خرید قسطی گوشی p50 pocket هواوی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 03:37:27

برای داشتن و خرید قسطی گوشی p50 pocket هواوی می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط ویژه این فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.


خرید قسطی گوشی p50 pocket هواوی


نوع طراحی و ساخت

سبک طراحی و کیفیت ساخت، یکی از مشخصات خرید قسطی گوشی p50 pocket هواوی به حساب می‌آید. زبان طراحی این گجت هوشمند در نوع خودش انقلابی در سبک طراحی‌های گوشی‌های برند Huawei محسوب می‌شود. در پشت گوشی ماژول دوربین دستگاه قرار گرفته است. لولاهای قرار گرفته در وسط گوشی امکان تا شدن دستگاه را برای کاربر فراهم می‌آورد. برای خرید اقساطی گوشی p50 pocket هواوی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در قسمت لبه راست هوآوی پی 50 پوکت دکمه‌های مربوط به کم و زیاد کردن صدا و پاور گوشی به چشم می‌خورد. در قسمت زیر گوشی نیز میکروفون و درگاه type-c خودنمایی می‌کند. ضمنا، در لبه سمت چپ دستگاه خشاب سیم کارت گوشی تعبیه شده است.

صفحه نمایش پی 50 پوکت

ویژگی دیگر خرید قسطی گوشی p50 pocket هواوی به نمایشگر دستگاه مربوط می‌شود. نمایشگر 6.9 اینچی در نظر گرفته شده برای این مدل گوشی هوشمند از نوع OLED با رزولوشن و وضوح 1188×2790 پیکسل است. نرخ نوسازی تصویر گوشی نیز 120 هرتز اعلام شده است. پشتیبانی از یک میلیارد رنگ و نسبت تصویر 21:9 نمایشگر دستگاه، تجربه متفاوتی به منظور تماشای محتواهای تصویری و اجرای بازی‌های مختلف را برای کاربران رقم می‌زند.

پردازنده مرکزی و گرافیکی p50 pocket

پردازنده اسنپدراگون 888 در نقش قلب تپنده huawei p50 pocket به ایفای نقش می‌پردازد. به پشتوانه وجود این پردازنده، اجرای بازی‌ها و تماشای فرمت‌های تصویری خوب و موثر و پایدار انجام می‌شود. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی EMUI است. تامین امنیت گوشی هوشمند پی 50 پاکت از دو روش سنسور تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت صورت می‌گیرد. بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، هر دو سیستم امنیتی دستگاه عملکرد خوب و روانی دارند. با خرید اقساطی گوشی p50 pocket هواوی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

عملکرد دوربین

این مدل گوشی تاشوی هوآوی از ماژول دوربین سه گانه در پشت قاب گوشی بهره می‌برد. سنسور اصلی دوربین عکس‌ها و تصاویر را با کیفیت 40 مگاپیکسل ثبت و ضبط می‌نماید. دوربین اصلی گوشی عکس‌ها را به صورت واقعی و بدون لرزش و با داینامیک رنج مناسبی تولید می‌کند. سنسور اولترا واید این مدل اسمارت فون قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت 13 مگاپیکسل را برای کاربران فراهم می‌آورد.

دوربین دیگر دستگاه، به یک سنسور مخصوص 32 مگاپیکسلی مجهز شده است. همچنین، گوشی پی 50 پاکت امکان فیلم برداری 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه را میسر ساخته است. کیفیت ویدئوهای دوربین خوب و مناسب و قابل قبول ارزیابی می‌شود. ضمنا، برای دوربین سلفی گوشی نیز از یک سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده شده است. برای خرید قسطی گوشی p50 pocket هواوی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عملکرد باتری

باتری باکیفیت و دارای عملکرد خوب، از دیگر امتیازات برجسته خرید اقساطی گوشی تاشو Huawei P50 Pocket تلقی می‌گردد. برای این مدل گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. عملکرد باتری دستگاه در انجام بازی‌ها بسیار خوب گزارش شده است. در ضمن، برای شارژ شدن گوشی از یک شارژر سریع 40 واتی استفاده می‌گردد. فرآیند شارژ شدن کامل باتری دستگاه در حدود یک ساعت به طول می‌انجامد. علاوه بر این، اسپیکرهای گوشی از عملکرد خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و تفکیک صداها به خوبی انجام می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی گوشی p50 pocket هواوی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب زمینه مناسب برای فروش قسطی اسمارت فون‌های برند هوآوی مانند p50 pocket را اجرایی نموده است. این پروسه به صورت غیر حضوری و بر پایه روش خرید آنلاین به خریداران ارائه می‌گردد. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین قابلیت خرید نقدی انواع کالای دیجیتال از برندهای مختلف نیز برای متقاضیان وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco c31

خرید قسطی گوشی poco c31
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco c31 با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید شارژر بی‌سیم سامسونگ

خرید شارژر بی‌سیم سامسونگ
داشتن یک شارژر بی‌سیم و مدرن در دنیای امروزی برای هر فردی لازم و ضروری می‌باشد. برای خرید اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ به بخش...