تلویزیون LG

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:40:59

کمپانی ال جی یکی از بی‌نظیرترین برندهای دنیا است که بهترین و با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون LG به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون LG

تلویزیون ال جی

تلویزیون‌های ال جی طراحی همه پسند زیبایی دارند، با وسایل خانه ست می‌شوند. در تولید آن‌ها از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های فوق‌العاده‌ای استفاده شده است. 

کیفیت قابل قبولی در تماشای رنگ‌ها و جزئیات دارند. برای مثال بسیاری از آن‌ها هوشمند می‌باشند. ابعاد و سایز متفاوت دارند. در برخی از آن‌ها از فناوری‌های LED ،Nano ،Full HD ،UHD ،4K ،OLED به كار می‌رود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون LG در قسطی كلاب فراهم شده است.

دارای قابلیت‌هایی مثل کنترل جادویی، HDR فعال، هوش مصنوعی تینکیو، فناوری دالبی اتموس و دالبی ویژن می‌باشند. ال‌جی از سیستم عاملی منحصر به فرد در محصولاتش استفاده می‌کند تا آن‌ها را هوشمند سازد.

در سال 2017 و 2018 این شرکت توانسته است تا بهترین تلویزیون‌های ممکن خود را در جهان ارائه دهد. بسیاری از این تلویزیون‌ها دارای گذرگاه‌های متفاوتی هستند و می‌توانید دستگاه جانبی را به آن‌ها وصل کنید.

برخی قابلیت اتصال به دیوار را دارند. در ادامه سعی داریم تا به معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون ال جی بپردازیم. با خرید اقساطی تلویزیون LG كیفیت را احساس كنید.

تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 65UK61000GI

این تلویزیون 65 اینچ  سایز دارد و از تکنولوژی صفحه LED و نوع صفحه تخت بهره‌مند است. کیفیت تصویر آن به صورت اولترا اچ دی و 4K می‌باشد و رزولوشن تصویر آن 3840 در 2160 است. متاسفانه این تلویزیون فاقد تکنولوژی سه بعدی است، ولی قابلیت HDR 4K فعال را دارد.

همچنین از فناوری تطبیق دقت رنگ درست برای نمایش دقت در رنگ واقعی استفاده می‌کند. خروجی کلی صدا در این تلویزیون 20 وات است. دارای رابط هوشمند است و از سیستم عامل Web OS استفاده می‌كند. 

پردازنده‌ چهار هسته‌ای دارد و می‌تواند به راحتی به موبایل‌های اطراف متصل شود. دارای درگاه HDMI و USB است. اتصال وای فای و بلوتوث را برقرار می‌سازد. امكاناتی مانند آیینه‌سازی صفحه و SIMPLINK دارد. 

قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. ریموت کنترلی جادویی دارد. همراه با این تلویزیون از این ریموت و دفترچه راهنما بهره‌مند می‌شوید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون LG فیلم‌هایی بی‌نظیر مشاهده كنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل SJ80000GI-TA

این تلویزیون 49 اینچ می‌باشد و در رنگ مشکی تولید شده است. دارای تکنولوژی صفحه ال ای دی و نوع صفحه تخت می‌باشد. کیفیت تصویر به صورت اولترا اچ‌دی و فورکی می‌باشد و رزولوشنی برابر با 2160 در 3840 دارد و نسبت تصویر به صفحه 16 به 9 است، ولی همچنان می‌توانید از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر بهره مند شوید. 

قابلیت نمایش نانوسل را دارد و از تمامی فرمت‌های اچ دی آر پشتیبانی می‌کند. مود فوتبال و زاویه دید وسیع در حالت پخش را نیز دارا می‌باشد. دارای قابلیت اصلاح رنگ درست برای مشاهده رنگ واقعی است. با خرید اقساطی تلویزیون LG یک سینمای خانگی داشته باشید.

سیستم صوتی دو کاناله است و توان خروجی صدا در حالت کلی 20 وات می‌باشد استانداردهای صوتی مثل دالبی دیجیتال، وضوح صدا، تنظیم کننده هوشمند صدا و حالت صدای فراگیر را دارد.

از قابلیت سینک صدای ال جی بهره‌مند است. رابط هوشمند و سیستم‌عامل Web OS 3.5 را دارد. پردازنده چهار هسته‌ای است. دارای مرورگر اینترنت است و با این تلویزیون قادرید تا بازی‌ها و اپلیکیشن‌های خود را نصب کنید. گیرنده دیجیتالی دارد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون LG به آسانی در اینترنت كاوش كنید.

دارای usb های نوع 2 و 3 و همچنین پورت HDMI می‌باشد. همچنین یک رابطه کامپوزیت نیز دارد. به صورت وای فای و بلوتوث می‌توانید به آن متصل شوید و همچنین خروجی Lan دارد.

دارای خروجی صدای دیجیتال یا اپتیکال می‌باشد. همچنین می‌توانید از هدفون استفاده کنید. یک ریموت کنترل و باتری دارد. قابلیت اتصال به دیوار و حالت رومیزی دارد. 

اقلام همراه با این وسیله یک ریموت، کابل برق، دفترچه راهنما و باتری است. وزن این تلویزیون در حدود 12 کیلوگرم می‌باشد. همچنین امکان آیینه سازی صفحه و سیمپلینک دارد. با خرید تلویزیون LG همیشه متصل بمانید.

خرید تلویزیون ال جی

اگر مایلید تا تلویزیون ال جی تهیه نمایید، از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید! این پلت‌فرم در تامین کالاهای مورد نیاز شما فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از یکی از 4 روش موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطی نمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی تلویزیون LG از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی کولرگازی جی پلاس

فروش قسطی کولرگازی جی پلاس
اگر به دنبال خرید قسطی کولرگازی جی پلاس با شرایطی عالی هستید، می‌توانید به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

فروش اقساطی کولر گازی

فروش اقساطی کولر گازی
کولرگازی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها کولر گازی ایران رادیاتور است. برای خرید اقساطی کولر گازی به بخش لوازم خانگی در...