خرید گوشی y9 هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 08:03:44

طراحی یک گوشی هوشمند با امکانات بالا و قیمتی مناسب فقط در برند هوآوی امکان پذیر است، زیرا این شرکت حاشیه سود کمی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی y9 هوآوی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی y9 هوآوی


گوشی هوآوی

این محصول در سه رنگ زیبای بنفش، مشکی و سبز آبی به بازار عرضه شده است. هوآوی یکی از شرکت‌های غول پیکر در زمینه ساخت گوشی‌هایی فوق‌العاده است و هرسال پرچمداران بی‌نظیری را به بازار ارائه می‌کند. 

بیشتر کوشش این کمپانی، تولید محصولاتی ارزان قیمت است. کیفیت این محصولات عالی است. در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از محصولات هوشمند موبایل هوآوی یعنی گوشی y9 هوآوی بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات فیزیکی

بدنه این گوشی هوشمند از ترکیبی از فلز و پلاستیک ساخته شده است و قسمت پشتی نیز از جنس پلی کربنات می‌باشد. براقی، جذابیت و زیبایی در این مدل به چشم می‌خورد. 

یک جایگاه دوربین دوگانه به صورت عمودی و در قسمت چپ و بالا قرار دارد و سنسور اثر انگشت نیز در وسط قرار دارد. لبه‌های این گوشی منحنی شکل است و حس ارگونومیک خوبی را به انسان می‌دهد. با خرید اقساطی گوشی y9 هوآوی در جمع دوستان، بدرخشید!

لبه‌های سمت راست دارای دکمه‌های تنظیم پاور و صدا می‌باشد. اندازه نسبتا بزرگی دارد که کاربری راحت آن را میسر می‌سازد. از نظر ظاهری کیفیت فوق العاده‌ای دارد. به راحتی می توانید با کشیدن دست صفحه لمس را فعال کنید. در قسمت لبه راست سیم کارت جای می‌گیرد. 

با این گوشی می‌توانید به طور همزمان از دو سیم‌کارت بهره‌مند شوید. هم‌چنین، یک اسلات حافظه جانبی نیز در این گوشی قرار دهید و در حدود 400 گیگابایت فضا را افزایش دهید.

در قسمت پایینی، بلندگو قرار دارد. یک اسپیکر و جک 3.5 میلی متری هدفون در این گوشی هوشمند تعریف شده است. همچنین یک پورت شارژ usb نیز قرار گرفته است.

صفحه نمایشگر

صفحه نمایش این گوشی شش و نیم اینچی می‌باشد. یک حفره در قسمت بالای این نمایشگر قرار گرفته است و دوربین سلفی در پایین این حفره جای دارد. نوع نمایشگر این گوشی از نوع ال سی دی و آی پی اس می‌باشد. 

این فناوری‌ها سبب می‌شوند تا یک زاویه دید مناسب و رزولوشنی قوی در این گوشی فراهم شود. کیفیت تصویر در این نمایشگر از نوع فول اچ دی می‌باشد. اندازه بزرگ نیز کمک می‌کند تا بتوانید با لذتی چند برابر به تماشای فیلم‌های خود بپردازید و بازی کنید.

کیفیت صدای این گوشی فوق‌العاده است و یک پنجره اسپیکر در لبه پایینی قرار دارد. این اسپیکر، رسایی و وضوح در صدا را برای شما فراهم می‌سازد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 هوآوی لذتی وافر ببرید!

دوربین‌ها

در این تلفن همراه از دو دوربین پشتی و یک دوربین سلفی استفاده شده است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است و دارای حسگر عمقی نیز می باشد. از جمله خصوصیات دوربین های اصلی کیفیت فیلم برداری 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی بین 30 تا 60 فرکانس در هر ثانیه است.

بهره مندی از ال ای دی فلش، قابلیت عکاسی پانوراما و فیلم برداری hdr را نیز دارا است. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است و از یک لنز عمقی دو مگاپیکسلی برخوردار است. با خرید اقساطی گوشی y9 هوآوی حرفه‌ای عمل کنید!

سخت‌افزار و نرم‌افزار فوق‌العاده

این تلفن همراه از یک پردازنده 8 هسته‌ای تشکیل شده است که با فرکانس 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G51 می‌باشد.

این گوشی درسه نسخه مختلف رم به بازار عرضه شده و بین 3، 4 و 6 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی نیز در دو ورژن مختلف 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی ارائه شده است. رابط کاربری این گوشی EMUI 8.2 بسیار مناسب است.

باتری قدرتمند و ماندگار

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که قادر است تا 20 ساعت مکالمه را برای شما فراهم آورد. یک شارژر سریع 10 واتی نیز از این محصول پشتیبانی می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 هوآوی روشن بمانید!

امکانات و اتصالات

این گوشی دارای پورت usb، بلوتوث، شبکه وایرلس، هات اسپات وای فای، رادیو و جی پی اس است. با خرید نقدی یا اقساطی y9 هوآوی همیشه متصل باشید!

خرید گوشی y9 هوآوی

اگر مایلید تا یک گوشی y9 هوآوی تهیه نمایید، به قسطي كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده اين وبسایت بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی نیز می‌توانید از این سايت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنيد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی y9 هوآوی از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی Y8p هوآوی

خرید قسطی گوشی Y8p هوآوی
برند هوآوی در سال‌های اخیر با قدرتی فوق‌العاده در حال پیشرفت است و تاکنون مدل‌های متنوعی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی ...

خرید قسطی گوشی s22 ultra با چک

خرید قسطی گوشی s22 ultra با چک
یکی از گوشی‌های پر فروش سامسونگ مدل s22 اولترا نام دارد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...