خرید قسطی گوشی a71

تاریخ انتشار:
1403/2/24 06:04:16

گوشی گلکسی a71 با امکانات عالی و قیمتی استثنایی توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید شده است. برای خرید قسطی گوشی a71 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a71


بررسی خرید قسطی گوشی A71

شرکت مشهور و معتبر سامسونگ، یکی از معروف‌ترین تولید کنندگان گوشی هوشمند در دنیا بوده که هر ساله با ارائه محصولات بسیار با کیفیتی سعی در راضی کردن مشتریان خود دارد. اگر بخواهیم چند برند قدیمی و با سابقه را در دنیای کالای دیجیتال نام ببریم، نام سامسونگ هم در میان آن‌ها خواهد بود. این مجموعه سال‌ها است که در این زمینه فعالیت می‌کند. 

یکی از محصولات پرفروش و محبوب این برند گوشی A71 می‌باشد. در ادامه مشخصات این محصول به طور دقیق بررسی خواهد شد. در صورت تمایل به خرید می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A71 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

همان طور که گفته شد، شرکت سامسونگ یکی از مجموعه‌های پرکار در این زمینه محسوب می‌شود. این برند برخلاف شرکت اپل، هرساله تعداد بسیار زیادی گوشی هوشمند ارائه و روانه بازار می‌کند. از طرفی این شرکت اعتقاد دارد که افراد مختلف با هر میزان درآمد و توان مالی باید بتوانند از محصولات این شرکت بهره‌مند شوند.

به همین دلیل است که ما می‌توانیم در رده‌های مختلف جامعه محصولات این برند را مشاهده کنیم. از این رو، این شرکت در سه رده بندی به صورت پایین رده، میان رده و پرچمدار اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند می‌کند تا افراد مختلف بتوانند از این محصولات بهره‌مند شوند. برای خرید قسطی گوشی a71 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

حال گوشی A71 که در سال 2019 به طور رسمی عرضه شد، جزو محصولات میان رده و یا حتی قاتل پرچمدار می‌باشد که به دلیل کیفیت خوب در کنار عملکرد نسبتا مناسب، توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین طرفداران این حوزه پیدا کند.

این محصول در ابعاد 163.6*76*7.8 میلی متر ساخته شده است. وزن تقریبی این گوشی حدودا 179 گرم می‌باشد که در مقایسه با سایر رقبای هم رده، میزان معقولی به نظر می‌رسد. ساختار بدنه در آن به صورتی است که قاب جلو ساخته شده از شیشه‌ و فریم و قاب پشتی ساخته شده از پلاستیک است. از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به مجهز به حس‌گر اثر انگشت، فبلت، مناسب عکاسی، مناسب عکاسی سلفی، مناسب بازی بودن آن اشاره کرد. 

پردازنده و تراشه مرکزی به کار رفته در این گوشی توسط شرکت اسنپدراگون تامین شده و از نوع Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 (8 nm) Chipset می‌باشد. 

همان طور که می‌دانید اسنپدراگون یکی از معتبرترین برندها در تولید تراشه برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در کنار این تراشه، از پردازنده گرافیکی Adreno 618 GPU هم استفاده‌شده تا بتواند در اجرای روان‌تر و پردازش بهتر برنامه‌های مختلف کمک کند. مقدار رم این محصول نیز 6 گیگابایت است.

بررسی لنزهای دوربین گوشی a71

این گوشی هوشمند دارای چهار حسگر دوربین به صورت دوربین‌هایی با رزولوشن 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل می‌باشد. دوربین سلفی در این محصول نیز دارای حسگری از با رزولوشن 32 مگاپیکسل است. با توجه به تصاویر ثبت شده با این گوشی، می‌شود گفت که می‌توان انتظار ثبت تصاویر نسبتا خوبی از این محصول داشت. 

این گوشی دارای ژیروسکوپ (Gyro)، حسگرهای قطب‌نما (Compass)، مجاورت (Proximity)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display) نیز می‌باشد.

در گوشی موبایل سامسونگ A71، از یک باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌ آمپر ساعت استفاده شده است که  دارای امکان شارژ سریع باتری با توان 25 وات (Fast battery charging 25W) می‌باشد.

شرایط خرید اقساطی گوشی a71 از قسطی کلاب

خوب است بدانید که وبسایت قسطی کلاب، فروش اقساطی موبایل هم انجام داده و شما می‌توانید در صورت نیاز اقدام به خرید قسطی گوشی A71 کنید. در کنار خرید اقساطی گوشی A71، شما می‌توانید در صورت امکان، تمام هزینه این محصول را به صورت نقدی نیز پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A

خرید قسطی موبایل آنر مدل 8A
برند هوآوی جز برترین برندهای چینی می‌باشد که یکی از بهترین زیر شاخه‌های آن برند آنر است. برای خرید اقساطی موبایل آنر مدل 8A به بخش ...

لپ تاپ دل

 لپ تاپ دل
لپ‌تاپ دل یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای است. برای خرید نقدی یا اقساطی لپ‌تاپ دل به بخش کالای ...