خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/25 07:17:49

کنسول بازی ps5 یکی از برترین و محبوب‌ترین محصولات برند سونی است. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال


ps5 دیجیتال

ps5 دیجیتال یکی از جدیدترین کنسول‌های بازی سرگرمی است. پلی استیشن 5 یا ps5 دیجیتال، سخت افزار قدرتمند و طراحی خاصی دارد و برند سونی این محصول را به خوبی پشتیبانی می‌کند. همان طور که می‌دانید نسل هشتم کنسول‌های بازی بعد از 7 سال کنار گذاشته شد و نوبت به نسل نهم رسیده است. این کنسول‌ها این امکان را به علاقه مندان بازی‌های ویدیویی می‌دهد تا بازی متفاوت و هیجان انگیزی را تجربه نمایند. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شما با خرید اقساطی پلی استیشن 5 دیجیتال می‌توانید از کنسول بازی با توان پردازشی فوق العاده، سرعت بالا، حافظه بالا و رابط کاربری عالی استفاده نمایید. پلی استیشن 5 طراحی متفاوتی نسبت به سایر برندها دارد و در طراحی آن سعی شده است تا همه جوانب کنسول بهبود یابد. این کنسول قابلیت‌های مهمی دارد و از این رو به عنوان بهترین کنسول بازی نسل نهم شناخته می‌شود.

طراحی پلی استیشن 5

کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت طراحی ساده‌ای دارند درحالی که سونی کاملا متفاوت با آن عمل کرده است. بدنه اصلی ps5 دیجیتال دو صفحه قوسی سفید رنگ در بر گرفته است. این صفحات به راحتی از یکدیگر جدا می‌شوند و می‌توانید به صورت دلخواه هریک از آن‌ها رنگ آمیزی کنید. شما طراحی متقارنی در نسخه دارای درایو دیسک نوری مشاهده نمی‌کنید، ولی نسخه دیجیتالی این کنسول جلوه بصری بهتری را ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزایای خرید پلی استیشن 5

خرید اقساطی پلی استیشن 5 دیجیتال به شما این امکان را می‌دهد تا کنسول بازی بزرگی داشته باشد. ps5 سیستم خنک کننده بزرگ و قدرتمندی دارد. این کنسول وزنی معادل با 4.5 کیلوگرم را دارد، شاید پیدا کردن مکانی برای قرار دادن آن کاری دشوار باشد. خرید کنسول بازی قسطی به شما این امکان را می‌دهد تا کنسول با کیفیتی داشته باشید. درست است جنس بدنه آن پلاستیکی است، ولی به هیچ عنوان به عنوان کالایی بی کیفیت و بی ارزش تلقی نمی‌گردد. رنگ بدنه مشکی است، به آسانی خش می‌شود و اثر انگشت بر روی آن باقی می‌ماند. 

شما با خرید اقساطی کنسول بازی بدون پیش پرداخت می‌توانید از قابلیت‌ها و امکانات کنسول ps5 بهره ببرید. این کنسول به آسانی به صورت عمودی و افقی بر روی پایه مخصوصی قرار می‌گیرد. در قسمت جلویی کنسول درگاه‌های USB-C، USB 2.0، کلید پاور و Eject قرار دارد. علاوه بر این در قسمت پشت کنسول دو درگاه USB 3.0، پورتLAN، خروجی HDMI و درگاه ورودی پاور قرار دارند.

هنوز رابط کاربری پلی استیشن 5 باگ دارد ممکن است زمان بازی به طور ناگهانی بسته شود یا بدون مشاهده خطایی از بازی خارج شوید. به زودی آپدیت‌هایی برای رفع این باگ‌ها ارائه خواهد شد. دسته دوال سنس این کنسول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها است. این دسته طراحی خوبی دارد و از فناوری‌های نوینی در ساخت آن استفاده شده است. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید کنسول بازی ps5 از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که کنسول ps5 دیجیتال را ارائه کرده است. با خرید اقساطی پلی استیشن 5 دیجیتال از کنسولی قدرتمند استفاده خواهید کرد که از پیشرفته‌ترین و جدیدترین سخت افزارها در ساخت آن به کار رفته است. ps5 توسط پردازنده 8 هسته‌ای Zen 2 اجرا می‌گردد و واحد گرافیکی آن از نوع RDNA 2 قدرتمند 2.23 گیگاهرتز می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان

فروش اقساطی بازی های ایکس باکس وان
بازی های معروف ایکس باکس وان توسط انتشار دهندگان مطرح بازی های دیجیتال مانند یوبی سافت، الکترونیک آرتز و... در سال های اخیر ...

فروش اقساطی دوچرخه کوهستان

فروش اقساطی دوچرخه کوهستان
با توجه به معضلات موجود در زمینه آلودگی هوا و به منظور کاهش حجم ترافیک در شهرهای بزرگ، دوچرخه اقساطی می تواند یک راهکار مناسب و بسیار کاربردی ...