافت است. با خرید اقساطی فن هیتر پارس خزر از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس از قسطی کلاب
برند جی پلاس جز برترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام

خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام
یکی از بهترین‌های برند سام ظرفشویی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی سام به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی...