خرید قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2

تاریخ انتشار:
1403/2/21 01:08:58

اگر به دنبال خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 با قیمتی مناسب و شرایطی آسان هستید، به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2



هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 

اگر می‌خواهید هیجان جهان مجازی را در واقعی‌ترین حالت ممکن تجربه کنید، هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 این خواسته‌ شما را برآورده خواهد کرد. این هدست با کیفیت فوق‌العاده‌ خود تعامل شگفت‌انگیزی میان دنیای سه‌ بعدی مجازی و دنیای حقیقی برقرار می‌کند. نام کمپانی Oculus در میان کمپانی‌های موفق هدست واقعیت مجازی می‌درخشد و به‌جرئت می‌توان گفت که این کمپانی موفق‌ترین کمپانی سازنده‌ این محصول است.

هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 نسخه‌ی به‌روز شده و ارتقا یافته‌ Oculus Quest است. جنس این هدست پلی کربنات بوده و وزن بسیار کمی (در حدود 900 گرم) دارد. متریال مورد استفاده در ساخت این هدست به مقاومت آن بسیار کمک کرده است. اسپیکرهای سه‌ بعدی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 در قسمت هدبند قرار دارند  و با کیفیت بی‌نظیری صدا را به‌صورت سه‌بعدی منتقل می‌کنند. برای خرید قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این دستگاه دو نمایشگر با رزولوشن 1832*1920 دارد. ظرفیت آن 128 گیگابایت بوده و دارای پردازشگر کوالکام اسنپدراگون XR2 است.یکی از بهترین ویژگی‌های این هدست بی‌سیم بودن آن است که موجب تمایز هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 از سایر محصولات مشابه می‌شود. امروزه، هر دو Quest و Quest 2 می‌توانند برای اجرای بازی‌های PC VR یا با کابل (Oculus Link) یا به‌صورت بی‌سیم (Air Link) به رایانه شخصی متصل شوند. با خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 لذت یک بازی متاورسی را تجربه کنید.

کنترل دستی

ردیابی دستی اولین بار در اواخر سال 2019 به Quest اصلی آمد و به کاربران و توسعه‌دهندگان یک گزینه بدون کنترل برای ورودی هدست ارائه داد. درحالی‌ که تعداد انگشت‌شماری از بازی‌های ردیابی دست در هدست‌ها موجود است، کل منوی Quest، ازجمله مرورگر Oculus، به‌طور کامل توسط دست‌های شما قابل‌کنترل است. 

این ویژگی حین انجام کارهایی که به دقت کنترل‌گرها نیاز ندارند(مانند تماشای فیلم)، کارآمد است. نرخ به‌روزرسانی تا 120 هرتز در Quest 2: این هدست به‌طور پیوسته به‌روزرسانی می‌شود تا از نرخ‌های تازه‌سازی سریع‌تر پشتیبانی کند. نرخ به‌روزرسانی هر چه سریع‌تر باشند، روند کند شدن هدست کاهش یافته و کارایی آن بهتر می‌شود. برای خرید قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید بلوتوث

 اگر می‌خواهید به هر نوع بهره‌وری در هدست واقعیت مجازی دست‌یابید، یک صفحه‌کلید و ماوس ضروری است. خوشبختانه Quest 2 اکنون قابلیت اتصال به ماوس و کیبورد بلوتوث را دارد. با اینکه استفاده از صفحه‌کلید یا ماوس در بازی‌های واقعیت مجازی مقدور نیست، اما این ویژگی روند پیمایش در مرورگر Oculus را سرعت می‌بخشد. حتی می‌توانید از برنامه‌ای مانند Virtual Desktop برای دسترسی از راه دور به رایانه رومیزی خود (PC یا Mac) استفاده کنید.

اعلان‌های گوشی هوشمند در داخل هدست

در آپدیت جدید، می‌توان اعلان‌های آیفون خود را در داخل هدست Quest خود مشاهده کرد. با تنظیم فرمان، می‌توانید در حین استفاده از هدست Oculus Quest 2 تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌های خود را پیگیری کنید. برای خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کستینگ واقعیت ترکیبی

به‌روزرسانی نسخه 35 پخش واقعیت مختلط را به Quest و Quest 2 به ارمغان آورد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا تجربه VR را به گوشی هوشمند منتقل کنید درحالی‌که بدن واقعی خود را در دنیای مجازی می‌بینید. از دیگر قابلیت‌های جدید هدست Quest 2 می‌توان فرمان‌های صوتی، میانبرهای جدید، ردیابی‌های پیشرفته را نام برد. 

فروش قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 

با توجه به شرایط اقتصادی اخیر و افزایش بی‌سابقه‌ی قیمت کالاهای وارداتی، قیمت هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 نیز افزایش‌یافته است.به دلیل این افزایش قیمت، خرید قسطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 ممکن است دشوار به نظر بیاید. کیفیت و ویژگی‌های جدید این هدست، طرفداران واقعیت مجازی و بازی سرگرمی را مشتاق به خرید آن می‌کند. بسیاری از علاقه‌مندان در جستجوی فروشگاهی قابل‌اطمینان هستند که بتوانند این هدست جذاب را با قیمتی به‌صرفه از آن خریداری کنند. شرایط خرید اقساطی نیز می‌تواند بسیار جالب‌توجه باشد.

فروشگاه مجازی قسطی کلاب به آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com شرایط بی‌نظیری برای دوستداران واقعیت مجازی رقم‌زده است. این فروشگاه با ارائه‌ی بهترین و به‌روزترین کالاهای دیجیتال و سایر محصولات، خدمات فروش گسترده‌ای دارد. در فروشگاه قسطی کلاب، تمامی کالاها به‌صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسند. با خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی Oculus Quest 2 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول بازی ps5

خرید قسطی کنسول بازی ps5
کنسول بازی پلی استشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 به بخش کنسول بازی در...

خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس

خرید اقساطی ایکس باکس سري ایکس
شرکت مایکروسافت بکی از بهترین برندها در طراحی و تولید نرم افزار و کنسول بازی است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش...