خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:47:29

کمپانی سامسونگ در سال 2020 از بهترین محصولات خود رونمایی کرد و موبایل‌های استثنایی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ


بررسی گوشی سامسونگ A42

گفته می‌شود که A42 ارزان‌ترین گوشی عرضه شده می‌باشد که از فناوری 5G برخوردار است. این گوشی به نسبت باریک و بزرگ می‌باشد و برای بازی مناسب است. در ادامه این بلاگ با ما همراه باشید تا با مشخصات این گوشی هوشمند بیشتر آشنا شویم. قابلیت خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

طراحی جذاب

طراحی پريسم دات، این گوشی را در گلکسی‌ها منحصر به فرد کرده و شاهکار هندسی جذابی که بدنه پشت گوشی را به چهار قسمت تقسیم می‌کند. الگوی خال خالی که جلوه و تلالو رنگین کمانی به وجود می‌آورد. با وجود اینکه گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده است، ولی حس خوبی را به کاربر می‌دهد. 

اين اسمارتفون نیز دارای یک ناچ سلفی U شكل است که در بالای گوشی به صورت بریدگی قطره آب قرار می‌گیرد. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و سرعت عملکرد خوبی دارد.

فریم پشت

پنل پشتی در این گوشی کمی خمیدگی دارد و ماژول دوربین چهارگانه در بالای این پنل قرار گرفته است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو لنز ماکرو و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی درون این ماژول قرار دارد. جالب است که فلاش LED در خارج از این ماژول با تعبیه شده و شما با خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ یک گوشی کارا، باکیفیت و اقتصادی خواهید داشت.

معماری پنل

مثل همیشه دکمه پاور و کنترل صدا در سمت راست و شیار سیم کارت در سمت چپ گوشی قرار دارد. در این دستگاه تنها میکروفون مربوط به مخاطب است و در لبه پایینی نیز جک 3.5 میلی‌متری صدا، گذرگاه USB تايپ C، بلندگو و میکروفون قرار گرفته است. با خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ لذت یک مکالمه شیرین را تجربه کنید!

نمایشگر جذاب

به لطف صفحه نمایش بزرگ این گوشی با سايز 6.6 اينچ و وضوح 1600 * 720 پیکسل می‌توانید یک تجربه متفاوت را در وب‌کاوی، گيمينگ و دیدن فیلم‌ها داشته باشید.

صفحه نمایش از فناوری OLED استفاده می‌كند و از کنتراست بالایی برخوردار می‌باشد. رنگ سیاه در این گوشی به خوبی نمایان می‌شود. با خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ در یک نمایشگر با سایز فوق‌العاده فیلم ببینید، بازی کنید و وبگردی نمایید!

مشخصات باتری و نرم افزاری

روشنایی نیز در حدود 570 نيت است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی فوق‌العاده عمل می‌کند و می‌تواند تا 144 ساعت به شما شارژ دهد، همچنین یک آداپتور 15 واتی در کنار این گوشی ارائه می‌شود که به سرعت دستگاه را شارژ می‌كند.

اگر تا اینجا مشخصات ارائه شده، چنگی به دل نمی‌زند، ولی باید به شما بگوییم که اين گوشی در مشخصات فنی و سخت‌افزاری هم فوق‌العاده است. این اسمارتفون از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری OneUI 2.5 استفاده می‌کند.

مشخصات فنی فوق‌العاده

این گجت هوشمند دارای یک تراشه فوق‌العاده به نام اسنپدراگون 750 می‌باشد. این تراشه هشت نانومتری، یک پردازنده 8 هسته‌ای دارد که در محدوده فرکانسی 1.8 گیگاهرتز تا 2.2 گیگاهرتز عمل‌می‌کند. پردازنده گرافیکی آدرنو 619 عملکردی سریع برای بازی به شما ارائه می‌دهد و ظرفیت رم در این گوشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی نیز 128 گیگابایت می‌باشد.

البته این گوشی را می‌توانید در دو نسخه متفاوت رم 6 و 8 گیگابایتی نیز خریداری نمایید. با خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ دقت، سرعت و کیفیت را با هم داشته باشید!

شرایط قسطی خرید گوشی سامسونگ A42 از قسطی کلاب

برای تهیه این گوشی جدید اندرویدی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. به راحتی از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام دریافت کنید و گوشی هوشمند محبوب خود را سفارش دهید. سپس، نسبت به پرداخت اقساط آن به صورت ماهیانه اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی
اگر تمایل دارید خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی را انجام دهید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

فروش گوشی honor 20 lite

فروش گوشی honor 20 lite
شرکت هوآوی نیز به منظور عقب نماندن از قافله رقبا گوشی باکیفیت honor 20 lite را به خریداران ارائه نموده است. برخورداری از قیمت مناسب در کنار ....