خرید قسطی هدفون بی سیم هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/31 16:01:34

برند هوآوی یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات دیجیتالی بسیار زیبا و مدرنی دارد. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی هدفون بی سیم هوآوی

کمپانی هوآوی

برند هوآوی یکی از بهترین برندهای چینی است که در ایران طرافداران فراوانی دارد، البته از سال 2013 یک زیر شاخه به نام honor از برند هوآوی تشکیل شده است که در سال‌های اخیر بسار معروف شد.

برند هوآوی با اینکه یکی از برندهای چینی است، ولی کیفیت بسیار بالایی دارد و محصولات خود را با جدیدترین فناوری روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. 

در این مقاله قصد داریم در مورد هدفون‌های برند هوآوی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی هدفون بی سیم هوآوی دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی هدفون‌های بی سیم هوآوی

جالب است بدانید که هدفون بی سیم هوآوی دارای طراحی ارگونومیک خاصی است و برعکس هدفون‌های بی سیم دیگر حس بدی را به شما القا نمی‌کند. 

همچنین این هدفون‌ها دارای تراشته‌های جدیدی می‌باشند که تمامی نویز موجود در محیط را از بین می‌برد. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون بی سیم هوآوی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

به سبکی یک پر!

هدفون‌های جدید بی سیم هوآوی نزدیک به 5 گرم وزن دارد و در هنگام استفاده از آن ممکن است فراموش کنید که هنذفری در گوشتان است! 

همچنین وزن قاب هدفون بی سیم هوآوی بسیار کم می‌باشد و به راحتی داخل جیب جا می‌شوند. با خرید هدفون بی سیم هوآوی از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

قابلیت اتصال به تمامی گوشی‌های هوشمند

هدفون بی سیم هوآوی به راحتی با همه گوشی‌های هوشمند اتصال پیدا می‌کند، ولی با گوشی‌های برند هوآوی و honor بهتر مچ می‌شود و فقط با روشن کردن بلوتوث و فشردن دکمه هنذفری اتصال برقرار می‌شود. 

ناگفته نماند که این هنذفری با گوشی‌های هوشمندی که دارای رابط EMUI 10 می‌باشند، بسیار بهتر مچ می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون بی سیم هوآوی از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

باتری استثنایی

هدفون بی سیم هوآوی دارای یکی از بهترین باتری‌ها می‌باشد و اگر شما 4 ساعت بدون توقف به موسیقی گوشی کنید تا دو روز شارژ خواهید داشت و حداقل شارژ را تا دو روز کامل نگه می‌دارد. 

یک نکته قابل توجه دیگر این است که تنها در 30 دقیقه، 100 درصد شارژ می‌شود. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم هوآوی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بهترین انتخاب

هدفون بی سیم هوآوی به قدری با کیفیت و فوق‌العاده طراحی شده است که با ایرپادهای اپل مقایسه می‌شود و می‌توان به جرات گفت که تمامی ویژگی‌های ایرپادهای اپل را دارد و شما با قیمت بسیار مناسب‌تری می‌توانید این هدفون را خریداری کنید. با خرید نقدی یا اقساطی هدفون بی سیم هوآوی از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

شرایط خرید هدفون بی سیم هوآوی از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های فروش آنلاین کالا می‌باشد که با کیفیت‌ترین کالاهای بازار را دارا می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب با ارائه بهترین خدمات خرید برای مشتریان خود سعی بر این دارد تا با فروش اقساطی کالا، شرایط خرید را برای همه مشتریان خود فراهم سازد.

وبسایت قسطی کلاب با همکاری شرکت‌های بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان شرایط خرید اقساطی را برای شما مشتریان عزیز فراهم ساخته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت اعتبار خرید اقساطی تا 150 میلیون تومان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. 

با خرید اقساطی هدفون بی سیم هوآوی از قسطی کلاب، تجربه یک خرید خاطره انگیز را به خود هدیه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی apple watch7

خرید قسطی apple watch7
یکی از بهترین ساعت‌های برند اپل سری 7 است. برای خرید قسطی apple watch7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید قسطی موبایل a52

خرید قسطی موبایل a52
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ که بسیار محبویت ویژه‌ای دارد. مدل گلکسی A52 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a52 به بخش موبایل در دسته...