خرید اقساطی آبسردکن ایستکول

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:18:57

آبسردکن‌های ایستکول از تنوع بی‌نظیری برخوردار می‌باشند و شما با انتخاب یکی از آن‌ها برای محیط کار خود می‌توانید یک آبسردکن باکیفیت و مقرون به صرفه را داشته باشید. برای خرید اقساطی آبسردکن ایستکول به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی آبسردکن ایستکول

آبسردکن‌های ایستکول 

شرکت تکران مبرد یک شرکت منحصر به فرد است که از سال 1356 در زمینه ساخت آبسردکن‌های داخلی فعالیت‌ دارد. آبسردکن‌های این شرکت برای شما آبی خنک و سالم را فراهم می‌سازند و در چهار مدل رومیزی، بدون کابین، یخچال دار و متصل به آب شهری تولید می‌شوند. 

دارای علامت استاندارد و ایمنی کالا هستند و دارای سه شیر آب گرم، سرد و آب ولرم هستند. رنج قیمتی مناسبی دارند و ادارجات و کلاس‌های شما را بی نیاز از هر وسیله سرمایشی دیگری می‌سازند.

در ادامه سعی داریم تا به معرفی دو مدل از آبسردکن‌های باکیفیت این کارخانه بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن ایستکول در قسطی کلاب فراهم شده است. 

آبسردکن یخچال‌دار مدل TM-RK 216 

یکی از نکات ارزنده این محصول، آن است که مشتریان قبلی از این کالا بسیار راضی بوده‌اند. فروش این محصول، همراه با استقبال فراوانی برخوردار است و در آن، رنگ‌های بسیار زیبای مشکی و نقره‌ای وجود دارد که به زیبایی محیط شما کمک می‌کند. 

یک نمایشگر LED زیبا نیز دارد. منبع آب قادر است تا در عرض یک ساعت به شما دو لیتر و نیم آب گرم و یا سرد، دهد. از نظر جنس نیز از فولاد ضد زنگ یا استینلس استیل ساخته شده است. استیل کمک می‌کند تا شما از یک محصول استاندارد برخوردار باشید و آبی سالم و گوارا بنوشید.

این آبسردکن به صورت ایستاده می‌باشد و قادر است تا برای شما آبی گرم و یا سرد مهیا سازد. دارای سیستم سرمایشی کمپرسوری است و تجهیزات خوبی مثل ترموستات مجزا و سیستم امنیتی کنترل حرارت دارد. به علاوه، این آبسردکن دارای یک یخچال زیبا و کوچک است. 

می‌توانید منبع آب عادی یا فیلتردار را به آن متصل کنید و حتی جالیوانی، در آن قرار دهید. با خرید اقساطی آبسردکن ایستکول ضمن برخورداری از آبی گوارا و بهداشتی از تولیدات داخلی باکیفیت حمایت نمایید.

توان سرمایشی این محصول 344 وات و توان گرمایشی آن 465 وات می‌باشد. دمای آب سرد تولیدی بین 5 تا 10 درجه سانتی‌گراد و دمای آب گرم، بین 88 و 95 درجه سانتی‌گراد است. ابعاد این دستگاه 374*205*235 میلی‌متر مکعب است.

کانتینر این دستگاه قادر است تا 40 فوت ظرفیت را به شما ارائه دهد. با خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن ایستکول در هر زمانی از دو انتخاب چای و قهوه فوری برخوردار شوید!

یکی از ویژگی‌های این محصول آن است که با خرید این کالا، یک گارانتی 40 ساله معتبر به شما ارائه می‌شود. ایستکول به شما تضمین می‌کند تا در قبال تامین قطعه و تعمیر در این چهل سال، به مشکلی برخورد نکنید! با خرید اقساطی آبسردکن ایستکول همیشه شادمان و خاطر جمع باشید! 

آبسرکن یخچال‌دار مدل TM-CW 409 

این محصول بی‌نظیر نیز چندین ویژگی منحصر به فرد دارد. دارای سه شیر سرد، گرم و ولرم می‌باشد. استحکام بالایی دارد. دارای یک کابین مخصوص است. قفل محافظ آب جوش دارد.

صدای تولید شده از آن بسیار پایین است و در مصرف برق به صورت موثری صرفه جویی می‌کند. یک نمایشگر زیبای LED دارد. هم‌چنین، قابلیت نصب منبع عادی و یا فیلتردار به همراه جالیوانی را دارد. دارای سیستم امنیتی کنترل حرارت نیز می باشد. در رنگ زیبای سفید به بازار عرضه شده است.

محدوده عملکرد آن برای تولید آب سرد دمای 5 درجه و برای تولید آب جوش 95 درجه سانتی‌گراد است.وزن این محصول در حدود 14 کیلوگرم است و ظرفیت کانتینر آن نیز در حدود 40 فوت می‌باشد. توان گرمایشی آن 475 وات و توان سرمایشی آن، 79 وات است. 

این محصول نیز با یک گارانتی 40 ساله عرضه می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن ایستکول هیچ‌گاه نگران تعمیر و تعویض قطعات کالای خود نباشید. 

خرید آبسردکن ایستکول 

در صورتی که مایل به تهیه یک آب‌سردکن هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌ کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آبسردکن ایستکول از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما

فروش قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما
ماشین لباسشویی‌های پاکشوما در طرح‌ها و مدل‌های استثنایی به بازار عرضه شده است و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی...

خرید اقساطی تلویزیون mgs

خرید اقساطی تلویزیون mgs
اگر قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت و مقرون به صرفه را دارید، به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب ...