خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/19 02:20:17

جدیدترین محصول برند شیائومی با طراحی جنجالی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس


از گوشی شیائومی 12x چه می‌دانید!

برند شیائومی یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا است که بدلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا به شهرت رسیده و فروش فوق العاده‌ای را نسبت به رقبای خود دارد. در سال 2021 شرکت شیائومی از عضو جدید خانواده خود به نام شیائومی 12 رونمایی کرد که گوشی شیائومی 12 ایکس سومین نسل این خانواده است.

در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی جذاب و جدید شیائومی بپردازیم، در مورد قیمت گوشی شیائومی 12X و گوشی‌های همرده با آن صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس را دارید همراه ما باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

طراحی و ساخت فوق العاده!

گوشی جدید شیائومی دارای طراحی خاص و لوکس می‌باشد که رنگبندی مدرنی دارد. گوشی شیائومی 12 ایکس بسیار خوش دست، زیبا و با کیفیت تولید شده و دارای ابعادی برابر با  8٫2 × 69٫9 × 152٫7 و وزن 176 گرم می‌باشد. شاید بتوان این گوشی را رقیب اصلی گوشی s21 fe سامسونگ نامید.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری این گوشی هوشمند می‌توان به رنگ آن اشاره کرد، رنگبندی مشکی، صورتی و آبی با تناژ استثنایی زیبایی منحصر به فردی این گوشی هوشمند بخشیده است.

بنده این گوشی هوشمند از جنش شیشه با فریم آلومینیوم می‌باشد و جز محصولات لوکس برند شیائومی محسوب می‌شود. بر روی نمایشگر محافظ Gorilla Glass Victus قرار دارد و قسمت پشتی آن با Gorilla Glass 5 پوشیده شده است. گوشی شیائومی 12 ایکس دارای بدنه‌ای نرم می‌باشد که حس لذتبخشی را به شما القا می‌کند، همچنین به دلیل مات بودن بنده احتمال باقی ماندن اثر انگشت و سر خوردن را به حداقل رسانده است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 ایکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نمایشگر گوشی شیائومی 12 ایکس چگونه است؟

حال به سراغ بررسی نمایشگر فوق‌العاده این گوشی جذاب خواهیم رفت. نمایشگر گوشی شیائومی 12x از نوع OLED است و 6.28 اینچ می‌باشد. رزولوشن این گوشی برابر با  ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ و FHD است و توانایی نمایش بهترین و کامل‌ترین مجموعه رنگ‌ها را دارد به طوری که تا 68 میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد و یک نمایشگر 12 بیتی است.

نرخ نوسازی در این گوشی هوشمند معادل با 120 هرتز است، اما شما می‌توانید بسته به نوع نیاز یا صرفه جویی در مصرف باتری گوشی این عدد را تا 90 و 60 هرتز تغییر دهید. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 ایکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار گوشی Xiaomi 12X

گوشی شیائومی 12 ایکس دارای نرم افزار MIUI 13 با پایه اندروید 11 روانه بازار کرده است که در سال جاری به روز رسانی اندروید 12 شده و جای نگرانی برای شما ندارد. البته وجود تراشه Snapdragon 870 5G در این گوشی سبب شده که جز قدرتمندترین محصولات شیائومی باشد و به یکی از بهترین گزینه‌های خرید تبدیل شود. با خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

بررسی دوربین و حافظه داخلی گوشی شیائومی 12 ایکس!

دوربین‌های تعبیه شده در این گوشی به ترتیب 50، 13 و 5 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسل می‌باشد. با وجود این دوربین‌ها شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌ها و فیلم‌ها را ثبت کنید.

حافظه داخلی گوشی شیائومی 12 ایکس نیز در چند مدل با شرایط 128 با RAM8، 256 با RAM8 و 256 با RAM12 می‌باشد که بسته به نیاز خودتان می‌توانید یکی از این حافظه‌ها را انتخاب نمایید. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 ایکس به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

باتری با ظرفیت بالا!

شیائومی در ساخت محصولات خود توجه ویژه‌ای به ظرفیت باتری دارد و همیشه سعی داشته که ظرفیت‌های بالایی را تولید کند. وجود باتری 4500 میلی آمپر بر ساعتی و شارژر 67 واتی سبب شده که این گوشی شیائومی طرفداران بسیاری داشته باشد. با خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 ایکس از قسطی کلاب شما می‌توانید بهترین گوشی شیائومی را در دستان خود داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی wing ال جی

خرید اقساطی گوشی wing ال جی
کمپانی ال جی برای بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی wing ال جی به بخش کالای دیجیتال در...

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسوس گیمینگ

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسوس گیمینگ
خرید قسطی لپتاپ ایسوس گیمینگ یکی از بهترین فرصت هایی است که در اختیار مشتریان سایت قسطی کلاب قرار گرفته است...