خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/27 16:50:31

برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس ویژه کارمندان


مقدمه

جی پلاس طی سال‌های گذشته تمرکز خود را روی تولید تلویزیون‌های هوشمند معطوف کرده است. بر اساس نظرات کاربران و همچنین بررسی محصولات این شرکت، می‌توان ادعا کرد لوازم خانگی جی پلاس در مقایسه با سایر مدل‌های داخلی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. اگر به دنبال تلویزیون هوشمند با ابعاد بزرگ هستید، توصیه می‌کنیم در ادامه با خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس همراه ما باشید. مدل GTV-65PQ732S یکی از بهترین تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس به حساب می‌آید که از مشخصات اصلی آن می‌توان به پنل ال ای دی 65 اینچ و رزولوشن 4K اشاره کرد. 

مشخصات فنی تلویزیون GTV-65PQ732S

جی پلاس برای این مدل از پنل LED استفاده کرده است که باعث می‌شود تصاویر از دقت رنگ و شدت روشنایی فوق العاده‌ای برخوردار باشند. به دلیل پشتیبانی از رزولوشن 4K، وضوح و کیفیت تصاویر مثال زدنی است. سازنده برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس از پنل VA استفاده کرده است.

از نکات مثبت پنل VA می‌توان به کنتراست بالای آن اشاره کرد. همچنین، زاویه دید مناسب و کیفیت مناسب رنگ‌ها از دیگر ویژگی‌های پنل مذکور به شمار می‌رود. ابعاد بزرگ این تلویزیون باعث می‌شود تا بتوانید از این محصول به عنوان سینمای خانگی استفاده کنید. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از امکانات اصلی تلویزیون هوشمند جی پلاس مربوط به رابط هوشمند آن است. سازنده برای اینکه بتواند تجربه کم نقصی را به مشتری ارائه کند به سراغ سیستم عامل آندروید 11 رفته است. این سیستم عامل قابل ارتقا بوده و می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز خود را روی آن نصب و اجرا نمایید.

از مهم‌ترین فناوری‌ها استفاده شده در خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس می‌توان به فناوری HDR و قابلیت وب‌گردی اشاره کرد. همچنین، خریدار می‌تواند به فناوری‌ بلوتوث، وای فای و درگاه LAN هم دسترسی داشته باشد. در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که تلویزیون 65 اینچی جی پلاس به دو درگاه USB2.0 نیز مجهز است. تماشای فیلم یا بازی به دلیل وضوح تصویر فوق العاده و دقت رنگ عالی این تلویزیون می‌تواند تجربه لذت بخشی را برای کاربر رقم بزند. برخورداری از پردازنده و سیستم عامل سریع نیز باعث می‌شود شاهد مشکلات و ایرادهای فنی در زمان کار کردن با دستگاه نباشیم. 

قیمت تلویزیون جی پلاس

قیمت تلویزیون جی پلاس یکی از موارد مهمی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید. از دید بسیاری، تلویزیون‌های جی پلاس (با توجه به اینکه یک برند داخلی محسوب می‌شود) قیمت نسبتا بالایی دارند. با این حال مدلی که ما در اینجا به بررسی آن پرداختیم علاوه بر جدید بودن، قیمت مناسبی هم دارد.

پنل 65 اینچ، رابط کاربری هوشمند و برخورداری از امکانات متنوع از تلویزیون GTV-65PQ732S یک محصول ایده‌آل ساخته است. قیمت تلویزیون جی پلاس هم با توجه به مواردی که ذکر کردیم معقول بنظر می‌رسد. علاوه بر این، این محصول را می‌توان بسته به سلیقه کاربر روی میز قرار داد یا روی دیوار نصب کرد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مدل  GTV-65PQ732S برای کسانی که به دنبال تلویزیون هوشمند خوش قیمت با ابعاد بزرگ و پنل 4K هستند، بسیار مناسب است. با در نظر گرفتن تمام این نکات، تلویزیون هوشمند جی پلاس از ارزش خرید بالایی برخوردار است. تمام مراحل نصب و راه‌اندازی اولیه نیز توسط کارشناسان جی پلاس انجام می‌شود و توضیحات لازم نیز در زمان خرید به خریدار اعلام خواهد شد.

شرایط خرید قسطی تلویزیون هوشمند جی پلاس

تلویزیون‌ نیز به مانند هر لوازم خانگی دیگری به دلیل نوسان نرخ ارز از قیمت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، خرید اقساطی این کالا می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. فروشگاه قسطی کلاب با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود اقدام به فروش قسطی محصولات خود کرده است. در صورت تمایل به خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس می‌توانید به وب‌سایت Ghesitclub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي لوازم خانگی پاکشوما

خرید اقساطي لوازم خانگی پاکشوما
یکی ار برندهای پرفروش و پرطرفدار در کشور متعلق به برند پاکشوما است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت...

فروش اقساطی فرش ماشینی

فروش اقساطی فرش ماشینی
فرش ماشینی نمونه مصنوعی از فرش می باشد که بر عکس فرش دستباف به وسیله ماشین‌آلات صنعتی....