خرید نقدي کنسول بازی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:41:05

در روزهای کرونایی و نبود مراکز تفریحی بهترین راه سرگرم شدن، خرید یک کنسول بازی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید نقدي کنسول بازی به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدي کنسول بازی


معرفی برند مایکروسافت

در این دستگاه از هدست‌های مختلف که میکروفون دارند، استفاده کنید و به این صورت می توانید از فرمان‌های صوتی نیز بهره مند باشید. کورتونا، یک دستیار صوتی بسیار کارآمد است که در قسمت چت کردن بازی‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول نیز از صدای دالبی پشتیبانی می‌کند.

کنترلر جدید ایکس باکس وان اس، به سادگی به ویندوز متصل می‌شود. کنترلرها دارای بلوتوث هستند و به همین علت می‌توانند در لپ تاپ‌ها و تبلت‌های ویندوزی نیز به کار روند. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس تجربه صدایی فراگیر داشته باشید!

سرعت بازی به علت وجود سیستم عامل ویندوز 10 بسیار مناسب است. ویژگی‌های ارگونومیک جدید در دسته‌های کنسول سبب می‌شود تا حس بسیار خوبی به کاربر دهد. 

همچنین، وجود سیستم‌های هوشمند، ویندوز، اینترنت، قابلیت‌های ذخیره سازی و ویژگی‌های صوتی و تصویری سبب می‌شود که تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای به دست آید.

تجربه بازی بر روی این کنسول بی نظیر است و گرافیک جذابی دارد و حتی اگر از تلویزیون‌های فول اچ دی و 4K استفاده کنید، بازی در نهایت سرعت و کیفیت خواهد بود. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس تجربه‌ای فوق‌العاده داشته باشید!

دسته‌ها با استفاده از سنسور مادون قرمز به کنسول متصل می‌شوند. همچنین، امکان اتصال بلوتوث نیز برای اتصال دسته به رایانه فراهم شده است. به علاوه می‌توانید با این دستگاه به موبایل خود نیز متصل شوید. 

از دیگر تغییراتی که در این کنسول داده شده است. تعبیه آداپتور برق در داخل کنسول می‌باشد. اتصال برق در این کنسول، تنها توسط یک کابل انجام می‌شود. در قسمت جلویی این کنسول، یک عدد درگاه USB قرار گرفته است. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس راحت متصل شوید!

دسته کنسول از نظر لرزشی مناسب طراحی شده است و سبب می‌شود تا احساس خستگی کمتری در انگشتان کاربر حس شود. با این دستگاه یک ترابایتی می‌توانید به مدت طولانی بازی کنید، زیرا دارای پردازش گرافیک بالایی است و لازم نیست نگران داغ شدن دستگاه باشید.

این به علت سیستم خنک کننده فوق العاده‌ای است که در ساخت آن اعمال شده است. در این کنسول، از تعدادی از بازی‌های منحصربه‌فرد برای بزرگسالان نیز استفاده شده است. 

هارد اکسترنال برای ذخیره سازی بازی وجود دارد و همچنین یک حافظه رم هشت گیگابایتی، این دستگاه را به یک ابزار فوق‌العاده تبدیل کرده است. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس بی وقفه بازی کنید!

خرید کنسول بازی ایکس باکس

در صورت تمایل به تهیه این سرگرمی می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و این کنسول بی‌نظیر را به صورت نقدی و یا اقساطی، خریداری نمایید. در صورت نیاز به خرید غیرنقدی باید از سایت، اعتبار اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. 

پیشنهاد ما خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس از قسطی کلاب است. ناگفته نماند که شرایط خرید نقدی از قسطی کلاب فقط نیاز به ثبت نام دارد و با تخفیفات بالایی همراه است. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب نیز بدین صورت است که با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از شرکت‌های بای چک، لیزینگ پارسیان، لیزینگ صنعت و معدن و لیزینگ فرازاندیشان تا مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلی استیشن5 با چک

خرید اقساطی پلی استیشن5 با چک
برترین کنسول بازی دنیا ساخته برند سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی استیشن5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

خرید قسطی PS4PRO

خرید قسطی PS4PRO
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی PS4PRO به بخش کنسول بازی در دسته بندی...