خرید قسطی ماشین تندر 90

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:15:35

یکی از بهترین ماشین‎‌های موجود در کشور تندر 90 است که بسیار پر طرفدار می‌باشد. برای خرید اقساطی تندر 90 از قسطی کلاب به بخش وسایل نقلیه مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین تندر 90


بررسی خودرو تندر 90

خودرو تندر 90 یکی از بهترین و پر فروش‌ترین ماشین‌هایی است که در ایران طرفدار دارد. خودرو تندر 90 از سال 86 توسط پارس خودرو و ایران خودرو به بازار ایران ارائه شده است. خودرو تندر 90 دارای چندین مدل متنوع است که اولین آن مدل E0 می‌باشد. 

این مدل در سال 1386 به بازار ارائه شده بود و حتی فاقد کولر و ایربگ بوده است. به همین سبب این مدل زیاد تولید نشد و مردم از این مدل زیاد استقبال نکردند. مدل‌های دیگر ماشین تندر 90 با نام‌های E1،E2، اتوماتیک، پلاس اتوماتیک و پلاس دنده‌ای به بازار ارائه شده‌اند.

کیفیت ساخت L90 با همان تندر 90 بسیار بسیار بالا می‌باشد و شما با داشتن این ماشین استثنایی دیگر هرگز به تعمیرگاه نخواهید رفت. با خرید قسطی ماشین تندر 90 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی فنی ماشین تندر 90

همان طور که می‌دانید ماشین تندر 90 دارای مدل‌های متنوعی است. مدل پلاس دنده‌ای این ماشین دارای موتور 4 سیلندره و 16 سوپاپه می‌باشد، همچنین تا 105 اسب بخار را دارا می‌باشد. 

ماشین تندر 90 پلاس دنده‌ای شتابی معادل با 10 ثانیه دارد و بسیار قدرتمند طراحی و تولید شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل استثنایی می‌توان به مصرف ترکیبی 6.9 لیتر در یک کیلومتر اشاره کرد. ناگفته نماند که حجم باک این خودرو زیبا 50 لیتر می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین تندر 90 از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

نقاط قوت تندر 90

می‌خواهیم به نقاط قوت این ماشین استثنایی اشاره‌ای داشته باشیم. اولین و اساسی‌ترین نقطه‌ قوت تندر 90 کیفیت بالای ساخت آن است. افرادی که این خودرو را خریداری کرده‌اند، اظهار دارند که به هیچ عنوان این ماشین خراب نمی‌شود و گذارشان به تعمیرگاه نیافتاده است. 

از دیگر ویژگی‌های ماشین تندر 90 می‌توان به بازار دست دوم داغ، هزینه نگهداری بسیار بسیار پایین، فضای جادار کابین علی رقم اندازه‌ای کوچک، دوام فنی بهتر از رقبا و استفاده از گیربکس جدید JHQ که بسیار عالی است، اشاره کرد. با خرید قسطی ماشین تندر 90 از قسطی کلاب یک خرید موفق و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نقاط ضعف ماشین تندر 90

از نقاط ضعف ماشین تندر 90 می‌توان به فرمان پذیری آن اشاره کرد، همچنین کمبود امکانات رفاهی را می‌توان از نقاط ضعف این خودرو دانست. با خرید اقساطی ماشین تندر 90 از قسطی کلاب یک خرید موفق و آنلاین را تجربه کنید.

درصدبندی کلی ماشین تندر 90 از دیدگاه افرادی که آن را خریداری کرده‌اند!

بهتر است قبل از اقدام به خرید هر ماشینی به دیدگاه افرادی که آن را خریداری کرده‌اند، نیز نگاهی بیاندازید. از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 50%، از لحاظ طراحی ظاهری 45%، از لحاظ کابین و امکانات 30%، از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 55% و از لحاظ کیفیت 80% می‌باشد. با خرید قسطی ماشین تندر 90 از قسطی کلاب یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌هاب فروش آنلاین در کشور است. شرایط فروش وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد. خرید نقدی از قسطی کلاب به همراه تخفیفات بسیار ارزنده‌ای است.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب بدین صورت است که شما با دریافت اعتبار خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ پارسیان، لیزینگ صنعت و معدن و لیزینگ فراز اندیشان حتی تا سقف 150 میلیون تومان اعبار خرید اقساطی دریافت کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید اقساطی ماشین تندر 90 از قسطی کلاب یک خرید خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی رانا پلاس

خرید اقساطی رانا پلاس
یکی از خودروهای باکیفیت و زیبای ایران خودرو، خودروی رانا پلاس است. برای خرید اقساطی رانا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب...

خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب

خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب
اگر تمایل خرید قسطي خودرو کوییک با شرایطی عالی دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...